AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #1 Del Skrevet 9. januar 2022 Hei, har alltid bare brukt pulsklokke utendørs, men tenkte å prøve meg på innendørs løping. Men hvordan vil pulsklokken registrere lengde og hastighet? Kan man koble den til møllen man løper på? Jeg har en Garmin Fenix 3. Anonymkode: aa6f5...67e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #2 Del Skrevet 11. januar 2022 Jeg kalibrerer aktiviteten på klokka i ettertid, før lagring. Sånn kjempebra funker det ikke, løpsdata blir uansett feil. Men sånn passe blir det. Anonymkode: 27a06...c0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 11. januar 2022 #3 Del Skrevet 11. januar 2022 Velger tredemølle på klokka. Har kalibrert den for mølle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metalbitch Skrevet 11. januar 2022 #4 Del Skrevet 11. januar 2022 Kjøp fotpod, da blir det nøyaktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 11. januar 2022 #5 Del Skrevet 11. januar 2022 Det er vel en kombinasjon av stegfrekvens og innstilt steglengde vil jeg tro 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #6 Del Skrevet 11. januar 2022 Jeg har mulighet til å legge inn data fra mølla manuelt. Tar bilde av sluttdistansen og legger inn etterpå. Anonymkode: b5f9f...fe9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå