Gjest Anerikke Skrevet 31. januar 2006 #481 Del Skrevet 31. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 31. januar 2006 #482 Del Skrevet 31. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 31. januar 2006 #483 Del Skrevet 31. januar 2006 Har i flere dager endevendt leiligheta på jakt etter passet mitt. OVERALT!!!!! Må jo ha det når vi skal til Skottland. Og så må jeg få fornyet det, med nytt og riktig navn! Og nå fant jeg det, på bunnen av en eske med mannens ting inne på boden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 31. januar 2006 #484 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg trodde det bare var jeg som var så rotete med ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 31. januar 2006 #485 Del Skrevet 31. januar 2006 Pleier å vite hvor jeg har ting, men å flytte roter jo til hele systemet mitt!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 1. februar 2006 #486 Del Skrevet 1. februar 2006 Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 1. februar 2006 #487 Del Skrevet 1. februar 2006 Takk!!!! Skal snart se "Life of Brian", så kvelden blir garantert knallbra!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 1. februar 2006 #488 Del Skrevet 1. februar 2006 Kose deg, selv om det aldri ville vært en film jeg så frivillig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 1. februar 2006 #489 Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg syns den er hysterisk morsom!!!! Så usannsylig DUMT Helt herlig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 3. februar 2006 #490 Del Skrevet 3. februar 2006 Nå er det snart HELG!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 3. februar 2006 #491 Del Skrevet 3. februar 2006 Ja, og jeg er innom for nettopp å ønske deg en deiiiilig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. februar 2006 #492 Del Skrevet 3. februar 2006 Heeeeeeelg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 3. februar 2006 #493 Del Skrevet 3. februar 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 3. februar 2006 #494 Del Skrevet 3. februar 2006 Endelig fri!!!! Orker ikke tenke på husarbeid og ting som burde vært gjort... Nå skal jeg bare kose meg med helg, og verdens deiligste mann Så skal jeg sove lenge i morra! (Det ender alltid med at jeg våkner altfor seint, 11 eller så, og er HELT i ørska. Blir så uggen når jeg sover lenge! Skallebank og det hele. Kroppen liker det bare ikke!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 3. februar 2006 #495 Del Skrevet 3. februar 2006 Tok bilder til nytt pass i dag. Rett etter jobb, med håret i en snurr midt på hodet... Joda, gleder meg til å hente dem i morra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 4. februar 2006 #496 Del Skrevet 4. februar 2006 God helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 4. februar 2006 #497 Del Skrevet 4. februar 2006 Har kjempekoselig helg! Spist middag hos mamma og pappa, og skal til søstra mi og mannen straks. Venter bare på en som styrer med fotballmanagerspillet sitt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 5. februar 2006 #498 Del Skrevet 5. februar 2006 Helt alene hjemme hele dagen!!! Jeg kokte meg egg til frokost, og ellers har jeg bare sett på komiserier på tv... så deilig.....!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 5. februar 2006 #499 Del Skrevet 5. februar 2006 Har så vondt i ryggen!!!!!! Eller nesten rompa, da... Helt nederst i ryggen, på venstre side. Det går nedover foten også, og jeg klarer neste ikke bevege meg! Har hatt det noen dager, men nå tar det jo helt av! HVA ER DETTE DA?????????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 6. februar 2006 #500 Del Skrevet 6. februar 2006 Slett ikke noe bedre i dag, så mannen tvang meg med til legen. Liker det ikke!!! Så jeg ble sykemeldt ut neste uke... Hva i all verden skal jeg gjøre her hjemme så lenge?? Kommer jo til å gå på veggene... Hadde jeg bare kunnet gå!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå