Gjest Anerikke Skrevet 2. januar 2006 #281 Del Skrevet 2. januar 2006 Godt inne det nye året allerede!!! Er av de heldige som har fri i dag, men i morra er det tilbake på jobb... Nyttårsaften var kjempekoselig! Nyyydelig mat (reinsdyr) og hyggelige folk. Kjente bare to der fra før, og den ene er jeg gift med, men hadde en kjempekveld! Ble noen hete diskusjoner utpå natta! Opp tidlig 1 nyttårsdag for å kjøre hjem og ordne til middagsparty for min familie. Ovnstekt laks med skalldyr og dillsaus, og fruksalat til dessert. Kjempegodt! Var litt puslespill for å få plass til alle, men det gikk! Fikk brukt nytt servise, nye glass, og hardangerbestikket vi fikk i bryllupsgave... Ikke så ofte fremme i lyset! Alt i alt en flott helg, og det beste var når tanteungene sa at de ikke ville dra fra oss... De er så skjønne!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 2. januar 2006 #282 Del Skrevet 2. januar 2006 Så flink du er blitt til å lage mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 2. januar 2006 #283 Del Skrevet 2. januar 2006 Moro å lage mat til andre, men ikke til bare meg selv... Mannen hadde som jobb å skrelle og koke poteter. Det ble mer potetmos... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. januar 2006 #284 Del Skrevet 2. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 3. januar 2006 #285 Del Skrevet 3. januar 2006 Er tilbake på jobb, og så trøtt at øynene går i kryss... Har snudd døgnet i ferien. Men det går nok greit når jeg først kommer skikkelig i gang. Har vel EL i disse dager, men jeg styrer ikke noe med det. Ble så innmari skuffet sist. Har praktisk talt ikke tenkt på prøving i det hele tatt på flere dager, og slik vil jeg gjerne fortsette å ha det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. januar 2006 #286 Del Skrevet 3. januar 2006 Flink jente som tenker på andre ting enn EL.. Slitsomt med jobb når man er så trøtt da.. Men du får holde ut, og heller legge deg litt tidligere i kveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 3. januar 2006 #287 Del Skrevet 3. januar 2006 Hei, Iss!! Jeg holder ut! Har en flott jobb, egentlig, men hvem ville ikke foretrekke å være hjemme? Ihvertfall av og til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 3. januar 2006 #288 Del Skrevet 3. januar 2006 Nå har jeg kost meg med Harry Potter på Canal +... Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 4. januar 2006 #289 Del Skrevet 4. januar 2006 En liten kaffepause på jobb... Deilig det! Hvis jeg har EL i disse dager (gidder IKKE ta el-tester denne mnd! Hang meg så opp i det sist!) så har vi gjort det vi kunne. Så er det bare å vente og se... Sitter her å titter på flybilletter... Mannen og jeg skal i bryllup i Skottland i April, og det jo SÅ billig å reise dit!! Er helt sjokkert over hvor lite det koster, i forhold til å reise i Norge. Ihvertfall nordover, som vi skal i mars... Blir noen tusen, det ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 4. januar 2006 #290 Del Skrevet 4. januar 2006 Du har fått med deg at Norwegian startet nyttårssalg i går? 198 kr for billetter til alle destinasjoner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 4. januar 2006 #291 Del Skrevet 4. januar 2006 Ja, men ikke til Berlevåg... Takk for tips likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 4. januar 2006 #292 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Det er typisk at "alle destinmasjoner" ikke gjelder Nord-Norge. Endret 4. januar 2006 av Bellatrix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 4. januar 2006 #293 Del Skrevet 4. januar 2006 Ja, det er typisk... De flyr ikke der. Hadde vært så greit! 5000 er mye penger! Men på tur skal vi!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 4. januar 2006 #294 Del Skrevet 4. januar 2006 Ja, det må dere ta dere råd til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 4. januar 2006 #295 Del Skrevet 4. januar 2006 Javisst! Gleder meg, jeg! Har ikke blitt vant til nicket ditt enda, kjenner jeg! Kjenner deg ikke igjen med en gang enda. Men det er et fint navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 4. januar 2006 #296 Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg er ikke helt vant til det selv heller, men det går seg til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 4. januar 2006 #297 Del Skrevet 4. januar 2006 Tar vel litt mer enn noen timer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 4. januar 2006 #298 Del Skrevet 4. januar 2006 Ja, men det går forhåpentligvis fortere enn da jeg skulle vende meg til nytt navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 4. januar 2006 #299 Del Skrevet 4. januar 2006 Ja, men det går forhåpentligvis fortere enn da jeg skulle vende meg til nytt navn. ← Er det gamle Smurf (Figther?) eller tar jeg feil? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 4. januar 2006 #300 Del Skrevet 4. januar 2006 Det syns jeg gikk overraskende greit!! Har enda ikke skrevet feil, tror jeg, og husker på det når jeg skal presetere meg... Syns det er et fint navn, og bare 12 stk som heter det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå