Gå til innhold

Sommerfuglen er ute av magen!

Gjest Anerikke

Anbefalte innlegg

Gjest Anerikke

:vinke: Hei, iss!

I dag er det 40 dager til termin, så da er jeg vel høygravid da?

I ettermiddag skal mannen og jeg på omvisving på sykehuset!!!! Gleder meg masse :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anerikke

Takk, Impala! Kan ikke si jeg føler meg noe høyere, da... :ler:

Omvisninga var bra, og vi fikk greie på det meste vi trenger å vite av praktiske ting rundt fødselen. Godt mannen var med, så vi vet det samme!

(Må le litt av ei som var redd for å gå på overtid fordi babyen kunne tisse i fostervannet!! :ler::ler::ler: )

Sangøvelse i kveld, så jeg er sliten. Har hatt superstram mage hele dagen, og det har vært skikkelig tungt å bevege seg. Håper det ikke skal være slik helt frem til fødselen! Har øvelse i morra også, og konserter fredag og søndag, så jeg må være i form. Flytur på nesten en time hver vei på søndag... Håper det går fint! Skal ut og fly neste helg også. Har fått legeerklæring på at det er greit, men litt slitsomt blir det nok. Men etter neste helg skal jeg holde meg helt i ro, og bare gro baby!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, søta. Skulle bare innom en tur før leggetid. Jobba fra halv seks til halv elleve....... fy.. Høres så kjekt ut med omvisningen. Håper dere ble beroliget og trygge av det dere fikk se og høre! Koseklem til dere og "magetrollet" (et søtt et!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke
hei, søta. Skulle bare innom en tur før leggetid. Jobba fra halv seks til halv elleve....... fy.. Høres så kjekt ut med omvisningen. Håper dere ble beroliget og trygge av det dere fikk se og høre! Koseklem til dere og "magetrollet" (et søtt et!)

Hei! Du må jo ikke jobbe deg fordervet, jente!!! Høres SÅ tungt ut!

Joda, det ser bra ut på sykehuset. Tror vi får det fint der. Der er tilogmed barselhotell vi kan være på hvis alt går glatt!

:overrasket: tenk at du er høygravid! jeg husker jo så godt når du testet positivt!

snart får dere møte lille nurbis  :hjerter_rundt:

Ja, det har jammen gått fort! Samtidig som jeg føler at jeg har hatt denne magen lenge nå... Merkelige greier!

Magen er ikke så vond i dag, og formen er bedre. Sola skinner, og jeg skal komme meg ut en tur og nyte den! Har akkurat kjørt mannen til flyplassen, og han blir borte helt til lørdag kveld... :grine:

Nurbis og jeg får klare oss så godt vi kan alene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anerikke

Jeg savner elsklingen min!!!!!!

(Avhengig, jeg??)

Tror jammen tulla har funnet det for godt å ligge med hodet OPP i dag?! Kjenner ihvertfall en stor kul på høyresiden av magen... Hun har jo ligget med hodet ned i flere uker!

Jaja, det er jo enda litt over 5 uker igjen. Så det er jo enda god tid for hodet til å feste seg.

Nå skal jeg ut å gå, så kanskje jeg rister henne på plass? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

35 hele uker i dag! Nå er det jammen ikke lenge igjen til vi får treffe lille nurbisen vår. :hoppe::hoppe:

Veide meg i morges, og jeg har gått opp akkurat 11 kilo til nå. Blir vel enda noen til, men jeg håper på ikke altfor mange... Jeg er ikke så høy, og føler meg ganske tung og klumsete! Skal ihvertfall gå turer hver dag så lenge jeg orker.

Mannen kommer hjem i kveld! :hjerter: :kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anerikke

:klem: til deg også, Liljen!

Hadde en helt flott søndag, jeg. Startet tidlig med flytur, masse øving og venting på dagen, konsert på kvelden, og så enda en flytur. Hjemme ca ved midnatt, og da var jeg stuptrøtt!

Sov ordentlig lenge i dag, og formen er fin. Snuppa sparker og styrer! Hun er SÅ mye mer aktiv når jeg tar det med ro, enn dager som i går. Da er magen mest stram, og hun rolig...

Ei jordmor som var på konserten stoppet meg etterpå, og sa at jeg måtte være forsiktig! :)

Gjør jo ikke noe som kjennes vondt, da. Må jo passe på den lille prinsessa... :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Nå har jeg sydd små kattepus-knapper i en hvit heklet jakke som svigermor har laget, og satt silkebånd i lua som hører med. Ble så fint! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

35+3. Mindre enn 5 uker igjen til termin!

I går og i dag har det vært voldsom aktivitet i magen. Har ikke kjent SÅ mye før! Den buler frem og tilbake, og ser helt merkelig ut. :ler:

Nå har jeg vasket klær og støvsuget hele leiligheta, og er skikkelig rastløs... Strålende solskinn, så her er det bare å komme seg ut!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anerikke

Må innom og sjekke ståa av og til! :)

Er 36 uker og 2 dager i dag. Ifølge mine beregninger er det bare 28 dager igjen til termin!!!! :overrasket:

Det murrer masse i magen. Kjennes av og til ut som om jeg skal få mensen! Det er tungt å drasse på den svære klumpen. Mye kynnere stort sett døgnet rundt, men heldigvis mye liv også. Slitsomt, men det er vel meninga at man skal være lei på slutten, og motivert til å få ungen ut!

Men vi er laaaaangt hjemmefra(150-160 mil kanskje??), så vi håper det ikke blir noen fødsel i dag eller i morra... Hadde sikkert gått helt fint å føde her nede, men vil helst slippe! Ihvertfall på flyet!!!

Var bekymret for at det skulle bli fryktelig slitsomt med en såpass lang tur så seint i svangerskapet, lang dag i dåpselskap og det hele, men det har gått kjempefint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia på deia!!

Det er utrolig hvor fort tida går! Snart sitter du der med baby og det hele. Har litt lyst på T-tur i vinterferien, men det er jo litt dårlig timing med at du er høygravid og sliten.

Håper det gikk bra på hjemtur også! Vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Ja, nå går det virkelig unna her. Men du som jeg gleder meg til å møte dette mennesket!! :hjerter_rundt:

Du får besøke oss når hun har kommet til verden, da vet du! H er ihvertfall helt klar for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...