Gjest Bellatrix Skrevet 19. februar 2006 #581 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) :-D Endret 19. februar 2006 av Bellatrix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 19. februar 2006 #582 Del Skrevet 19. februar 2006 Søndagskvelder er koselige! Gleder meg ikke akkurat til å gå på jobb i morratidlig... Mye styr etter at jeg har vært sykemeldt i hele to uker! Blir nok en hektisk dag, og en hektisk uke. Heldigvis er hofta rimelig bra, og jeg skal til fysioterapauten på onsdag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 19. februar 2006 #583 Del Skrevet 19. februar 2006 Så bra at du er bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. februar 2006 #584 Del Skrevet 19. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 19. februar 2006 #585 Del Skrevet 19. februar 2006 Ja, jeg er bedre, men må være mer forsiktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 20. februar 2006 #586 Del Skrevet 20. februar 2006 Tilbake på jobb, og her er det full fart! Nesten litt godt å føle seg nyttig igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. februar 2006 #587 Del Skrevet 20. februar 2006 Me too! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 20. februar 2006 #588 Del Skrevet 20. februar 2006 Vært på quis igjen, og jammen vant vi ikke denne gangen også! Har vært med tre ganger og vi har vunnet hver gang Må bare hovere litt før jeg kryper til køys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 20. februar 2006 #589 Del Skrevet 20. februar 2006 Var forresten ei som spurte meg om jeg var gravid i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. februar 2006 #590 Del Skrevet 21. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 21. februar 2006 #591 Del Skrevet 21. februar 2006 Ja! Jeg holdt på å eksplodere!!!!!!!!!!!! Makan..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 21. februar 2006 #592 Del Skrevet 21. februar 2006 Var forresten ei som spurte meg om jeg var gravid i dag ← Det var det noen som spurte meg om her om dagen også.. Jeg ble så sinna jeg trodde jeg skulle sprekke.. Man får lyst til å skrike ut; Nei, jeg er ikke det men jeg prøver på harde livet så hold snavla... Ikke sant? Bra at du er tilbake på jobb da, slitsomt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 21. februar 2006 #593 Del Skrevet 21. februar 2006 Ikke noe gøy, nei! Får bare tenke sånn at det er fordi en graviditet liksom ligger i løypa, og ikke fordi det ser sånnn ut!! Slitsomt å være tilbake på jobb, ja! Sitter her og gjesper litt over ni. Skal bare vente på at brødene blir ferdigstekt, så er det rett i bysselalla... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 21. februar 2006 #594 Del Skrevet 21. februar 2006 Du må se Frustrerte Fruer først. Det er viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 21. februar 2006 #595 Del Skrevet 21. februar 2006 Ikke engang fruene kan holde meg unna senga! Jobbet 10 timer, og på igjen i morratidlig... Står det bra til med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. februar 2006 #596 Del Skrevet 21. februar 2006 Står bra til her ja!! Sove godt da vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 21. februar 2006 #597 Del Skrevet 21. februar 2006 Jo, nei, jo, ja, tja. Eh...Ja, altså...mannen har masse ting han skal være med på. I går var de på Friskhuset og trente sirkeltrening. Etter at de var ferdig ble han kjempeurolig inni seg. Selv om han tok det med ro, så hadde han 130 i puls en time etterpå. Han måtte få beroligende for å roe seg ned. I dag orket han ingenting for han var så sliten etter i går. De snakker om at han skal begynne på Ritalin snart. Og jeg har vondt i hodet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 21. februar 2006 #598 Del Skrevet 21. februar 2006 Tror jeg kommer til å sove VELDIG godt, og så har jeg forhåpentligvis litt mer energi til kg i morrakveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 21. februar 2006 #599 Del Skrevet 21. februar 2006 Men i alle dager da Så guffent! Hvorfor har du vondt i hodet? Har du husket å drikke vann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 21. februar 2006 #600 Del Skrevet 21. februar 2006 Tror jeg kommer til å sove VELDIG godt, og så har jeg forhåpentligvis litt mer energi til kg i morrakveld ← Det må du gjøre. Ikke slit deg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå