Gjest Adobyen Skrevet 26. februar 2022 #1801 Del Skrevet 26. februar 2022 malifika skrev (4 minutter siden): Det tror jeg og. Men, jeg tror de går for Sverige og Finland før de forsyner seg av Nato landene. Leste noen spørsmål om det tidligere, men da tror jeg at hele vesten stiller opp, inkl Nato. Det håper jeg i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malifika Skrevet 26. februar 2022 #1802 Del Skrevet 26. februar 2022 Adobyen skrev (18 minutter siden): I dag ble det bestemt at russere skulle utestenges fra internasjonale idrettskonkurranser. Det var nettopp på kveldsnytt. I sendingen intervjuet de noen fra kombinert og spurte hva de mente. De fleste mente da at det ikke burde gå utover uskyldige idrettsfolk, men da de spurte en russer om hva han mente så virket han uforstående til at det var noen krig, det var jo ikke krig, men en redningsaksjon…. Han hadde vel fått en russisk militærgrad. Er helt enig i utestengelsen. Russiske offiserer bør ikke ønskes velkommen. Ja, dette så jeg også. Han sto å smilte hånlig når han svarte på det, som om vi andre er idioter som ikke skjønner en dritt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
einsteinium Skrevet 26. februar 2022 #1803 Del Skrevet 26. februar 2022 Adobyen skrev (Akkurat nå): Leste noen spørsmål om det tidligere, men da tror jeg at hele vesten stiller opp, inkl Nato. Det håper jeg i hvert fall. Om de ikke er med i NATO, så har vel ikke NATO noen plikt til å forsvare...? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie91 Skrevet 26. februar 2022 #1804 Del Skrevet 26. februar 2022 einsteinium skrev (2 minutter siden): Om de ikke er med i NATO, så har vel ikke NATO noen plikt til å forsvare...? er nok ikke noe plikt, men de er trossalt nabolandene våres. skulle vel bare mangle at vi hjalp til? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kar90 Skrevet 26. februar 2022 #1805 Del Skrevet 26. februar 2022 Adobyen skrev (4 minutter siden): Leste noen spørsmål om det tidligere, men da tror jeg at hele vesten stiller opp, inkl Nato. Det håper jeg i hvert fall. Selvfølgelig stiller vi ikke opp for ikke nato medlemmer. Bidrar de ikke i nato har de ikke krav fra hjelp av nato. Spesielt sverige, er jo helt og fullstendig ukvalifisert til natohjelp. De har jo aldri gjort noe enn å melde seg ut av alt, siden de storhetstiden sin. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 26. februar 2022 #1806 Del Skrevet 26. februar 2022 einsteinium skrev (3 minutter siden): Om de ikke er med i NATO, så har vel ikke NATO noen plikt til å forsvare...? Nei, ikke plikt, men for Norges del. Det er jo en kjempestor trussel for oss hvis de tar nabolandene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tutte Skrevet 26. februar 2022 #1807 Del Skrevet 26. februar 2022 malifika skrev (12 minutter siden): Det tror jeg og. Men, jeg tror de går for Sverige og Finland før de forsyner seg av Nato landene. Har ingen tro på det. De har ikke ubegrenset med soldater heller, og de har allerede mistet mange 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 26. februar 2022 #1808 Del Skrevet 26. februar 2022 Adobyen skrev (10 minutter siden): Nå har de bomba et barnesykehus https://www.nrk.no/nyheter/ukraina-1.11480927#1.15870892.1.15870892 NÅ!!!!!!!!!!! Jeg blir så forbanna og uendelig trist av krig... hva er vitsen egentlig? H.v.a e.r v.i.t.s.e.n????? La folk leve i fred og ro!!! Det er alltid en gal statsleder som ønsker krig, det er sjeldent folket. Men det er folket som må ofre sin familie i krigen, enten som militærpersonell eller at de blir ofre fordi de ikke har mulighet til å flykte... Hadde jeg hatt muligheten så hadde jeg trykket på en knapp slik at en viss person fikk hjerteinfarkt og døde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 26. februar 2022 #1809 Del Skrevet 26. februar 2022 tussi84 skrev (36 minutter siden): bare vent når Russland er ferdig med Ukraina, så er neste land på lista Georgia. Deretter Armenia og Aserbajdsjan. Deretter vil russerne sørge for at Hviterussland, og de som støtter Russland i de okkuperte landene bidrar på russisk side I Krigen. De som ikke vil kommer til å bli tvunget. Neste mål blir etter dette blir et Nato land. Antagelig Latvia, Litauen eller Polen. Og så fort et Nato land blir tatt, så er den 3 verdenskrigen i full gang. Jeg håper du tar feil. Da pandemien brøt ut var jeg lettet nok over at det i alle fall ikke var krig. Det var ingen som risikerte å bli drept eller skutt av å gå ut.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pianobar Skrevet 26. februar 2022 #1810 Del Skrevet 26. februar 2022 (endret) Cecilie91 skrev (8 minutter siden): er nok ikke noe plikt, men de er trossalt nabolandene våres. skulle vel bare mangle at vi hjalp til? Polen er medlem av NATO og nabo til Ukraina. NATO har fremdeles ikke gått inn der. Endret 26. februar 2022 av Pianobar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 26. februar 2022 #1811 Del Skrevet 26. februar 2022 Adobyen skrev (17 minutter siden): Nå har de bomba et barnesykehus https://www.nrk.no/nyheter/ukraina-1.11480927#1.15870892.1.15870892 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 26. februar 2022 #1812 Del Skrevet 26. februar 2022 malifika skrev (7 minutter siden): Ja, dette så jeg også. Han sto å smilte hånlig når han svarte på det, som om vi andre er idioter som ikke skjønner en dritt! Kødder du??? Heldigvis ser vi også at mange Russere støtter Ukraina. Jeg tror de fleste sivile på begge sider av kampene helst skulle gjort noe annet enn å krige mot hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
einsteinium Skrevet 26. februar 2022 #1813 Del Skrevet 26. februar 2022 Cecilie91 skrev (4 minutter siden): er nok ikke noe plikt, men de er trossalt nabolandene våres. skulle vel bare mangle at vi hjalp til? Joda, jeg tror og synes at Norge skulle ha hjulpet til. Men resten av vesten? Det blir litt rart om noen land er garantert natohjelp uten å være med i nato selv, det gjør jo strengt tatt at de tar mer enn de gir. Hvis systemet er slik, og alle hadde gjort det, ville ikke nato vært så sterkt som det er i dag. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. februar 2022 #1814 Del Skrevet 26. februar 2022 malifika skrev (9 minutter siden): Ja, dette så jeg også. Han sto å smilte hånlig når han svarte på det, som om vi andre er idioter som ikke skjønner en dritt! Nettopp. Hva forventer du av en regimekjæledegge? Idrettsfolk er sjelden de mest reflekterte, spesielt ikke i autoritære land. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malifika Skrevet 26. februar 2022 #1815 Del Skrevet 26. februar 2022 loveli skrev (4 minutter siden): NÅ!!!!!!!!!!! Jeg blir så forbanna og uendelig trist av krig... hva er vitsen egentlig? H.v.a e.r v.i.t.s.e.n????? La folk leve i fred og ro!!! Det er alltid en gal statsleder som ønsker krig, det er sjeldent folket. Men det er folket som må ofre sin familie i krigen, enten som militærpersonell eller at de blir ofre fordi de ikke har mulighet til å flykte... Hadde jeg hatt muligheten så hadde jeg trykket på en knapp slik at en viss person fikk hjerteinfarkt og døde. Akkurat. Mens lederne sitter trygt i bunkere med sine familier og spiser seg feite! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AttilaTheHun Skrevet 26. februar 2022 #1816 Del Skrevet 26. februar 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Nettopp. Hva forventer du av en regimekjæledegge? Idrettsfolk er sjelden de mest reflekterte, spesielt ikke i autoritære land. Godt sagt, Entern! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie91 Skrevet 26. februar 2022 #1817 Del Skrevet 26. februar 2022 einsteinium skrev (1 minutt siden): Joda, jeg tror og synes at Norge skulle ha hjulpet til. Men resten av vesten? Det blir litt rart om noen land er garantert natohjelp uten å være med i nato selv, det gjør jo strengt tatt at de tar mer enn de gir. Hvis systemet er slik, og alle hadde gjort det, ville ikke nato vært så sterkt som det er i dag. ja det er sant. samtidig så benytter jo vi nordmenn sverige også veldig mye til f.eks handel. Vi får håpe at det ikke vil skje, men hva som helst kan skje nå. så nå at for 5 minutter siden det var meldt 2 store eksplosjoner i kyiv. grusomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malifika Skrevet 26. februar 2022 #1818 Del Skrevet 26. februar 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Nettopp. Hva forventer du av en regimekjæledegge? Idrettsfolk er sjelden de mest reflekterte, spesielt ikke i autoritære land. Ja, du sier noe. Jeg burde ikke la meg sjokkere! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chomsky89 Skrevet 26. februar 2022 #1819 Del Skrevet 26. februar 2022 Blir litt svett av dette SWIFT pratet med tanke på at de har sagt at de ser på dette som en erklering av krig tidligere. Ikke at jeg tror de faktiske begynner å angripe medlemmer av nato eller trykker på atomknappen av den grunn, men jeg hadde likevel foretrukket alle andre sanskjoner en det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 26. februar 2022 #1820 Del Skrevet 26. februar 2022 malifika skrev (26 minutter siden): Det tror jeg og. Men, jeg tror de går for Sverige og Finland før de forsyner seg av Nato landene. kan være at du har rett i det..Moldova er forresten også et land som ikke er medlem av nato, og det er vel også med i Sovjetunionen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå