Impala Skrevet 22. august 2006 #1421 Del Skrevet 22. august 2006 Er formen din bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 23. august 2006 #1422 Del Skrevet 23. august 2006 Ja, jeg har det slett ikke så verst! Kvalmen har mer eller mindre gitt seg. Har jobbet for fullt i går og i dag, og da gav den seg merkelig nok. Har tilogmed klart å drikke en halv kopp kaffe! Usannsynlig sliten på ettermiddagen og kvelden da, men det går fint. Har bestilt time hos lege man 4 sept, og jordmor 3 okt. I boks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 23. august 2006 #1423 Del Skrevet 23. august 2006 Så flott at du føler deg bedre, vennen! Glad i deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 23. august 2006 #1424 Del Skrevet 23. august 2006 Glad i deg også! Nå er det sengetid for småbarn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 24. august 2006 #1425 Del Skrevet 24. august 2006 Godt formen din er litt bedre. Håper den er enda bedre i dag da Ha en stråålende torsdag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 26. august 2006 #1426 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Har vært på shopping i dag, og kjøpte mine første gravide-plagg! En svart bukse, en grå joggebukse, og en søt hvit topp med knyting under puppene. Alt fra h&m. Kjempefornøyd! Har blitt lovet masse klær fra søstra mi som har termin snart også. Er ikke kvalm lenger! Men kaffe er fortsatt passe ekkelt, og noen lukter liker jeg ikke. Og så er jeg veeeeldig trøtt. Men ellers er jeg i storform!! Endret 27. august 2006 av Anerikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 26. august 2006 #1427 Del Skrevet 26. august 2006 I dag har vi hatt voksenbursdagfest med besøk fra B av 3 stk. Deilig og veldig varmt vær, har til og med badet i sjøen (barna ja) Har 4 små som sover nå... de er så søte og deilige. H er på sopptur. Fint å høre at det går bedre med deg!!!! kos og klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 26. august 2006 #1428 Del Skrevet 26. august 2006 *spor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. august 2006 #1429 Del Skrevet 27. august 2006 Så kjekt med nye klær da Ha en strålende søndag. Håper formen fortsetter å være like fin. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 27. august 2006 #1430 Del Skrevet 27. august 2006 I dag har vi hatt voksenbursdagfest med besøk fra B av 3 stk. Deilig og veldig varmt vær, har til og med badet i sjøen (barna ja) Har 4 små som sover nå... de er så søte og deilige. H er på sopptur. Fint å høre at det går bedre med deg!!!! kos og klem ← Så herlig dag! De er verdens skjønneste... *spor* ← Så kjekt med nye klær da Ha en strålende søndag. Håper formen fortsetter å være like fin. stor ← Har en super dag, i strålende vær. til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 27. august 2006 #1431 Del Skrevet 27. august 2006 Har vært på shopping i dag, og kjøpte mine første gravide-plagg! En svart bukse, en grå joggebukse, og en søt hvit topp med knyting under puppene. Alt fra h&m. Kjempefornøyd! Har blitt lovet masse klær fra søstra mi som har termin snart også. Er ikke kvalm lenger! Men kaffe er fortsatt passe ekkelt, og noen lukter liker jeg ikke. Og så er jeg veeeeldig trøtt. Men ellers er jeg i storform!! ← Så bra. Det finnes jo så mye gravideklær, så man kan kle seg bra selv om man har stor mage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. august 2006 #1432 Del Skrevet 27. august 2006 Ha en superstrålende søndag, vennen. Håper formen din er på topp. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 27. august 2006 #1433 Del Skrevet 27. august 2006 Kanskje lillegull kommer på bursdagen til E? Det er ikke så langt fra 25. til 31. vet du!! Skal du jobbe i morgen også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 27. august 2006 #1434 Del Skrevet 27. august 2006 Det blir jo ikke langt unna, uansett! Kjempestas!! Hvis alt går bra da, og det tror jeg jo. Det blir ikke stor aldersforskjell på lillegull og H`s tulle Fryktelig rart å tenke på at det er et lite liv inni der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 27. august 2006 #1435 Del Skrevet 27. august 2006 Og ja, jeg skal på jobb i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 29. august 2006 #1436 Del Skrevet 29. august 2006 Magen er så oppblåst! Ser ut som jeg er laaaangt på vei. Allerede ei som har kommentert det... Er jo supert å se gravid ut, men ikke så tidlig! Er 9+5 i dag. Jaja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 29. august 2006 #1437 Del Skrevet 29. august 2006 Magen er så oppblåst! Ser ut som jeg er laaaangt på vei. Allerede ei som har kommentert det... Er jo supert å se gravid ut, men ikke så tidlig! Er 9+5 i dag. Jaja ← Kan du ikke kommer deg på msn snart så jeg får tatt en titt på magen... eller obs. kanskje det er meg som må logge meg på. Fortsatt jobbing? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 29. august 2006 #1438 Del Skrevet 29. august 2006 Tror du jeg vil legge ut bilde av magen min på msn? Er du helt på rusk!!! I kveld har vi besøk av ei fra Berlevåg. Koselig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 29. august 2006 #1439 Del Skrevet 29. august 2006 Jeg skulle akkutrat spørre Tiit om hun hadde hørt fra deg. Gøy med mage, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 29. august 2006 #1440 Del Skrevet 29. august 2006 Tror du jeg vil legge ut bilde av magen min på msn? Er du helt på rusk!!! I kveld har vi besøk av ei fra Berlevåg. Koselig!!! ← Rusk, nei. jeg mente selvsagt på camera, bare til meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå