Liljen Skrevet 20. oktober 2006 #1601 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hei på deg. Innom for å ønske deg en aldeles strålende helg. Håper den blir strålende, og at korsryggen og bekkenet slutter å krangle stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 20. oktober 2006 #1602 Del Skrevet 20. oktober 2006 til deg, Liljen! Holder meg hjemme i dag, og tar det HELT med ro. Hadde så vondt i går! Det er mye bedre allerede. 17+1 i dag!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 20. oktober 2006 #1603 Del Skrevet 20. oktober 2006 Å det var godt å høre du er bedre! Siste sort når det krangler i rygg og bekken (har ikke vært gravid noen gang, men jeg har hatt brist i bekkenet) Ha en aldeles strålende helg med mannen stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 20. oktober 2006 #1604 Del Skrevet 20. oktober 2006 Har du vondt så må du ta det med ro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 20. oktober 2006 #1605 Del Skrevet 20. oktober 2006 Nå spiser mannen og jeg vannbakkels! Koser oss skikkelig, og vi har tenkt oss ut å gå en tur. Er jo så nydelig ute, og jeg trenger å røre på meg. Må ta det rolig, men vil ut i frisk luft! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 20. oktober 2006 #1606 Del Skrevet 20. oktober 2006 Nå spiser mannen og jeg vannbakkels! Koser oss skikkelig, og vi har tenkt oss ut å gå en tur. Er jo så nydelig ute, og jeg trenger å røre på meg. Må ta det rolig, men vil ut i frisk luft! ← Frisk luft? Her blåser det sånn at luften er mer enn frisk. Brr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 20. oktober 2006 #1607 Del Skrevet 20. oktober 2006 Her er skikkelig kaldt, men stjerneklart og vindstille. Nydelig vintervær! Bare at snøen mangler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 20. oktober 2006 #1608 Del Skrevet 20. oktober 2006 Her er skikkelig kaldt, men stjerneklart og vindstille. Nydelig vintervær! Bare at snøen mangler. ← Vi venter på snø, vi også. Det står en bøtte med vann ute, og den lå det is på i morges. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 20. oktober 2006 #1609 Del Skrevet 20. oktober 2006 Nå har vi vært ute og gått. Det var svinkaldt! Mannen har dratt til byen for å treffe noen kompiser, så jeg sitter her og ser på tv. Er trøtt, så det blir vel til at jeg legger meg snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 21. oktober 2006 #1610 Del Skrevet 21. oktober 2006 Skikkelig snøstorm i dag!!!!! Vi er visst litt småforkjøla begge to, så vi holder oss hjemme i dag. Kanskje en tur til butikken, men jeg orker ikke å dra inn til sentrum. Laaaat dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 21. oktober 2006 #1611 Del Skrevet 21. oktober 2006 Skikkelig snøstorm i dag!!!!! Vi er visst litt småforkjøla begge to, så vi holder oss hjemme i dag. Kanskje en tur til butikken, men jeg orker ikke å dra inn til sentrum. Laaaat dag! ← Brr! Her er det svinkaldt. Mannen har kræsja bilen og må stå ute i kulda og fikse på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 21. oktober 2006 #1612 Del Skrevet 21. oktober 2006 Kræsja?? Sånn skikkelig? (Hvis du blir en eldre frue, betyr det at jeg allerede er en?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 21. oktober 2006 #1613 Del Skrevet 21. oktober 2006 Kræsja?? Sånn skikkelig? Ja, vi må bytte ut to dører og et blinklys + at kostnadene på den andre bilen ville kommet opp i 40 000 hvis det ikke hadde vært for at forsikringen tok seg av det. Huff! Jeg tok bilde og sendte til mamma og skrev bare at han hadde kræsja. Hun ble dødsbekymret, bokstavelig talt. Det gikk jo bra, bare materielle skader, men hadde jeg sittet på hadde jeg nok fått en kraftig smell. (Hvis du blir en eldre frue, betyr det at jeg allerede er en?) ← Ja. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=231660 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=231881 Velkommen i klibben! Jeg er bare asiprant enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 21. oktober 2006 #1614 Del Skrevet 21. oktober 2006 Snøstorm??? Da er det bare å holde sei inne å fyre i peisen. Koseli det da Her er det for øvrig 10 grader og regn... Egentli ikke ett hakk bedre... Ha en strålende dag (tross snøstormen), og en fantastisk helg. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 21. oktober 2006 #1615 Del Skrevet 21. oktober 2006 Utrolig at jeg ikke er fin frue allerede! Har ikke sett den tråden Ja, det laver ned her! Var på butikken nå, og det var rene ekspedisjonen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 22. oktober 2006 #1616 Del Skrevet 22. oktober 2006 Du ønska deg snø gjorde du ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 22. oktober 2006 #1617 Del Skrevet 22. oktober 2006 Utrolig at jeg ikke er fin frue allerede! Har ikke sett den tråden Ja, det laver ned her! Var på butikken nå, og det var rene ekspedisjonen!! ← Det kom litt snø her, men bare så det er litt hvitt. Nå har jeg forresten kastet buksen jeg fikk av deg for x-antall år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 22. oktober 2006 #1618 Del Skrevet 22. oktober 2006 Du ønska deg snø gjorde du ikke? ← Joda, det er flott med fint vintervær! Liker ikke slaps og regn, da... Det kom litt snø her, men bare så det er litt hvitt. Nå har jeg forresten kastet buksen jeg fikk av deg for x-antall år siden. ← Kasta buksa?????? Ser på TV (fotball...) at sola skinner og det ligger pittelitt snø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 22. oktober 2006 #1619 Del Skrevet 22. oktober 2006 Kasta buksa?????? ← Den har jo "overlevd" 3 personer da så den har vel holdt seg lenge. I dag ville den ikke mer. Det sa bare ksjfl skjr når jeg prøvde å ta den på og den revna fullstendig øverst ved linningen. Da gikk den i søpla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 22. oktober 2006 #1620 Del Skrevet 22. oktober 2006 R.I.P. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå