Gjest synseren Skrevet 17. oktober 2005 #1 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Jeg synes disse er fine: - Deilig er jorden - Du grønne glitrende tre god dag - Marys boychild - Julekveldsvisa - Nu tennes tusen julelys Endret 17. oktober 2005 av synseren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingrid78 Skrevet 17. oktober 2005 #2 Del Skrevet 17. oktober 2005 En stjerne skinner i natt, O helga natt og Julekveldsvise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 17. oktober 2005 #3 Del Skrevet 17. oktober 2005 Marys boychild og en stjerne skinner i natt. Nydelige sanger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. oktober 2005 #4 Del Skrevet 18. oktober 2005 En stjerne skinner i natt er min absolutte favoritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aloha Skrevet 18. oktober 2005 #5 Del Skrevet 18. oktober 2005 O´helga natt - den nydeligste av dem alle.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 18. oktober 2005 #6 Del Skrevet 18. oktober 2005 Har mange! O helga natt troner alene på toppen, men under den ligger det flere En stjerne skinner i natt. Julekveldsvisa. Himmlen i min favn - vakker!!! When you wish upon a star Christmas song... ....og sikkert mange fler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. oktober 2005 #7 Del Skrevet 18. oktober 2005 En stjerne skinner i natt er helt klart en av favorittene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 18. oktober 2005 #8 Del Skrevet 18. oktober 2005 Mitt hjerte alltid vanker O helga natt En rose er utsprungen Deilig er jorden Ååå, nå fikk jeg lyst på jul. Det er vel litt tidlig å sette på julecd-er nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 18. oktober 2005 #9 Del Skrevet 18. oktober 2005 *"Det lyser i stille grender" * "When you wish upon a star" * "Et lys imot mørketida" (tror den heter det,julesang som Trygve Hoff har skrevet) *"Deilig er jorden" * "Ding dong Merrily on High" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 18. oktober 2005 #10 Del Skrevet 18. oktober 2005 Nordnorsk julesalme Deilig er jorden O helga natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trill Skrevet 18. oktober 2005 #11 Del Skrevet 18. oktober 2005 En stjerne skinner i natt Det lyser i stille grender O helga natt Og et par som eg ikkje huska navnet på.. Trur eg må brenne cda tidlig i år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 18. oktober 2005 #12 Del Skrevet 18. oktober 2005 O helga natt - det er den absolutte julesangen for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 19. oktober 2005 #13 Del Skrevet 19. oktober 2005 O`helga natt er nr. en....tett etterfulgt av "Deilig er jorden" + at jeg MÅ høre "Christmas with Chet Atkins" hvert år. Mamma og pappa spilte alltid den da jeg var liten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 19. oktober 2005 #14 Del Skrevet 19. oktober 2005 Det er tre sanger jeg forbinder med jul, det er "Little Drummer Boy" - ikke versjonen med Bowie/Crosby, så er det "Fairytale Of New York" med The Pogues og sist, men ikke minst, "Lille Messias" med Anne Linnet. De tradisjonelle julesalmene har jeg lite, om noe, forhold til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. oktober 2005 #15 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Det er mange flotte julesanger, men det er en jeg syns er utrolig søt og sjarmerende: All I Want For Xmas Is My Two Front Teeth Endret 19. oktober 2005 av Marillia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
justme26 Skrevet 19. oktober 2005 #16 Del Skrevet 19. oktober 2005 O´helga natt - den nydeligste av dem alle.. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 20. oktober 2005 #17 Del Skrevet 20. oktober 2005 deilig er jorden, sunget/hørt i kirka. da grøsser jeg på ryggen. ellers er dobbelt-cdn "p4 julefavoritter" (sikkert snart ti år gammel) flott, alle de beste sangene til jul. men dessverre ikke lov til å sette den på før 1des... (ok, kanskje første advent i år da, siden det er så tidlig ) tok meg selv i å nynne "...santa baby,..." for et par dager siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2005 #18 Del Skrevet 20. oktober 2005 Ååååå, nå kom jeg i julestemning... Liker alle jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 21. oktober 2005 #19 Del Skrevet 21. oktober 2005 En stjerne skinner i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 21. oktober 2005 #20 Del Skrevet 21. oktober 2005 Julestemningen kom krypende her også ja... Jeg må høre disse sangene: *Deilig er jorden * O helga natt * I kong Davids by Og et tonn med andre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå