Gjest Bellatrix Skrevet 17. november 2006 #1761 Del Skrevet 17. november 2006 Nå har vi vært på en laaaang handletur! Vi skal ha et vennepar på middag i morra, og skal flambere biff, så det ble mange poser. Skal lage sennepssaus, knallgod salat med ristede pinjekjerner, og epler bakt i honning og kanel med vaniljeis til dessert. Mmmmm....! ← Når i all verden ble du så flink til å lage mat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 17. november 2006 #1762 Del Skrevet 17. november 2006 Oppskriftsbøker! Men desserten har jeg komponert selv. Ikke så vanskelig, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 19. november 2006 #1763 Del Skrevet 19. november 2006 22+1 i dag! Hadde kjempekoselig middagsbesøk i går, og det ble litt seint... Jeg prøvde meg på alkoholfri rødvin, men det gjør jeg aldri igjen! Usj!! Har en skikkelig sløvedag i dag. Har ikke giddet å lage middag en gang. Har ikke lyst på mat! Skal ut å leie en film nå, så får vi se om jeg våkner litt til liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 21. november 2006 #1764 Del Skrevet 21. november 2006 Det endte med at vi kjøpte fire filmer! Så "Hitch", og det var en søt film. Resten sparer vi! Hjemme tidlig i dag. Blir så vanvittig sliten av så lite, føler jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 22. november 2006 #1765 Del Skrevet 22. november 2006 Filmer er alltid greit å ha for dager man ikke gidder annet enn å sløve foran tv-en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 22. november 2006 #1766 Del Skrevet 22. november 2006 I dag har vi shoppet julegaver til 13 stk! Vi hadde kjøpt til 13 fra før, så nå nærmer vi oss. Har bare til 10 igjen da! Nå oser jeg avgårde på sangøvelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 22. november 2006 #1767 Del Skrevet 22. november 2006 Så flink du er da. Jeg har nesten ikke handlet noen julegaver, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 22. november 2006 #1768 Del Skrevet 22. november 2006 Regnet feil. Har visst til 15 igjen. Jaja... Det er bare så greit å ha det gjort. Kjenner at jeg ikke har den samme shoppekondisen som jeg hadde en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 24. november 2006 #1769 Del Skrevet 24. november 2006 Helt ferdig etter uka... SÅÅÅ sliten! Det er straks sengetid nå. I kveld kjente mannen spark! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 25. november 2006 #1770 Del Skrevet 25. november 2006 23 uker i dag! Kjenner mer og mer til lille nurbis i magen. Absolutt mest på kveldene, og i går var hun spinnvill!! Kjempedeilig å kjenne, og jeg er så glad for at mannen endelig også fikk kjenne spark. Da vi la oss i går kjente han masse! Har sovet lenge, spist bløtkokte egg til frokost, og ellers ingenting... Skal ta oss en liten handletur snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 25. november 2006 #1771 Del Skrevet 25. november 2006 23 uker i dag! Kjenner mer og mer til lille nurbis i magen. Absolutt mest på kveldene, og i går var hun spinnvill!! Kjempedeilig å kjenne, og jeg er så glad for at mannen endelig også fikk kjenne spark. Da vi la oss i går kjente han masse! Har sovet lenge, spist bløtkokte egg til frokost, og ellers ingenting... Skal ta oss en liten handletur snart. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 25. november 2006 #1772 Del Skrevet 25. november 2006 Håper du tar sjoppingen med ro, så du ikke lærer Nurbis uvaner fra starten av.... Men ellers er jeg veldig fornøyd med julegaveinnsatsen deres!!! Takker. Tror mannen skal bli fornøyd nå, og OVERRASKET! Det er det morsomste. Jeg er ellers veldig flink til å kjøpe noe som han vet hva er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 25. november 2006 #1773 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Den må jo tidlig krøkes som god shopper skal bli! Kult å overraske mannen din sånn. Håper han ikke får snusen i det! Gleder meg så innmari til jul! I dag har vi kjøpt de siste julegavene, og jeg har pakket dem inn nå i kveld. Nå har jeg bare gave til mannen igjen. Så har jeg skiftet på senga, vasket tre maskiner med klær, bakt brød, og klipt håret til mannen. Nå ser vi på "Pirates of the Caribbean." Endret 25. november 2006 av Anerikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 25. november 2006 #1774 Del Skrevet 25. november 2006 Oiiii! Først NÅ fikk jeg med meg at det er handlefri dag i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 27. november 2006 #1775 Del Skrevet 27. november 2006 23+2 i dag. Syns jeg har blitt innmari stor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 27. november 2006 #1776 Del Skrevet 27. november 2006 Grattis med 23 uker Tiden har jo bare flydd av sted her jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 27. november 2006 #1777 Del Skrevet 27. november 2006 Ja, det går fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 27. november 2006 #1778 Del Skrevet 27. november 2006 23+2 i dag. Syns jeg har blitt innmari stor... ← på tide med nytt magebilde?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 27. november 2006 #1779 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Ja, får ta et nytt en dag. Føler meg bare veldig lite lekker! Fått noen kommentarer om at jeg har stor mage etter hvor langt på vei jeg er, og det er ikke gøy. Uansett hvor glad jeg er for å være gravid! Får bare overhøre det, og kose meg med det lille mennesket som ligger og sparker inni magen min. Endret 27. november 2006 av Anerikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 27. november 2006 #1780 Del Skrevet 27. november 2006 Ja, får ta et nytt en dag. Føler meg bare veldig lite lekker! Fått noen kommentarer om at jeg har stor mage etter hvor langt på vei jeg er, og det er ikke gøy. Uansett hvor glad jeg er for å være gravid! Får bare overhøre det, og kose meg med det lille mennesket som ligger og sparker inni magen min. ← Ikke tenk på det. Noen blir store fort, andre nesten ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå