CrossRoad Skrevet 6. mars 2022 #4121 Del Skrevet 6. mars 2022 mia10 skrev (7 timer siden): Har sett den, min kommentar er at situasjonen ikke er så svart-hvit som det presenteres i vestlig media. Zelensky er heller ikke den engelen de prøver å fremstille han som, graver man litt så finner man mye info som aldri blir å komme i VG.. Det kan godt hende du har rett, men hva så? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 6. mars 2022 #4122 Del Skrevet 6. mars 2022 (endret) Det er utrolig hva en diktator får til alene i et land. Ingen motstand. Hvis motstand blir dem satt i fengsel. Utrolig skremmende. Nå er det 15 år strammer amme på fake news. Endret 6. mars 2022 av Egenskap 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 6. mars 2022 #4123 Del Skrevet 6. mars 2022 Solsikkerfrøen står Ukraina for med hele 80%. Dermed blir det tøft for nordmenn å kjøpe solsikkeolje, prisen kommer til å gi været Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 6. mars 2022 #4124 Del Skrevet 6. mars 2022 (endret) Innsidenut skrev (1 time siden): Dumt spm men.. (jeg googler og leser lite da jeg blir så redd), men den regelen at menn (16-60år) ikke får forlate Ukraina. Er dette regler generelt eller er det presidenten som har sagt det? Er det slik i Norge og, hvis noen skulle okkupert oss? Jeg tror egentlig regelen er 18-60, men det kan være 16-60, og det blir håndhevet av milits som stopper evakueringstogene. Norge har ikke slike regler, men hvilke regler som oppstår i krig kan ikke jeg spå noe om. Endret 6. mars 2022 av I Grosny 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 6. mars 2022 #4125 Del Skrevet 6. mars 2022 Jeg reagerer at en mann kan få holde på slik. Står i avisen Mannen hindrer informasjon å komme til Russland. Hvorfor kan en mann få holde på slikt. Jeg er sjokkert at ingen kan fengsle han idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kar90 Skrevet 6. mars 2022 #4126 Del Skrevet 6. mars 2022 ALdri vært så høye demo-arrestasjonstall fra Russland, det etter at det er blitt enda strengere straffer. Tilløp til skikkelig folkeopprør der nå kanskje? De bør jo virkelig begynne å merke trykket de og, med alt de har blitt stengt ut fra og myndigheter som tar fra dem muligheter til å holde kontakt med mennesker utenfor Russland. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 6. mars 2022 #4127 Del Skrevet 6. mars 2022 kar90 skrev (2 minutter siden): ALdri vært så høye demo-arrestasjonstall fra Russland, det etter at det er blitt enda strengere straffer. Tilløp til skikkelig folkeopprør der nå kanskje? De bør jo virkelig begynne å merke trykket de og, med alt de har blitt stengt ut fra og myndigheter som tar fra dem muligheter til å holde kontakt med mennesker utenfor Russland. Kan nesten virke sånn og jeg håper egentlig at det blir det også. Leste at enkelte fengsel var så overfylte at de måtte kjøre noen til et annet fengsel. Lurer på hvor de skal putte alle tilslutt. De har vel andre som må i fengsel for andre ting også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visdomstannaverker Skrevet 6. mars 2022 #4128 Del Skrevet 6. mars 2022 Egenskap skrev (41 minutter siden): Solsikkerfrøen står Ukraina for med hele 80%. Dermed blir det tøft for nordmenn å kjøpe solsikkeolje, prisen kommer til å gi været Okei, heldigvis kjøper jeg en flaske på 1 til 2 år.. dette blir tøft.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 6. mars 2022 #4129 Del Skrevet 6. mars 2022 Har ikke Russland et Stortinget? Det må jo være regjeringspartier som sier ifra hvor gal presidenten er? Finnes der ingen som kan avsette syke mannen i presidentstolen snart? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 6. mars 2022 #4130 Del Skrevet 6. mars 2022 Hvis dette er tilfelle, da er Russland ferdig Når Nato blir involvert inn i krigen, da vil jeg tro Russland er ferdig. Da blir det vel krig i Russland også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 6. mars 2022 #4131 Del Skrevet 6. mars 2022 Ryddet for spekulasjoner, brukerdebatt, brudd på rommets retningslinjer og brudd på opphavsrett, og svar til det. _popcorn_, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 6. mars 2022 #4132 Del Skrevet 6. mars 2022 «Selv om det, rent subjektivt, er en stor feilmargin rundt et hvert estimat, beregner vi en ukomfortabelt høy sjanse på 10 prosent for en sivilisasjonsavsluttende global atomkrig i løpet av de neste 12 månedene». https://www.nettavisen.no/okonomi/analysebyra-10-prosent-sjanse-for-atom-armageddon/s/12-95-3424253126 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky Skrevet 6. mars 2022 #4133 Del Skrevet 6. mars 2022 AprilRyan skrev (24 minutter siden): Kan nesten virke sånn og jeg håper egentlig at det blir det også. Leste at enkelte fengsel var så overfylte at de måtte kjøre noen til et annet fengsel. Lurer på hvor de skal putte alle tilslutt. De har vel andre som må i fengsel for andre ting også. Vet du hvor lenge de blir fengslet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky Skrevet 6. mars 2022 #4134 Del Skrevet 6. mars 2022 Babushka skrev (7 minutter siden): «Selv om det, rent subjektivt, er en stor feilmargin rundt et hvert estimat, beregner vi en ukomfortabelt høy sjanse på 10 prosent for en sivilisasjonsavsluttende global atomkrig i løpet av de neste 12 månedene». https://www.nettavisen.no/okonomi/analysebyra-10-prosent-sjanse-for-atom-armageddon/s/12-95-3424253126 – Det er vanskelig å se hva russerne vil vinne på å bruke atomvåpen. Bruk av atomvåpen kan gjøre vondt mye verre. Det russerne her gjør er å dramatisere situasjonen i det håp at motstanderne skal vise tilbakeholdenhet og moderasjon, sier han. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
martine96 Skrevet 6. mars 2022 #4135 Del Skrevet 6. mars 2022 Babushka skrev (5 minutter siden): «Selv om det, rent subjektivt, er en stor feilmargin rundt et hvert estimat, beregner vi en ukomfortabelt høy sjanse på 10 prosent for en sivilisasjonsavsluttende global atomkrig i løpet av de neste 12 månedene». https://www.nettavisen.no/okonomi/analysebyra-10-prosent-sjanse-for-atom-armageddon/s/12-95-3424253126 Hmm, da er det nesten på tide å ta den lenge etterlengtede ferieturen i år.. 🚀🚀💣💣💀💀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 6. mars 2022 #4136 Del Skrevet 6. mars 2022 Becky skrev (3 minutter siden): Vet du hvor lenge de blir fengslet? Nei, men lurte på det. Det med 15 års fengsel gjaldt det de som demonstrer mot krigen også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky Skrevet 6. mars 2022 #4137 Del Skrevet 6. mars 2022 AprilRyan skrev (Akkurat nå): Nei, men lurte på det. Det med 15 års fengsel gjaldt det de som demonstrer mot krigen også? Deg jeg også lurte på 🤔 Kan da ikke være så lenge for de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kar90 Skrevet 6. mars 2022 #4138 Del Skrevet 6. mars 2022 Mistet all kontakt med atomkraftverket i Zaporizjzja. Sitat IAEA: Mobilnettverk og internett skrudd av ved kjernekraftverket Zaporizjzja Ifølge Det internasjonale atomenergibyrået IAEA har russiske styrker skrudd av deler av kommunikasjonslinjene ut av kjernekraftverket Zaporizjzja i Ukraina. Enkelte mobilnettverk og internettilkoblingen skal være skrudd av, ifølge IAEA-sjef Rafael Mariano Grossi. IAEA sier i en uttalelse at «det ikke er mulig å få pålitelig informasjon gjennom de vanlige kommunikasjonskanalene,» skriver CNN. Det skal også være problemer forbundet med tilgjengelighet av mat og forsyninger til kraftverket. – Jeg er ekstremt bekymret over utviklingen, sier Grossi. – For at anlegget skal drives på en trygg og sikker måte, må ledelsen og personalet få utføre oppgavene sine under stabile forhold, uten unødig ytre innblanding eller press, fortsetter IAEA-sjefen, som legger til at kommunikasjon mellom atommyndigheter og kraftverket er en kritisk del av sikkerheten på anlegget. Zaporizjzja er søndag under russisk kontroll, etter at russiske styrker inntok byen Enerhodar, der kraftverket ligger, på fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Merula Skrevet 6. mars 2022 #4139 Del Skrevet 6. mars 2022 Egenskap skrev (2 timer siden): Den har vel lov til det siden det ikke er russisk fly eller registret som russisk. Nordwind airlines er jo et russisk flyselskap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 6. mars 2022 #4140 Del Skrevet 6. mars 2022 Becky skrev (18 minutter siden): – Det er vanskelig å se hva russerne vil vinne på å bruke atomvåpen. Bruk av atomvåpen kan gjøre vondt mye verre. Det russerne her gjør er å dramatisere situasjonen i det håp at motstanderne skal vise tilbakeholdenhet og moderasjon, sier han. Putin er jo overhodet ikke rasjonell hvem vet hvordan han vil reagere. Han har jo truet med at dersom noen blander seg inn i denne konflikten vil det være en umiddelbar respons som man aldri har sett lignende før i historien. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå