Gå til innhold

Sommerfuglen er ute av magen!

Gjest Anerikke

Anbefalte innlegg

Gjest Anerikke

Ja, det kan kanskje det? Herlig!!

Prøver febrilsk å legge inn et magebilde i galleriet, men det går bare ikke!! Kanskje fordi jeg ikke er supermedlem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Fiiine magen :) Ååå så koseli å kjenne liv :) For en deilig følelse det må være.. *drømme drømme*

Ha en strålende lørdag.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

16+4!! Magen strutter skikkelig nå :ler:

Vi har vært ute på tur siden torsdag, og nå er vi omsider hjemme. Mellomlandinger er kjipt...

Har besøkt både mannens og min familie, og jeg kjenner at jeg gjerne skulle vært mye lengre! Savner hele hurven...

Søndag besøkte jeg Bellatrix, og hun sa ikke et kløyva ord om at hun er månedens bruker!! :overrasket:

Fikk vært sammen med det aller nyeste familiemedlemmet også. Verdens yndigste lille jente... Sukk!

Vi fikk de aller første tingene til lille nurbis. Reisesett med kluter, handklær, stelleunderlag osv, og et kjempeflott hjemmestrikket babyteppe i hvitt og gult. Og så fikk jeg to store poser med gravideklær, så nå tror jeg at jeg skal klare meg til mars! Herlig!!

Endret av Anerikke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Anerikke

Takk! :sjarmor:

Har ligget rett ut på sofaen helt siden jobb, og jeg føler meg helt ferdig. Så innmari sliten! Går og løfter hele dagen, og korsryggen og bekkenet verker. Det blir ikke lenge før jeg kryper (nesten bokstavelig!) til køys. :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...