Gå til innhold

Sommerfuglen er ute av magen!

Gjest Anerikke

Anbefalte innlegg

Gjest Anerikke

Hei, angelou!

Hun koser seg veldig med puppen, og syns det er deilig å sovne der, men nå begynner hun å bli så stor at det er på tide at hun kan sovne helt selv. Godt at pappan kan legge henne også! Tenkte at det er lurt å ta tak i det før det blir en vane.

På dagen legger jeg henne bare i kurven hennes i stua, og det går også helt greit. Nå har hun sovet en time, og jeg kan høre at hun ligger og sutter på tommelen. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Like greit å få henne til å skjønne at pupp og soving ikke er det samme ja.

Litt kjedelig hvis det alltid er mammaen som må legge ungen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, snuppa, snuppen og snuppeline! Her sitter vi i vakker kveldssol og nyter ferielivet!! Herlig. Godt å høre at snuppeline har det bra fortsatt, og utvikler seg så flott. Gleder meg til å se henne igjen om ikke lenge! Vi har det veldig fint her, og vet ikke riktig hvor lenge vi blir. Det har nok en del med været å gjøre. Vi får se. Kos og klem fra oss alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Du her nå?? Har dere med pc?

Vi kommer nedover den 25, og blir i to uker. Gleder meg, selv om det blir lenge å være uten mannen...

Smask på gullene fra meg.

Hvis dere reiser etter været, burde dere komme hit!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Snuppa har visst sovedag i dag igjen! Veldig greit for mamman, som plutselig får gjort litt husarbeid! Men jeg savner henne nesten... :ler:

Sola skinner fra skyfri himmel, men det er ikke lenger så kvelende varmt. Litt vind. Så når hun våker og har spist skal vi ut og gå tur, og så lage middag til mannen kommer hjem.

Har planer om en bytur i morra. Shoppe litt, og spise ute. Hvis gulljena vil, vel og merke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har med pc, ja. i dag er det litt hustrig vær her etter alt godværet. bittelitt regn, vind og skyer. uff... vi får se om vi sette kursen annet sted snart. føler meg slett ikke ferdig med ferie, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Javisst koser jeg meg! Masse!

Men så er det slitsomt også. I dag er en sånn dag. Ble ikke mye shopping, bare matvarer. Orket rett og slett ikke mer. Er så trøtt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

:klem:

Jepp!

Kommer helt an på hvor mye søvn jeg får. I dag stod mannen opp med snuppa, og jeg fikk sove helt halv 11!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anerikke

Snuppa har begynnt å sove så mye på dagen! Hun har sovet maks en halv time/time i slengen helt siden hun ble født. (Med to unntak som jeg kan huske) Men nå har hun begynnt å sove rundt om to timer sånn midt på dagen!!!

Hun gjorde det før i dag, og nå ser det jammen ut til at hun tar seg enda en slik lur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

I dag har snuppa og jeg vært på bytur med en kompis som jeg ikke har sett på lenge. Mange år! Vi gikk rundt i byen, på kafe, spiste softis, og storkoset oss. Hun ble litt sliten og frustrert på slutten... Jeg stod i et prøverom og prøvde et par jeans, og hørte at hun begynnte å gråte. Men kompisen min, som er 30 år og innbitt ungkar, tok henne opp og trøstet som om han aldri hadde gjort annet! :ler:

Jeg kjøpte forresten buksa. :tommelsmil:

Lille engelen min sovnet halv åtte. La henne bare ned, og et minutt senere sov hun... :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anerikke

Og jammen sov hun ikke til halv åtte også, i en sleng!! :)

Aner jo ikke om det kommer til å fortsette, men det var godt å slippe den amminga på natta... Våknet med en helt sinnsyk melkespreng, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

God ferie, angelou!

Vi er offisielt ferdig med vår, men snuppa og jeg skal ta en liten tur til...

I natt sov gulljenta i ett fra halv åtte til halv syv, spiste mat og koset litt, sovnet igjen og sov til halv ti. Hun sover mye mer på dagen også, er veldig blid og glad, så vi har et behagelig liv! Deilige ungen min... :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...