Gå til innhold

Sommerfuglen er ute av magen!

Gjest Anerikke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Flink jente med de bildene, du! Nei, her er det bare sløving.... det ble seint i dag. Men sånn har jeg det støtt. I snitt jobber jeg sikkert seine kvelder 1-2 ganger i uka, og det er litt tøft. Men pytt, nå har jeg fått inspirasjon til å se det positive istedet for det motsatte, så nå sier jeg bare "pytt" og prøver å se det positive i at jeg iallefall slipper å ordne middag, rydde sammen, hjelpe med lekser (som jeg faktisk eeeelsker!!) og sånne greier... :sjenert: vet ikke om det hjelper så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke
Har absolutt ikke dårlig samvittighet nå nei!

*sletter denne tråden fra huselista*

Neineinei!! Jeg skal aldri nevne bilder igjen, jeg lover!

Flink jente med de bildene, du! Nei, her er det bare sløving.... det ble seint i dag. Men sånn har jeg det støtt. I snitt jobber jeg sikkert seine kvelder 1-2 ganger i uka, og det er litt tøft. Men pytt, nå har jeg fått inspirasjon til å se det positive istedet for det motsatte, så nå sier jeg bare "pytt" og prøver å se det positive i at jeg iallefall slipper å ordne middag, rydde sammen, hjelpe med lekser (som jeg faktisk eeeelsker!!) og sånne greier...  :sjenert: vet ikke om det hjelper så mye.

Det hørtes MYE ut! Er du virkelig helt nødt? Finnes det iiingen utvei??

Nå skal jeg se ferdig Kongen av Queens, så er det rett til køys!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bellatrix
Det blir dåp 3 des, så da håper jeg på å komme meg nedover. Ikke helt sikkert enda, men ganske. Så da kan vi treffes! Ihvertfall kommer vi 17-18 des, og da skal vi jo innom min fam i B og svigers, så hvis dere ikke har reist noe sted sees vi ihvertfall da!

Vi drar ikke sørover før 23. så det skal nok gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Vi har shoppet to nusselige bodyer til lille nurbis! En rosa med" My daddy loves me" og en grønn med " My mommy loves me". Får vi mot formodning en gutt får vi gi den rosa i gave til noen...

Faktisk det aller første vi har kjøpt selv! Seng får vi overta, klær får vi i overflod (har 5 tantebarn å arve etter!), svigermor er rene stikkemaskinen og de skal også sponse oss med ny vogn!! Jeg håper også på å få en babykurv til å ha i stua, den samme som jeg sov i. :)

Er ikke så opptatt av å ha ALT. Man kan jo bli helt sprø av å gå igjennom en baby-butikk! Skal jo kjøpe stelleunderlag og denslags, og tror vi kjøper Tummy-tub, men tar det hele med knusende ro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Nå har jeg prøvd å finne fondus-målet mitt... Hvis jeg har målt riktig er det 17, og en cm eller så under kurven på helseskjemaet. Men innenfor det skraverte feltet.

Men nå er jeg jo ikke proff! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Og så har vi kjøpt Trond-Viggos beste på DVD!!!!

:hoppe: Så bra. Trond Viggo ruler. Jeg hadde tenkt til å gå på stand-up-showet hans da han var her i byen, men det ble ikke noe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anerikke
Fondus-målet :klø:

Måler på en måte livmora... Fra beinet der nede opp til der livmora slutter. Vanskelig å forklare! Er et eget diagram om det på helsekortet, med sånn der felt man bør være innenfor.

:hoppe: Så bra. Trond Viggo ruler. Jeg hadde tenkt til å gå på stand-up-showet hans da han var her i byen, men det ble ikke noe av.

:Nikke:

Han er konge på haugen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg prøvd å finne fondus-målet mitt... Hvis jeg har målt riktig er det 17, og en cm eller så under kurven på helseskjemaet. Men innenfor det skraverte feltet.

Men nå er jeg jo ikke proff! :ler:

Heter det ikke fundus? Er det fra skambeinet og til toppen av livmora?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måler på en måte livmora... Fra beinet der nede opp til der livmora slutter. Vanskelig å forklare! Er et eget diagram om det på helsekortet, med sånn der felt man bør være innenfor.

Regna med at det var noe gravidgreier ja. Hadde bare ikke hørt om det før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anerikke

Jeg kjøpte pepperkaker!!!! Fikk så uimotståelig lyst på... Er visst av de få som liker dem man kjøper på butikken, så nå skal jeg kose meg! Mannen syns det er ALTFOR tidlig, og liker bare de hjemmebakte, så jeg får garantert ha dem i fred. :sjarmor:

Mandariner har jeg også, så julestemningen er på plass. Vi sendte en stor eske julegaver også i dag! :hoppe:

20+5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du skal få kurven! Den er koselig. Tenk så flink du er at julegavene er pakket og sendt!! Utrolig. Tenkte å begynne å tenke på dem snart....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...