AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #1 Del Skrevet 9. januar 2022 Noen som har erfaring med å ha blitt gravide etter å ha begynt på lavkarbo? Som hadde prøvd en stund/lenge før omlegging av kosthold. Anonymkode: f41ac...50f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 10. januar 2022 #2 Del Skrevet 10. januar 2022 Jeg var i overkant tung, og visste jo at dette kunne skape trøbbel for prøvingen. Etter 10 måneders prøving klarte jeg samle meg nok motivasjon til å ta i et tak, og da har alltid lavkarbo vært det beste kostholdet for meg. Går ned i vekt på det, og føler meg generelt mye bedre både fysisk og psykisk. Jeg ble gravid 6 uker etter jeg startet på lavkarbo (- 6 kg). Om dette er en årsak alene er jeg usikker på, men jeg tror helt klart at det hjalp på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #3 Del Skrevet 10. januar 2022 Jepp. Fikk også mere regelmessig syklus. Anonymkode: adabe...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_lurepave Skrevet 18. januar 2022 #4 Del Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 9.1.2022 den 20.38): Noen som har erfaring med å ha blitt gravide etter å ha begynt på lavkarbo? Som hadde prøvd en stund/lenge før omlegging av kosthold. Anonymkode: f41ac...50f Vi brukte lang tid på nr.1 og gikk til slutt til en privat gyn etter 1.5 år uten å lykkes. Fikk hormonkur og ovitrelle-sprøyte, som satt på første forsøk, men når jeg tenker meg om så hadde jeg begynt på lavkarbo et par mnder før. Så ja, jeg tror også at det hjalp. Nå prøver vi på nr. 2, gått 2 år uten å lykkes på tross av samme hormonkur og ovitrelle-sprøyte. Tenker å begynne med lavkarbo igjen.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå