Gå til innhold

Sommerfuglen er ute av magen!

Gjest Anerikke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anerikke

:vinke: Hallo!

Har mensen... Ikke gøy i det hele tatt! Siste pilleblødning, og så er det bare å vente i spenning på EL!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Jepp! Har gått på pilla lenge, men jeg husker godt at det var enda vondere før! Snille mannen prøver å trøste, men det eneste som hjelper er varmeflaske og Naproxen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anerikke

Aldri prøvd... Har aldri hatt så vondt at jeg ikke klarte å gå på jobb, da.

Hjalp med pillene, så jeg har vært ute og skiftet til vinterdekk. Bedre føre var!

Så har jeg laget middag, vasket opp, vasket klær og hengt dem opp. Og er ganske så fornøyd med meg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og velkommen med ny dagbok!

Håper dere får full klaff snart da.

Ang Naproxen skal du undersøke litt. De tok det opp på et tv-prog i fjor, mener det var puls, og de hadde funnet ut at de tablettene muligens kunne ha innvirkning på fertillitet hos kvinner, i negativ forstand.

Ikke for å skremme deg, men kanskje du har andre smertestillende når du har mens.

Ha en god helg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Sjekka ut artikkelen om betennelssdempende medisiner og graviditet på Puls, og det blr ikke flere Naproxen på meg på LENGE! Tar ingen sjanser, selv om det ikke er store mengder jeg har tatt. Da har jeg heller vondt. Gruer meg til neste gang, for mensen uten piller er så mye vondere og mer langvarig!

Har lest litt rundt på KG, og i forskjellige dagbøker, og det er så utrolig mange forskjellige historier! Noen ble gravid med en gang, og noen må prøve så lenge! Skummelt og tenke på at det kan gjelde oss. Hadde et opphold i pillene for over et år siden, og da kom EL og mensen i gang med en gang, men jeg vet jo ikke hvordan det blir denne gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekka ut artikkelen om betennelssdempende medisiner og graviditet på Puls, og det blr ikke flere Naproxen på meg på LENGE!

Hei

La du merke til om det sto noe om Brexidol der?

*krysser fingrene jeg og* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anerikke
Heisann!

Ville bare stikke innom å si lykke til med prosjekt "bolle i ovnen" :babygutt:  :babysmokk:  :babyjente:

:vinke::vinke:

Hei på deg, Dødspingvinen! Takk for lykkeønsninger! En prøver du også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Geri!

Gratulerer med dagbok, og lykke til med prøvingen!

Som du sikkert har lest her i dagbøkene og på forumet så er det svært varierende hvor lang tid man bruker på å bli gravid etter pille-kutt. Selv var jeg heldig og kom inn i normal syklus med det samme. Men følte difinitivt ikke at kroppen var "normal". Har ikke følt meg så hormon-sprø verken før eller senere, som måneden etter pille-kutt. Ikke for å skremme deg, altså. Vil bare si at det er mye som er normalt.

Nå er jeg gravid og gleder meg til å bli mor for første gang i april. Håper at du (og alle andre prøvere) slår følge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke
:vinke: Så koselig, Binke! Aner virkelig ikke hva jeg går til, eller hva jeg kan forvente meg. Hvor lang tid tok det før du ble gravid?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...