Gå til innhold

Sommerfuglen er ute av magen!

Gjest Anerikke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anerikke

Ja, det er deilig med sånne dager!

Har vært flink og kjøpt inn til flere middager i dag, så jeg slipper å dra på butikken med det første.

:klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Det er skjelden jeg orker å gjøre det, men i dag hadde jeg god tid og var ikke sulten! Grusomt å handle når det gnager i tarmene, og man bare har lyst til å raske med seg ALT!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anerikke

I går kveld kommenterte mannen at brystene mine er blitt større og "hardere". Hjertet hoppet litt, ja... De er ømme, men jeg vil holde forventningene heeelt nede. Det er jo like før mensen, så det er nok derfor puppene er litt rare.

Holder enda på med det der datautsyret , som er mange hakk for avansert for meg. Det må være klart til bruk på mandag... :sur:

"Jobber og er flittig"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
I går kveld kommenterte mannen at brystene mine er blitt større og "hardere". Hjertet hoppet litt, ja... De er ømme, men jeg vil holde forventningene heeelt nede. Det er jo like før mensen, så det er nok derfor puppene er litt rare.

Holder enda på med det der datautsyret , som er mange hakk for avansert for meg. Det må være klart til bruk på mandag... :sur:

"Jobber og er flittig"

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Gjort alt møkkahusarbeid som skal gjøres, så nå kan jeg bare sitte her i sofaen og sløve! Jaja, enda en maskin med klær å henge opp, da...

Vi har sett "Lost in translation", og det var da en nydelig film! Likte bildene, fargene, og hele stemninga i filmen. Sånn man kan tenke leeenge på. Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jobber og er flittig"

:hoppe:

*krysser fingrene*

Og du: noen må jo bli gravide i mars også? :klø: Det er jo ingen på lista ennå.

Endret av Ephemera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok. Det er i boks. Jeg tar meg av saken!

:sjarmor:

Ja, det er bra! For jeg tror jeg må vente til neste måned, skjønner du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
det murrer her også!

Men det er eggløsningen...

Eggløsning er en veldig positiv ting :Nikke: Håper jeg også får det i neste prøveperiode...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noen problemer med syklusen. Heldig som jeg er. Men vi skal ha AID vi. Og kommer ikke i gang før til høsten uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Har også hatt regelmessige sykluser siden jeg slutta på pilla, men ikke kjent eggløsning så godt de siste gangene. Gadd bare EL-tester en mnd. Vanskelig å forstå seg på kroppen av og til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...