AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #1 Del Skrevet 9. januar 2022 Er det noen som har stått på ringeliste og fått time raskere? Vi er satt opp nå, og har opprinnelig time i mai. Bare lurer på om vi kommer til å måtte vente helt til da, eller om det er håp om å få time tidligere.. Sikkert mange som står på en sånn liste, så vi er vel langt bak i køen. Anonymkode: 52a91...d3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #2 Del Skrevet 7. februar 2022 Ingen?? Anonymkode: 52a91...d3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #3 Del Skrevet 7. februar 2022 Jeg ble satt på ringeliste hos gynekolog og fikk komme på time over en måned før jeg egentlig hadde time Anonymkode: 0d418...c6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #4 Del Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg ble satt på ringeliste hos gynekolog og fikk komme på time over en måned før jeg egentlig hadde time Anonymkode: 0d418...c6e Var det i Porsgrunn?☺️ Anonymkode: 52a91...d3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eris Skrevet 9. februar 2022 #5 Del Skrevet 9. februar 2022 Vi hadde time i Porsgrunn 2/2 men den ble utsatt pga covid blant personalet. Står derfor på liste nå.. jeg spurte kan det ta flere mnd før vi kommer inn, og da svarte de at de håpet ikke det…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #6 Del Skrevet 9. februar 2022 Eris skrev (3 timer siden): Vi hadde time i Porsgrunn 2/2 men den ble utsatt pga covid blant personalet. Står derfor på liste nå.. jeg spurte kan det ta flere mnd før vi kommer inn, og da svarte de at de håpet ikke det…. Å herre..😳😳 Måtte dere over på ringeliste når dere egentlig hadde time?? Anonymkode: 52a91...d3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eris Skrevet 9. februar 2022 #7 Del Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Å herre..😳😳 Måtte dere over på ringeliste når dere egentlig hadde time?? Anonymkode: 52a91...d3f Ja. De kunne ikke gi noen som helst garantier for når vi fikk ny time 🙄 så her svever vi i ingenmannsland. Det var liksom «greit» å vente når vi hadde en dato og vi var jo forberedt på ventetid. Men dette, å bare gå dag for dag å vente på å få en ny time uten noe tidsperspektiv er grusomt 😩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #8 Del Skrevet 9. februar 2022 Eris skrev (8 minutter siden): Ja. De kunne ikke gi noen som helst garantier for når vi fikk ny time 🙄 så her svever vi i ingenmannsland. Det var liksom «greit» å vente når vi hadde en dato og vi var jo forberedt på ventetid. Men dette, å bare gå dag for dag å vente på å få en ny time uten noe tidsperspektiv er grusomt 😩 Nei så ille!! Vi har time i april, og har allerede dårlig tid pga min alder.. (40) Hvis vi må vente enda lengre blir jeg helt knekt😫 Anonymkode: 52a91...d3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eris Skrevet 9. februar 2022 #9 Del Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei så ille!! Vi har time i april, og har allerede dårlig tid pga min alder.. (40) Hvis vi må vente enda lengre blir jeg helt knekt😫 Anonymkode: 52a91...d3f Kan du ikke sende meg pm? Jeg er helt ny på dette ivf og det høres ut som kanskje du også er det? ☺️ Det kan hende du blir prioritert pga alder ☺️ Det har jeg lest ett eller annet sted at de gjør av og til. Det ville jo være latterlig om det blir for sent for deg fordi du venter i kø på behandling egentlig. Og det kan også være sannsynlig at de forsøker å beholde oppsatte timer og bare ta oss med utsatte timer «innimellom» på en måte. For at de ikke skal bli enda mer forsinket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #10 Del Skrevet 9. februar 2022 Eris skrev (11 minutter siden): Kan du ikke sende meg pm? Jeg er helt ny på dette ivf og det høres ut som kanskje du også er det? ☺️ Det kan hende du blir prioritert pga alder ☺️ Det har jeg lest ett eller annet sted at de gjør av og til. Det ville jo være latterlig om det blir for sent for deg fordi du venter i kø på behandling egentlig. Og det kan også være sannsynlig at de forsøker å beholde oppsatte timer og bare ta oss med utsatte timer «innimellom» på en måte. For at de ikke skal bli enda mer forsinket. Sendt pm🥰 Ja, er også helt fersk når det gjelder IVF. Jeg ble prioritert pga alder hos gynekologen min, men vet ikke hvordan det er på selve klinikken.. Håper dere får time igjen veldig fort!!💕 Anonymkode: 52a91...d3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eris Skrevet 10. februar 2022 #11 Del Skrevet 10. februar 2022 Nå ringte de! Fått ny time 21/2! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #12 Del Skrevet 11. februar 2022 Eris skrev (22 timer siden): Nå ringte de! Fått ny time 21/2! Ååh, så bra!!! Anonymkode: 52a91...d3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå