Gå til innhold

Sommerfuglen er ute av magen!

Gjest Anerikke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anerikke

Dagen i dag er visst mye bedre! :)

Snuppa ruller seg mye, begge veier, og nå har hun funnet ut at hun vil ligge på magen å sove. Lille skumla mi! Må inn og snu henne med jevne mellomrom.

Snuppa hadde jo en litt tøff start, og skal derfor til en ekstra sjekk på sykehuset. Hos fysioterapaut og hele greia. Hadde ikke fått noe time (har venta lenge!) så i dag ringte jeg dem. For andre gang. Og så hadde de sendt innkallelsen i dag! Fikk time 5 sept. Tror virkelig ikke at det er noe som helst i veien med henne, men det blir interessant å høre hva de sier.

Nå putrer fårikålen på ovnen, og det lukter himmelsk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: Hei vennen! Jeg glemte visst av hele bryllupsdagen deres... Men jeg husket da at du fyllte år her om dagen. Og tar jeg ikke mye feil så ha jeg selv bursdag om noen dager. :sjokk:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel greit å få sjekket og kontrollert, men du verden: snuppi er jo så frisk og normal at det halve hadde vært nok! :rope: Hun er jo perfekt! Hilsen Tante!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, her begynner hverdagen å tikke inn. Storebror er på skolen og dadda er mer og mer i barnehagen. Hun er jo den største der og det er litt stas. Mandag begynner balletten og Mathilde og Ingeborg skal visst også begynne.... :danser:

Lillesøster har fått noe rart i hodebunnen. Trodde først det var insektstikk, men har funnet ut at det er kuler med puss bak i hodebunnen. :lol: Har fått drenert ut endel, men ikke alt. Legepappaen til en av storebrors venner har undersøkt henne. Han mener vi bare skal vente litt og se, og smøre med brulidine. Jeg synes det er litt mindre i dag, så jeg håper det vil forsvinne av seg selv. Ellers blir det lokalbedøvelse og skjære hull :overrasket: i vesle barnet mitt! Ikke farlig, ihvertfall sa legepappaen. Vi satser på det! :Nikke:

Ja, det var du som spurte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hei!

Vi har hatt en kjempefin bursdag her i gården. Ingen sure miner, nei! og hverdagen rusler videre her også. Ingen kuler eller annet puss på mine, men så er det jo blitt så stoooore. håper det går bra med lillemor, søster! stor nattklem til dere begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

:klemmer: til hele gjengen!

Det er kaldt og surt ute, men jeg drikker kaffe og fyrer i ovnen. Snuppa sover formiddagsluren sin, og jeg skal snart i gang med å bake brød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med den lille vennen?

Her går det bra, men det regner forferdelig mye. Vi hadde egentlig tenkt oss en tur ut med det nye familiemedlemmet i helga, men deler av den er så våt at vi tror den blir stående der å tørke istedet. Vi får se hva morgendagen bringer.

Ja, ja... nå har jeg spist kakerester, og det var desverre veldig godt. Så jeg burde gå meg en skikkelig tur. Føler meg desverre ikke helt bra... litt sår hals og vondt i hodet. kanskje jeg rett og slett ikke går tur likevel.

Det må være deilig å kunne fyre i ovn igjen. Husker deg med beina oppetter kaminen, bok i hånda, og brødskive med leverpostei og sjokolademelk i halvlitermål ved siden av. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høu høu, Anerikke! :regn: Slik er det i byen i helga. Stakkars alle som står i kø i parkenfestivalen.

Jeg har begynt med typiske høstsysler. Har begynt å hakke et lilla sjal til storesøster. Har hentet opp filleryer og matter og lagt på gulvene. Tenner stearinlys når ungene har lagt seg. Drikker noen liter te om dagen. :kaffe: Og leser... Det er ikke så ille med høst, egentlig, bortsett fra at jeg snart må stille på jobb igjen. Jaja, det blir vel helt greit, men jeg har ikke lyst til å være så mye borte fra snuppa mi. Nesten hele dagen uten å se henne... :gråte: :hjerte: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Her regner det ikke, og sola titter tilogmed frem! Gidder ikke fyre i ovnen i dag.

Enig i at det er koselig med høst. Men noen stor tedrikker kommer jeg nok aldri til å bli...

Hørte at du hadde begynnt med hakking, ja!

Det må være kjempetungt å dra fra lillemor... Orker ikke å tenke i de baner engang.

Våkenatt i natt... Er stuptrøtt, og satser på å legge meg samtidig med snuppa i kveld. Heldigvis kommer mannen hjem i morra!

Må få handlet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helløu Anerikke. Har du overlevd helgen? Er gubben kommet hjem? Er han fortvilet over BG? Det er jeg!

I dag har lillesøster vært hos legen. Kulen hennes var blitt litt mer rød og ikke mindre. Han ville vente et par uker og se om den åpnet seg selv. Men dersom hun hadde vært eldre ville han åpnet den straks. Siden hun er så liten blir det litt mye tvang og tviholding :forvirret: Jeg er fornøyd med det han sa, jeg er helt enig, og håper at det fikser seg selv snart...

Trallala, nå er vi inne i siste uke med hjemmeværende-husmor-liv, neste uke er det tilbake til blodslitet.. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Godt med en fornuftig lege. Håper det ordner seg selv, stakkar lita snuppi... Det er vel ikke noe vondt for henne det der?

Joda, mannen kom hjem midt på dagen i går, og var rimelig forarget over den fotballkampen, ja... :regler::nei::sinnatagg::roll::tunge1::tristbla::klaske::kjempesinna: :slåss: :gråte: :grine::fy_fy::forvirra::frustrert::eeeh::sur:

I dag har vi vært på skikkelig bytur, jenta mi og jeg. Pappan var på universitetet noen timer, og vi shoppet. Det første jeg kjøpte var en ny liten rangleleke, så hun satt/lå i vogna og var SÅ fornøyd med livet! Så spiste vi middag ute, og kom ikke hjem før syv. Ei trøtt og lykkelig lita jente sovnet med en gang jeg la henne... :hjerter::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, dere. Nå har jeg kommet fra sangøvelse, og det var artig og trivelig. Søs, håper det gikk bra med danseløven i dag!Storpia her er glad for å starte på korpset igjen. og lillemann spiller fotball igjen. Det er litt godt å at hverdagen starter igjen. Det er rart med det.... Vi holder på å vurdere hvor vi skal plassere det nye familiemedlemmet for vinteren.. Here, there eller everywhere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Tittei, Tiit! Dere er nå søte som besøker dagboka mi.

Sendte forresten en forsinka bursdagsgave til storjenta di i dag, Tiit. Er ikke store utvalget her, så jeg måtte vente til vi dro til byen.

Vi har en stor fin plass utafor her, som passer helt ypperlig for det nye familiemedlemmet deres! :-D :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...