Gjest Anerikke Skrevet 27. november 2006 #1781 Del Skrevet 27. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. november 2006 #1782 Del Skrevet 27. november 2006 Tiden flyr jammen av sted. Syns ikke det er lenge siden du testet positivt jeg... :klø: Gratulerer med 23 uker Ha en strålende tirsdag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 28. november 2006 #1783 Del Skrevet 28. november 2006 Skjønner at det ikke er noe gøy å høre sånt ja, men som Bellatrix sier, bare overse det og gled deg over den lille du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 5. desember 2006 #1784 Del Skrevet 5. desember 2006 Her er det jammen ikke mye liv! Har vært bortreist siden torsdag, og kom hjem seint i går kveld. Lille Nurbis syns visst at det er kjempespennende å dra med fly. Masse spark! Nå kjennes det veldig godt på utsiden også. Lille niesen min på 4 år kjente det flere ganger. Var hos jordmor i dag. En vikar denne gangen. Alt ser ut som det skal, heldigvis. Jeg har lagt på meg 6 kilo, som er helt normalt. Fondusmålet er på 23, og ligger fint innenfor det grønne feltet på skjemaet. Urinprøven og blodtrykket var det heller ikke noe i veien med. Føler meg jo litt stor og tungt til tider, men det er vel ikke annet å vente. Det eneste som plager meg er fryktelig urolige ben på natta. Er visst ikke så mye å gjøre med det, ifølge jordmora, annet enn å strekke, bøye og tøye... Heldigvis har jeg en engel av en mann, som masserer til den store gullmedaljen! Bakte eplekake i kveld, som jeg skal ha med på sangøvelsen i morra. Det endte med at jeg måtte bake to, fordi den første ble brent. Så nå har vi kost oss med lettere svidd kake med is! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 5. desember 2006 #1785 Del Skrevet 5. desember 2006 Er 24+3 i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 5. desember 2006 #1786 Del Skrevet 5. desember 2006 Så bra at alt står bra til med babyen og med helsa. Urolige føtter er nok ganske vanlig ved graviditet har jeg hørt. Du får bare holde ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 5. desember 2006 #1787 Del Skrevet 5. desember 2006 Hva med amputasjon, da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 5. desember 2006 #1788 Del Skrevet 5. desember 2006 Nja...så ille er det vel ikke? Jeg har hatt urolige føtter i over 15 år så jeg vet hva jeg snakker om. Ja, det er ille, men heldigvis for deg så vet du at det går over etter graviditeten. For den gjør det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 5. desember 2006 #1789 Del Skrevet 5. desember 2006 Det er skikkelig plagsomt når det står på, og beina nesten rister av seg selv. Vanskelig å sove! Heldigvis hjelper det godt å strekke, strekke, strekke... Ja, du vet vel altfor godt hvordan det er. Tar du de medisinene enda? Det er ikke noe helt nytt for meg heller, dette. Kjenner godt igjen følelsen. Men det har ikke plaget meg så mye før. Nå er det natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 6. desember 2006 #1790 Del Skrevet 6. desember 2006 Ja, jeg får medisiner for det. Er fortsatt urolig i føttene, men det kan ikke sammenlignes med hvordan det var før. Det er en annerledes urolighet på en måte. Dessuten har jeg vel skjønt for meg selv at det er lurt å drikke vann på dagtid så man slipper å stå opp å drikke så mye om natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 6. desember 2006 #1791 Del Skrevet 6. desember 2006 urolige ben er jeg også plaget med jeg føler med deg godt å høre at alt står bra til ellers, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 7. desember 2006 #1792 Del Skrevet 7. desember 2006 Det er ikke godt, nei! Kjenner at det er fryktelig tungt å jobbe. I går var jeg så sliten på slutten av dagen at jeg kastet opp! Så i dag har jeg bare vært hjemme, og holder meg hjemme i morra også. Begynner å komme meg litt, og i sted var jeg ute og gikk en liten tur , mens mannen så fotball med en kompis. Skikkelig julestemning ute! Ikke noe særlig snø, men minusgrader. Det var deilig! Vi ble tante og onkel igjen i natt! Til ei lita jente. 24+5 i dag, hvis jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 7. desember 2006 #1793 Del Skrevet 7. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 7. desember 2006 #1794 Del Skrevet 7. desember 2006 Det er ikke godt, nei! Kjenner at det er fryktelig tungt å jobbe. I går var jeg så sliten på slutten av dagen at jeg kastet opp! Så i dag har jeg bare vært hjemme, og holder meg hjemme i morra også. Begynner å komme meg litt, og i sted var jeg ute og gikk en liten tur , mens mannen så fotball med en kompis. Skikkelig julestemning ute! Ikke noe særlig snø, men minusgrader. Det var deilig! Vi ble tante og onkel igjen i natt! Til ei lita jente. 24+5 i dag, hvis jeg ikke tar feil. ← Stakkars lita! Du må ta vare på deg selv og lille Nurbis! Så koselig at dere har fått et nytt tante-og onkelbarn! Grattis! Er så sliten selv at jeg nesten spyr, så nå må jeg visst legge meg. Naiti! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 8. desember 2006 #1795 Del Skrevet 8. desember 2006 til deg, Ephemera! Du må også ta det med ro, Tiit! Skal få sendt deg en mail med de bildene snart... Og husk at det alltid er stas med flere tantebarn!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 9. desember 2006 #1796 Del Skrevet 9. desember 2006 25 uker!!!! Rolig lørdag her i huset... Skal en tur til byen snart. Skal kjøpe noen lure kurver jeg har sett på, til å henge opp på baderomsveggen. De er rosa, og skikkelig fine! Og så har jeg planer om å se etter en kommode til nurbis sine klær. Fikk med meg en sekk babyklær fra søstera mi forige helg, og må jo ha et sted å ha dem! Det kommer til å bli trangt på soverommet, med både seng og kommode, men har sjekket at det går. Det er så masse liv i magen! På kveldene og på morgenen er det skikkelig disco der inne! Når jeg ligger inntil mannen sparker hun han også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 9. desember 2006 #1797 Del Skrevet 9. desember 2006 Her går det unna ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johann Skrevet 9. desember 2006 #1798 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Ble visst en dobbelpost her... Endret 9. desember 2006 av Johann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johann Skrevet 9. desember 2006 #1799 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg bare såg teksten i overskriften. Er du sikker på at det er en sommerfugl du har i magen. Det kan jo være at det er noe annet? Har du fått i deg noe du ikke har spist? Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 9. desember 2006 #1800 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg bare såg teksten i overskriften. Er du sikker på at det er en sommerfugl du har i magen. Det kan jo være at det er noe annet? Har du fått i deg noe du ikke har spist? Lykke til ← Ja, hun forspiste seg på babyfrø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå