Gå til innhold

Sommerfuglen er ute av magen!

Gjest Anerikke

Anbefalte innlegg

:klem:

Jeg driver og venter på eggløsning som aldri kommer :forvirret: Blir faktisk ganske bekymret, enda dette er PP1. Regner med at den ikke har kommet i orden enda. Ikke så lurt å bruke hormonspiral :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anerikke

Den dukker nok opp!!! Eller kanskje du ikke får utslag på testene? Det ordner seg helt sikkert.

Jeg testet med EL-tester i desember, tror jeg det var, pp 2. Den kom akkurat da den skulle, hadde skikkelig vondt og alt, men det skjedde nå ikke noe likevel... Har ikke testet siden.

Vanskelig å skjønne seg på disse kroppene, gett!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

:vinke: , iss!

Nei, det skal ikke være lett. Men jeg har ingen grunn til å klage! Syns det var fryktelig trist at du mistet din lille spire....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er trist, men samtidig har det kommet noe godt ut av det! vi vet at vi KAN, og jeg vil heller miste i uke 4 en å miste senere i svangerskapet.. Så etter noen dager så ble tilværelsen mye bedre...

Og turen kommer til dere og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anerikke

Ja, vi får håpe at turen kommer til oss også...

:vinke: , Bellatrix!

Vi har det kjempefint her oppe! Går nesten ikke an å komme lenger nord enn vi er nå! Har vært ute og kjøpt kongekrabbe som vi skal ha med oss sørover. Jeg storkoser meg her, og ser ikke bort fra at vi havner her en gang i fremtiden. Håper det står bra til med deg og mannen også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Ja, vi får håpe at turen kommer til oss også...

:vinke: , Bellatrix!

Vi har det kjempefint her oppe! Går nesten ikke an å komme lenger nord enn vi er nå! Har vært ute og kjøpt kongekrabbe som vi skal ha med oss sørover. Jeg storkoser meg her, og ser ikke bort fra at vi havner her en gang i fremtiden. Håper det står bra til med deg og mannen også :klem:

Her går det bra. Jeg har fått noen nye medisiner, så jeg skal få sove om nettene. I natt sov jeg 11 timer. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Ja, får håpe det, iss!

Får du ikke sove, Bellatrix?? Nå når mannen er borte, eller hele tida? Høres ikke bra ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix

Les bloggen min så står det mer der. Jeg har vært plaget med kramper og urolige bein siden jeg var barn, og nå har jeg endelig fått medisiner mot det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anerikke

Kom visst på jobb en time før jeg måtte i dag :roll:

Et møte ble avlyst, men nå kan jeg jo kose meg med kaffe og KG istedet!

En uke til IKM...

Kjenner ikke så mye som et lite stikk engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anerikke

Blir så fortvila...

Mannen har en jobb der han absolutt ikke trives i det hele tatt. Det er ikke arbeidsoppgavene som er problemet...

Tungt å se hvordan han sliter, og det bekymrer meg masse. Han blir jo nesten syk av det!

Og så føler jeg at jeg kan gjøre så innmari lite for han... Bare støtte så mye som mulig.

Snakket akkurat med han, og blir helt dårlig her jeg sitter.

:sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. Det er ikke bra!! Kan ikke ha det sånn!!

Må se seg om etter en annen jobb da? Vet hvor viktig det er å trives på arbeidsplassen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Nei, han kan ikke ha det sånn!

Etter telefonsamtalen vår snakket han med kollegene sine. Det hjalp mye! Han er beintøff! Ser ut til at vi flytter til høsten, men han kan jo ikke gå rundt å ha det trasig helt til da.

Føler meg mye bedre nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Håper det ordner seg for deg og mannen og at han får en jobb han trives i!

Og at en sommerfugl snart lander i magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...