Gå til innhold

Sommerfuglen er ute av magen!

Gjest Anerikke

Anbefalte innlegg

Skal til jordmor på tirsdag og da blir jeg veid. Får høre hva hun sier! Tror ikke det er så altfor ille. Gleder meg så innmari til å høre hjertelyden!!!!! :hoppe:

Nå er det natta. Sov godt, Bella!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anerikke

Var på Fretex i dag, og leverte en eske med klær. Vanvittig svær butikk med MASSE rart! Har jo nettoppp flyttet hit, så jeg har aldri vært der før. Mannen og jeg kikket, mimret og lo i over en time!! Ble ikke noe shopping, da.

Da vi kom hjem i ettermiddag begynnte mannen plutselig å vaske gulvet!!! Jeg laget middag, og før jeg var ferdig hadde han jammen tatt vinduene i stua også!

:overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anerikke

Å, dette var gøy!!!

Vi FIKK høre hjertet! Med det samme hørte vi bare masse sterke dunk, som jordmora sa var spark. Så hørte vi hjerteslag i et sekund eller to, men vips så spratt h..n unna! Dette gjentok seg mange ganger, og jeg var redd for at hun skulle gi opp å få høre skikkelig. Men tilslutt hørte vi det lenge og tydelig!!! Lå mellom 135 og 145 slag i minuttet, og jordmora sa at det var fin variasjon. Hun sa også at det var flott at h..n var så aktiv!

Alle prøvene var fine, blodtrykket akkurat passe, og jeg er overlykkelig!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg :)

Ååå så koseli. :)

For en deilig følelse å gå ut med når en har sett og hørt at alt er bra med h.n. :)

Ha en strålende dag

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anerikke

I dag har jeg en flittig-dag!

Jeg har skrubbet badet og kjøkkenet, støvsugd hele leiligheta, byttet og strøket duker og lagd middag. Nå skal jeg snart bake brød.

Vi får besøk i dag. Ei venninne av mannen som skal overnatte til i morra, så da må jeg jo gjøre det litt koselig!

NYDELIG vær i dag! :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Hei, angelou! Ja, det går ganske fort!

Det er lørdag, sola skinner, og jeg har ikke en eneste plan! Sitter bare her og sløver, mens mannen skifter til vinterdekk. ( :overrasket: )

I kveld er det første konsert med koret jeg har begynnt i! Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...