Gå til innhold

s0la sitt forsøk på baby nr 2 👧🏼👶🏼

s0la

Anbefalte innlegg

Pillene er kastet og veien til nummer to begynner. Har vært nesten en måned uten p-piller og jeg begynner å slutte gradvis med amminga. 

Frøkna er ett år og vi har ikke lyst på for langt mellomrom mellom søsknene, så da tenker vi at vi nesten bare må starte nå.

Er ganske babysyk, så det passer fint... 🤭

Har ikke fått besøk av tante rød enda og jeg håper ikke det tar for lang tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynt å få utflod man kan strekke. Ikke så mye, men noe. Likner veldig på EL-slim, men jeg vet ikke hvor mye kroppen er forandret etter graviditeten. Tidligere fikk jeg masse slim rundt eggløsning, så får se om det øker eller ei. Skal ta en test i dag! 😊 

Vi legger inn aksjer uansett, selv om vi ikke vet når/om EL kommer.

Tenk å fått en søster eller bror i løpet av året! 🤭💗💙 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dpo i dag! Jeg troor jeg hadde eggløsning den 18. Hadde flere symptomer, en nesten positiv test. Jeg tror jeg mistet peaken min i de timene jeg ikke testa... 🤨 Har bare hatt supernegative tester etter det og ingen symptomer på eggløsning nå. Jeg mistet symptomene dagen etter jeg tror eggløsningen var.  

Har hatt oppblåsthet og TMI... vært veeldig seksuelt opphisset i dag. 🙈🤭

Veldig spent å se om vi klarte det i første PP. Tror ikke det for å være ærlig. Oddsene er imot meg.

1. Jeg ammer enda og har ikke hatt mensen.

2. Har brukt minipille og bare vært en måned uten. Enda ikke hatt blødning.

3. Sjansen for å bli gravid selv når man prøver er ikke så stor.

Så... jeg skal ha lave forventninger, men også beholde et lite håp. Jeg blir ikke skuffa dersom det ikke går enda. Vi er ung og har nettopp starta. 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

12 dpo og har ingen graviditetstester. Tenker å kjøpe en i morgen. Det blir den siste! Testet sist 10 dpo og den var negativ! ☺️ Har en mistanke at jeg kanskje ikke får eggløsning før en gang uti februar. Det tok litt tid å få normal syklus da vi prøvde på førstemann også. 

Tester etter EL nå i tilfelle. De er veldig negative enda! 🙈 Tror ikke dette var vår PP. 

Har kuttet ut enda en runde med amming i dag. Bruker vanligvis å amme en gang på morgenen før vi står opp. Den kuttet jeg i håp om at det skjer noe i eggstokkene. 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger deg gjerne videre her 🥰 man vet jo ikke hvor lang tid ting tar så skjønner godt at dere heller vil starte prøvinga litt tidlig 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...