Gå til innhold

Sommerfuglen er ute av magen!

Gjest Anerikke

Anbefalte innlegg

Gjest Anerikke

Har prøvd både propolis og solhatt før, og det hjalp ingenting på meg ihvertfall. Kan ikke ta noenting nesten når man er gravid! Fikk beskjed hos legen om å kutte ut ALT. (Heldigvis har jeg aldri tatt særlig annet enn allergimedisin.) Får ikke ta annet enn en paracet hvis det er virkelig ille. Har ikke tatt en eneste en siden jeg ble gravid, bank bordet!! Pleier å bli kjapt frisk, så det er nok bedre i morra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ¤Ronja¤
Nei, det er ikke det. Ikke annet enn at vi er fryktelig nyskjerrige, og ikke sikre på kjønnet.

Hehe, skjønner... :)

Vi får UL i veke 36 vi, men har litt lyst på 3D-ul også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Klarte ikke å motstå fristelsen! :ler:

Her får man visst bare en ultralyd... Kunne sikkert fått mye raskere, men det er fint å ha noe å se frem til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bellatrix
Har prøvd både propolis og solhatt før, og det hjalp ingenting på meg ihvertfall. Kan ikke ta noenting nesten når man er gravid! Fikk beskjed hos legen om å kutte ut ALT. (Heldigvis har jeg aldri tatt særlig annet enn allergimedisin.) Får ikke ta annet enn en paracet hvis det er virkelig ille. Har ikke tatt en eneste en siden jeg ble gravid, bank  bordet!! Pleier å bli kjapt frisk, så det er nok bedre i morra.

Da skal du la være. Jeg husker bare hvordan jeg i panikk dro deg med på helsekosten dagen før utdrikningslaget ditt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, vennen.

Hvordan går det med deg i dag?? :)

Jeg og vil ha mer enn en ultralyd hvis jeg blir gravid noen gang :) Det er jo superspennende jo ;)

Ha en strålende kveld

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anerikke

:klem: til deg, Liljen!

Har vært i SÅ dårlig humør i dag, uten noen god grunn. Kanskje hormoner? Sliten og lei. Er 21+4 i dag, og har lagt på meg 5 kilo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anerikke

Tok bussen hjem fra jobb i dag, og lærte at man nok må ha enda større mage enn meg får å få en sitteplass! ;)

Har sovet et par timer i ettermiddag. Vi får overnattingsbesøk straks, og jeg vil ihvertfall være litt våken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Nå har vi vært på en laaaang handletur! Vi skal ha et vennepar på middag i morra, og skal flambere biff, så det ble mange poser. Skal lage sennepssaus, knallgod salat med ristede pinjekjerner, og epler bakt i honning og kanel med vaniljeis til dessert. Mmmmm....!

Jeg hadde på meg en av mine gamle jeans, med belte, og det var ikke lurt. Det strammet skikkelig. Ikke godt i magen! Men har skiftet nå. Nå lager mannen burgere til middag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...