AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #41 Del Skrevet 14. oktober 2023 Herregud det var elendig. Jeg hadde lovet meg selv å aldri se dette. Men det var så masse skryt fra fans så jeg bare måtte se de 2 første. Og det var noe jævla dritt. Ikke se det. Og dette kommer fra et superfan. Jeg hører på mp3/ser frasier episoder omtrent daglig. Det nye er dritt Anonymkode: 57780...d42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. oktober 2023 #42 Del Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Herregud det var elendig. Jeg hadde lovet meg selv å aldri se dette. Men det var så masse skryt fra fans så jeg bare måtte se de 2 første. Og det var noe jævla dritt. Ikke se det. Og dette kommer fra et superfan. Jeg hører på mp3/ser frasier episoder omtrent daglig. Det nye er dritt Anonymkode: 57780...d42 Hvor så du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #43 Del Skrevet 14. oktober 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Hvor så du det? Pirate bay Anonymkode: 57780...d42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #44 Del Skrevet 16. oktober 2023 Hvordan var det? Kan du beskrive mer enn bare at du ikke likte det? Hva var storyen, hvilke karakterer var med, hva gjorde at du ikke likte det? Anonymkode: bfe2c...89b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trøffel Skrevet 17. oktober 2023 #45 Del Skrevet 17. oktober 2023 Så de to første episodene av rebooten. Ble ikke overveldet akkurat. Men vil gi det en sjanse så tenker jeg ser noen til, kan hende det tar seg opp 🙂 Hittil har jeg ikke sett noen kjente fjes fra forrige Frasier, bortsett fra hovedpersonen selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå