AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #1 Del Skrevet 9. januar 2022 Trenger hjelp til å tolke disse testene. Fikk blødning et par dager før mens, men har ikke fått mensutrasjonen. Er nå to dager over, den siste testen er tatt i dag (blå). Anonymkode: c096f...d9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #2 Del Skrevet 9. januar 2022 Det kan se ut som du er veldig tidlig i svangerskapet. Når skal du ha mensen? Anonymkode: bb027...1dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 9. januar 2022 #3 Del Skrevet 9. januar 2022 Veldig tidlig i svangerskapet i så fall. Jeg tok test et par dager før ikke kommende mens og mine tester var tydelig positive Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #4 Del Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det kan se ut som du er veldig tidlig i svangerskapet. Når skal du ha mensen? Anonymkode: bb027...1dc Skulle hatt for to dager siden. Ts Anonymkode: c096f...d9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #5 Del Skrevet 9. januar 2022 Kan gå bra men ettersom de er såpass svake etter IKM så hadde jeg sett an veldig. Kan være kjemisk og at mensen blir litt forsinket. Gjetter du får svaret om et par dagar, hvis testen er helt blank da så var nok dette kjemisk, eller den kan bli sterkere! Har jo tross alt lest om flere som ikke får positive tester før etter mensen, så alt er mulig, selv om det ikke er ofte det skjer får håpe på det beste Anonymkode: 7f811...3c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #6 Del Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Kan gå bra men ettersom de er såpass svake etter IKM så hadde jeg sett an veldig. Kan være kjemisk og at mensen blir litt forsinket. Gjetter du får svaret om et par dagar, hvis testen er helt blank da så var nok dette kjemisk, eller den kan bli sterkere! Har jo tross alt lest om flere som ikke får positive tester før etter mensen, så alt er mulig, selv om det ikke er ofte det skjer får håpe på det beste Anonymkode: 7f811...3c2 Takk for svar. Er det for tidlig å ta digital test ut i fra strekene? ts Anonymkode: c096f...d9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 9. januar 2022 #7 Del Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for svar. Er det for tidlig å ta digital test ut i fra strekene? ts Anonymkode: c096f...d9e Ser ut som den siste er svakere enn den første? Kan det stemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #8 Del Skrevet 9. januar 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Trenger hjelp til å tolke disse testene. Fikk blødning et par dager før mens, men har ikke fått mensutrasjonen. Er nå to dager over, den siste testen er tatt i dag (blå). Anonymkode: c096f...d9e Jeg synes annen type test er lettere å tolke. Men godt mulig at du er gravid. Anonymkode: 74c3d...c3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå