Gjest Bellatrix Skrevet 11. mai 2006 #1041 Del Skrevet 11. mai 2006 Jepp. Først Bodø, så Tromsø, så får dere ta ingenmannsland etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 11. mai 2006 #1042 Del Skrevet 11. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 11. mai 2006 #1043 Del Skrevet 11. mai 2006 Bare titter innom for å si Får håpe det ikke var siste gangen vi hadde sol og varme denne sommeren.. Det er så deilig Ha en fantastisk kveld fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 12. mai 2006 #1044 Del Skrevet 12. mai 2006 Ja, jeg har vært i Krakow. Det er mye vakkert å se i den byen! Flere slott i området som er verdt et besøk. Auswitz og Birkenau (ikke for sarte sjeler!) og saltgruvene (hvis du ikke har SNEV av heis-angst! ) Og sikkert 1000 andre ting... Gled deg!! ← Ja, vi skal selvfølgelig til Auswitch og saltgruvene (og nei, jeg har ikke heisskrekk ). Vi syns også det er interessant med gamle slott og historie, så jeg tror det blir ett perfekt reisemål. Gleder oss veeeeldig mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 12. mai 2006 #1045 Del Skrevet 12. mai 2006 Maria-kirken rett ved torget i sentrum er helt fantastisk! Må sees! Selve torget (med 1000vis av boder!) er også en opplevelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 12. mai 2006 #1046 Del Skrevet 12. mai 2006 Vi skal jo bo i gamlebyen, og det er vel midt i smørøyet for en hel del ting det. Er glad for at vi har så mange dager. Da blir det ikke så stressende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 12. mai 2006 #1047 Del Skrevet 12. mai 2006 Kjenner jeg blir litt misunnelig nå...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 13. mai 2006 #1048 Del Skrevet 13. mai 2006 Å, så godt det er med helg! I går, etter jobb og middag, gikk jeg lang tur. Halvannen time! Det regnet litt, men jeg bestemte for å gå så fort at jeg holdt varmen. Og det gjorde jeg! Kom tilbake søkk våt både av regn og svette. I dag har jeg vært på hyttetur med hele familien. Jeg har noen elskelige tantebarn! Trasket tilbake til bilen, cirka 1/2 time å gå, med ei sliten 4 år gammel tulle på nakken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 13. mai 2006 #1049 Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) Hei! Nå sitter minstejenta og tar fotbad med skum. Vet du hva hun nettopp foreslo? At jeg måtte kjøpe et fotbad til, og invitere deg. Så kan vi sitte med hvert vårt fotbad og ansiktsmaske. Jenta er blitt skikkelig liten forfengelig frøken. Endret 13. mai 2006 av Bellatrix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 13. mai 2006 #1050 Del Skrevet 13. mai 2006 Du trenger ikke kjøpe et bare til meg, da vettu... Jeg bare låner mamma sitt og setter meg i bilen! Ansiktsmaske har jeg også! Så søt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 13. mai 2006 #1051 Del Skrevet 13. mai 2006 Du trenger ikke kjøpe et bare til meg, da vettu... Jeg bare låner mamma sitt og setter meg i bilen! Ansiktsmaske har jeg også! Så søt! ← Flott. Sett deg i bilen, så skal jeg finne fram litt champagne til oss. Ja, hun er kjempesøt. Og tenåring om under 2 år. Det er viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 13. mai 2006 #1052 Del Skrevet 13. mai 2006 Kjempeviktig! Vi kan jo ta fotbad og ansiktsmaske på tirsdag? Fotballkamp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 13. mai 2006 #1053 Del Skrevet 13. mai 2006 Ja, det høres ut som en bra avtale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 13. mai 2006 #1054 Del Skrevet 13. mai 2006 Ja, hun er kjempesøt. Og tenåring om under 2 år. Det er viktig. ← Og nå tar hun yoga-øvelser. Lille, søte jenta. :rørt: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 13. mai 2006 #1055 Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) Endret 13. mai 2006 av Anerikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 15. mai 2006 #1056 Del Skrevet 15. mai 2006 Begynner å nærme seg tid for mensen nå. Til helga tror jeg? Har ikke fått sånne gigant-pupper som jeg pleier ca en uke før mensen. Men det er bare deilig å slippe! Har 0 forhåpninger om at det klaffer denne mnd, for vi har absolutt ikke prøvd å treffe EL... Kjenner at det ikke gjør meg så mye. Blir så sliten av dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 18. mai 2006 #1057 Del Skrevet 18. mai 2006 Har hatt en flott 17 mai, med strålende sol! Ganske kjølig, men med hvit ull-skjorte under bunad-skjorta gikk det helt fint. Vi gikk rundt i byen, hørte på korpsene, og spiste kake på kafè. Middag hos storesøster og konsert på kvelden. Supert! Sola skinner fra skyfri himmel i dag også, men det er ganske så kaldt enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 18. mai 2006 #1058 Del Skrevet 18. mai 2006 Det var superkoselig med besøk på tirsdag. Tror jeg skal ta vare på det bildet av deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 18. mai 2006 #1059 Del Skrevet 18. mai 2006 Det skal destrueres!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 18. mai 2006 #1060 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Nei, da. Bilder kan brukes til mangt. Endret 18. mai 2006 av Bellatrix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå