Gå til innhold

Sommerfuglen er ute av magen!

Gjest Anerikke

Anbefalte innlegg

Gjest Anerikke

Ja, er det ikke herlig!?!?

Nå har visst godværet gitt seg for denne gang. Jaja, vi fikk ihvertfall en uke sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leste i Dagladet i går at de som bor i Nord kunne glede seg over at sommeren skulle fortsette. Er ikke sant det da?

Ha en fin søndag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Jeg trodde også at godværet skulle vare litt lenger, men nå regner det...

Jaja! Det får det bare gjøre. Lettere å pakke og flytte når man ikke bare har lyst til å sitte ute i sola!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Nå har jeg lånt meg en PC på en kafè! Venter på Bellatrix, og muligens mannen hennes også.

Er liksom litt uggen i dag... Mat frister IKKE, og kaffe er ikke noe godt. Jeg som vanligvis bøtter innpå! Da vi kjørte bil før i dag, syns jeg mannen svingte altfor mye! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Hjemme i den rotete leiligheta vår :forvirret:

Gleder meg veldig til vi er ferdige med flyttinga!!!!!

Nå kjenner jeg liksom at det SKJER noe! Det strammer i magen, og stikker. Mat er heller ikke det helt store... Puppene er like vanvittig ømme.

Men jeg syns det er herlig! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy at det merkes :hoppe:

Jeg har bare litt ømme pupper og litt stikninger, ellers merker jeg ingeting foreløpig. Men det kommer vel :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Ja, godt å kjenne at jeg faktisk er gravid! Men jeg håper jo at jeg slipper å bli kvalm. Mat frister IKKE, men kan ikke si at jeg er kvalm heller :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Å, det går flott med meg!

Å kalle meg kvalm ville være en fornærmelse mot alle dem som virkelig ER kvalm!!! :ler:

Bare en anelse uvel, og overhodet ikke interessert i mat. Men jeg har det supert!!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Det jeg skrev i innlegget over, gjelder i aller høyeste grad enda. Må ha mat kjempeofte, ellers blir jeg skikkelig uvel. Og så så TRØTT som jeg er!!!!

Var på første kontroll i dag, og det gikk jo kjempegreit! Alle prøvene så fine ut, og blodtrykket var 110/60. Fikk henvisning til ultralyd, men det blir enda mange uker til. Ellers fylte hun ut helsekort, og det var vel stort sett alt?

:hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deilig å være ferdig med første kontroll tenker jeg. Har ikke bestilt legetime enda jeg, kanskje jeg skal gjøre det idag?

Håper formen din er bra :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Det jeg skrev i innlegget over, gjelder i aller høyeste grad enda. Må ha mat kjempeofte, ellers blir jeg skikkelig uvel. Og så så TRØTT som jeg er!!!!

Var på første kontroll i dag, og det gikk jo kjempegreit! Alle prøvene så fine ut, og blodtrykket var 110/60. Fikk henvisning til ultralyd, men det blir enda mange uker til. Ellers fylte hun ut helsekort, og det var vel stort sett alt?

:hoppe:  :hoppe:

Så bra. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anerikke

Nå har vi endelig kommet oss på nett! Det måtte en kvinne til :sjarmor:

Nå sitter jeg ved pc, og ser utover havet. Nydelig!

Flyttinga har gått greit, selv om det enda er kaotisk her. Savner alle hjemme litt, da... ("Smaske på Tiit")

Men det blir nok supert å bo her! Tror vi skal få det kjempefint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Å, glemte å skrive sånne gravide-ting! :ler:

Jeg er til tider ganske uvel. Av mat, kaffe og andre ekle ting...

(Kjøpte meg en ny omslagstopp for et par uker siden, og den er egentlig kjempefin. Men jeg KLARER den ikke!!! Blir kvalm bare jeg ser den! Kjemperart, men sånn er det bare.) Stort sett går det flott. Bare jeg sover nok, og spiser ofte.

Er 7+4 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...