Impala Skrevet 25. januar 2007 #1881 Del Skrevet 25. januar 2007 Imponert over mannen din ja Gratulerer med vogn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 25. januar 2007 #1882 Del Skrevet 25. januar 2007 Ja, jeg har visst en mann som baker! Merket på vogna er Cango. Liten og nett, med bag oppi sportsvogndelen. Enkel å håndtere, legge sammen og få inni bilen, selv for meg som ikke er så stor. Masse detaljer og finurligheter som jeg må utforske etterhvert. (Handtaket flytter man enkelt etter om man vil babyen mot seg eller fra seg. Masse sånne lure ting!) Den er beige i bunnen, men med en god del svarte detaljer på. Kjempeflott!!! Det har vært kald en stund nå, med masse snø. Men i dag er det skikkelig mildvær og vind. Det smelter for fullt, og så skal det visst bli kaldt igjen i morra... Og da skal vi ut og kjøre ganske langt! Vi funderer nemlig på å flytte igjen, så vi skal se på et hus. 31+5 i dag, og har gått opp akkurat 9 kilo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 25. januar 2007 #1883 Del Skrevet 25. januar 2007 Det er da ikke så lenge siden dere flyttet, er det det da? Trives dere ikke? 9 kg er vel ikke så ille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 25. januar 2007 #1884 Del Skrevet 25. januar 2007 Men i dag er det skikkelig mildvær og vind. Det smelter for fullt, og så skal det visst bli kaldt igjen i morra... ← Ja, flyplassen var visst stengt i morges/formiddag. Det var den her også, men mamma kom seg avgårde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 25. januar 2007 #1885 Del Skrevet 25. januar 2007 Det er da ikke så lenge siden dere flyttet, er det det da? Trives dere ikke? 9 kg er vel ikke så ille ← Nei, vi flyttet i august! Vi trives helt fint her, men det er laaaangt unna mannens jobb. (Han både jobber og studerer.) Blir tungvint og enormt mye kjøring. Vil gjerne litt nærmere, slik at han kan være mer hjemme med meg og nurbis... Vi bor nå på ca 60 kvadrat, og det funker ikke i lengden med et lite knøtt som trenger plass. Om en stund bør hun jo få eget rom, og det går ikke her. Og sist, men ikke minst, kommer vi til å spare flere tusen i mnd på å flytte. Så det var egentlig ikke så vanskelig å bestemme seg! Neida, 9 kilo er ikke så ille. Selv om jeg føler meg stor og tung. Har sett på noen sånne oversikter over vektøkning, og jeg ligger litt under gjennomsnittet. Håper det ikke kommer så mange kilo til nå de siste ukene. Ja, flyplassen var visst stengt i morges/formiddag. Det var den her også, men mamma kom seg avgårde. ← Det har heldigvis roet seg nå. Bra med besøk av mammaen? Kjempekoselig i bursdagen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 25. januar 2007 #1886 Del Skrevet 25. januar 2007 Så på Kongen av Queens i sted, og det var noe med noe is... Tror jeg sa noe om at det hadde vært godt. Så før jeg visste ordet av det dro mannen på butikken, og kom hjem med tre forskjellige sorter!!! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 26. januar 2007 #1887 Del Skrevet 26. januar 2007 Har tittet på hus i dag, og det var nesten for godt til å være sant!! Over 300 kvadrat!!! Badstu og dusjrom i kjelleren, varmepumpe... Åhh, det var så flott! Prøver å ikke håpe for mye, for jeg kjenner at jeg kan bli kjempeskuffa hvis vi ikke får det! Men de som eier det har ikke bestemt seg for om de vil leie det ut eller selge det enda, så vi får bare krysse fingrene. Det blir uansett ikke noe flytting før lille nurbis kommer. Hjemmelaget pizza i kveld, og sløving foran tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 27. januar 2007 #1888 Del Skrevet 27. januar 2007 32 uker i dag! Det snør og det snør og det snør... Kommer oss jo snart ikke ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Funshine Skrevet 27. januar 2007 #1889 Del Skrevet 27. januar 2007 Får håpe de bestemmer seg for å selge, å at dere får det .... med mindre dere finner noe annet dere heller vil ha en vet jo aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 27. januar 2007 #1890 Del Skrevet 27. januar 2007 JA! Håper veldig at vi får det huset!!! Men først skal lille nurbis ut... Og ALLER først skal jeg sove! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 27. januar 2007 #1891 Del Skrevet 27. januar 2007 Har tittet på hus i dag, og det var nesten for godt til å være sant!! Over 300 kvadrat!!! Badstu og dusjrom i kjelleren, varmepumpe... Åhh, det var så flott! Prøver å ikke håpe for mye, for jeg kjenner at jeg kan bli kjempeskuffa hvis vi ikke får det! Men de som eier det har ikke bestemt seg for om de vil leie det ut eller selge det enda, så vi får bare krysse fingrene. Det blir uansett ikke noe flytting før lille nurbis kommer. ← Er ikke noe sånt noe veldig dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 28. januar 2007 #1892 Del Skrevet 28. januar 2007 Jovisst! Svindyrt. Men jobben til mannen vil så gjerne ha han dit... Nå synes jeg at det kan slutte å snø! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 28. januar 2007 #1893 Del Skrevet 28. januar 2007 Jovisst! Svindyrt. Men jobben til mannen vil så gjerne ha han dit... ← Aha! dere har en sånn ordning, ja. Ja, han må jo bo godt for å gjøre en god jobb. Snø, ja. Her laver det ned store dimensjoner. Så du mgp i går? Det var sending herfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 28. januar 2007 #1894 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Da kommer han til å gjøre en helt fantastisk jobb hvis vi får det huset!!! Klart jeg så på! Mest fordi det var fra Bodø... Endret 28. januar 2007 av Anerikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 30. januar 2007 #1895 Del Skrevet 30. januar 2007 I dag har jeg gått lang tur, og måket hele verandaen (MYE snø!), så ryggen er rimelig sliten. Men det er litt godt å bruke kroppen også! De siste dagene har virkelig tulla lagt seg til laaaangt nedi bekkenet! Nesten litt ømt der nede av og til... Nå kom gjestene våre, og vi skal spise elggryte!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 30. januar 2007 #1896 Del Skrevet 30. januar 2007 Man kan da ikke slutte å gjøre ting bare fordi man er gravid heller Elggryte hørtes godt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 30. januar 2007 #1897 Del Skrevet 30. januar 2007 Hei på deg, Impala! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 31. januar 2007 #1898 Del Skrevet 31. januar 2007 Enda en håpløs natt... Får ikke sove før utpå morgenkvisten! Og sover dermed altfor lenge. Beina verker, men det verste er faktisk halsbrannen. Jaja, det er jo ikke SÅ lenge igjen nå. Ifølge BIM er det 54 dager!! Hadde en skikkelig hårfjernings-session her i sted. Det er ikke greit når magen er svær, det er tungt å bøye seg, og man ikke ser noenting! Neste gang skal mannen til pers, det er sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 31. januar 2007 #1899 Del Skrevet 31. januar 2007 Det er utrolig hva man holder ut for å få en liten en i hus Er det beina og halsbrannen som gjør at du ikke får sove? Jeg er oppe på do kl 3 hver natt, og etter det så ligger jeg ofte våken lenge, men har ikke funnet noen spesielle grunn til det. Kan tenke meg at hårfjerning ikke blir så lett etterhvert ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 31. januar 2007 #1900 Del Skrevet 31. januar 2007 Hei, snuppi. 54 dager, gett! Det er jo ikke lenge til i det hele tatt! Hjelpes meg så fort det går... Det er jo ikke så lenge til dere får besøk av g+g nå. jeg vil også på besøk...... Det blir vel en gang om ikke så lenge. S er på revyøvelse (russ) etter å ha vært kort innom etter kurs i B fra i går til i dag. i morra og fredag også revy... så dette blir en fin uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå