Gjest Anerikke Skrevet 30. september 2006 #1541 Del Skrevet 30. september 2006 Skal til jordmor på tirsdag og da blir jeg veid. Får høre hva hun sier! Tror ikke det er så altfor ille. Gleder meg så innmari til å høre hjertelyden!!!!! Nå er det natta. Sov godt, Bella! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 2. oktober 2006 #1542 Del Skrevet 2. oktober 2006 Var på Fretex i dag, og leverte en eske med klær. Vanvittig svær butikk med MASSE rart! Har jo nettoppp flyttet hit, så jeg har aldri vært der før. Mannen og jeg kikket, mimret og lo i over en time!! Ble ikke noe shopping, da. Da vi kom hjem i ettermiddag begynnte mannen plutselig å vaske gulvet!!! Jeg laget middag, og før jeg var ferdig hadde han jammen tatt vinduene i stua også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 2. oktober 2006 #1543 Del Skrevet 2. oktober 2006 Imponert over mannen din jeg Det der hadde aldri min gjort uoppfordret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 2. oktober 2006 #1544 Del Skrevet 2. oktober 2006 Flink mann du har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 3. oktober 2006 #1545 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ja, han er flink! Men jeg kan jo bare hviiiiske helt her nede at dette har aldri skjedd før. Aldri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 3. oktober 2006 #1546 Del Skrevet 3. oktober 2006 Og nå bærer det til jordmora!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 3. oktober 2006 #1547 Del Skrevet 3. oktober 2006 Å, dette var gøy!!! Vi FIKK høre hjertet! Med det samme hørte vi bare masse sterke dunk, som jordmora sa var spark. Så hørte vi hjerteslag i et sekund eller to, men vips så spratt h..n unna! Dette gjentok seg mange ganger, og jeg var redd for at hun skulle gi opp å få høre skikkelig. Men tilslutt hørte vi det lenge og tydelig!!! Lå mellom 135 og 145 slag i minuttet, og jordmora sa at det var fin variasjon. Hun sa også at det var flott at h..n var så aktiv! Alle prøvene var fine, blodtrykket akkurat passe, og jeg er overlykkelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 3. oktober 2006 #1548 Del Skrevet 3. oktober 2006 Så koselig! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 3. oktober 2006 #1549 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ja, det var helt herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. oktober 2006 #1550 Del Skrevet 4. oktober 2006 Kjempekoselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. oktober 2006 #1551 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hei på deg Ååå så koseli. For en deilig følelse å gå ut med når en har sett og hørt at alt er bra med h.n. Ha en strålende dag stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 4. oktober 2006 #1552 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hei, damer! Ja, det var en stor opplevelse. Og en stor lettelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 5. oktober 2006 #1553 Del Skrevet 5. oktober 2006 15 uker i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 5. oktober 2006 #1554 Del Skrevet 5. oktober 2006 I dag har jeg en flittig-dag! Jeg har skrubbet badet og kjøkkenet, støvsugd hele leiligheta, byttet og strøket duker og lagd middag. Nå skal jeg snart bake brød. Vi får besøk i dag. Ei venninne av mannen som skal overnatte til i morra, så da må jeg jo gjøre det litt koselig! NYDELIG vær i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 6. oktober 2006 #1555 Del Skrevet 6. oktober 2006 Å, så bra at du fikk høre hjertelyden Og gratulerer med 15 uker! Det går så fort dette her, ha ei fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 7. oktober 2006 #1556 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hei, angelou! Ja, det går ganske fort! Det er lørdag, sola skinner, og jeg har ikke en eneste plan! Sitter bare her og sløver, mens mannen skifter til vinterdekk. ( ) I kveld er det første konsert med koret jeg har begynnt i! Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 8. oktober 2006 #1557 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg er syk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 8. oktober 2006 #1558 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg er syk ← dakkar lita... noe alvolig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 8. oktober 2006 #1559 Del Skrevet 8. oktober 2006 Ble hostet og nyst på hele fredag... Så jeg antar det er noe influensagreier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 8. oktober 2006 #1560 Del Skrevet 8. oktober 2006 Så herlig med hjerteyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå