Gå til innhold

Sommerfuglen er ute av magen!

Gjest Anerikke

Anbefalte innlegg

Gjest Anerikke

Godt inne det nye året allerede!!! Er av de heldige som har fri i dag, men i morra er det tilbake på jobb...

Nyttårsaften var kjempekoselig! Nyyydelig mat (reinsdyr) og hyggelige folk. Kjente bare to der fra før, og den ene er jeg gift med, men hadde en kjempekveld! Ble noen hete diskusjoner utpå natta!

Opp tidlig 1 nyttårsdag for å kjøre hjem og ordne til middagsparty for min familie. Ovnstekt laks med skalldyr og dillsaus, og fruksalat til dessert. Kjempegodt! Var litt puslespill for å få plass til alle, men det gikk! Fikk brukt nytt servise, nye glass, og hardangerbestikket vi fikk i bryllupsgave... Ikke så ofte fremme i lyset!

Alt i alt en flott helg, og det beste var når tanteungene sa at de ikke ville dra fra oss... De er så skjønne!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anerikke

Moro å lage mat til andre, men ikke til bare meg selv...

Mannen hadde som jobb å skrelle og koke poteter. Det ble mer potetmos... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Er tilbake på jobb, og så trøtt at øynene går i kryss...

Har snudd døgnet i ferien. Men det går nok greit når jeg først kommer skikkelig i gang.

Har vel EL i disse dager, men jeg styrer ikke noe med det. Ble så innmari skuffet sist. Har praktisk talt ikke tenkt på prøving i det hele tatt på flere dager, og slik vil jeg gjerne fortsette å ha det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe: Flink jente som tenker på andre ting enn EL..

Slitsomt med jobb når man er så trøtt da.. Men du får holde ut, og heller legge deg litt tidligere i kveld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anerikke

Hei, Iss!!

Jeg holder ut! Har en flott jobb, egentlig, men hvem ville ikke foretrekke å være hjemme? Ihvertfall av og til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

En liten kaffepause på jobb... Deilig det!

Hvis jeg har EL i disse dager (gidder IKKE ta el-tester denne mnd! Hang meg så opp i det sist!) så har vi gjort det vi kunne. Så er det bare å vente og se...

Sitter her å titter på flybilletter... Mannen og jeg skal i bryllup i Skottland i April, og det jo SÅ billig å reise dit!! Er helt sjokkert over hvor lite det koster, i forhold til å reise i Norge. Ihvertfall nordover, som vi skal i mars... Blir noen tusen, det ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix

Det er typisk at "alle destinmasjoner" ikke gjelder Nord-Norge. :(

Endret av Bellatrix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anerikke

Javisst! Gleder meg, jeg!

Har ikke blitt vant til nicket ditt enda, kjenner jeg! Kjenner deg ikke igjen med en gang enda. Men det er et fint navn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, men det går forhåpentligvis fortere enn da jeg skulle vende meg til nytt navn.

Er det gamle Smurf (Figther?) eller tar jeg feil? :sjenert: :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Det syns jeg gikk overraskende greit!!

Har enda ikke skrevet feil, tror jeg, og husker på det når jeg skal presetere meg...

Syns det er et fint navn, og bare 12 stk som heter det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...