Gjest Bellatrix Skrevet 22. januar 2006 #441 Del Skrevet 22. januar 2006 Nope, gå videre så ordner det seg sikkert til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 22. januar 2006 #442 Del Skrevet 22. januar 2006 Jeg fikk ikke mensen likevel, jeg... Eller, altså - jeg hadde mensen på fredag og litt igår, men så har det stoppet helt opp Så nå tenker jeg at det måtte være en av disse småblødningene som legen sa jeg kunne få, selv om det virket som ordentlig mensen... Regner med at jeg må trekke med fra IKM februar- lista... Ellers er jeg enig i at helgene går altfor fort! Jeg har så lyst til å ha ferie! En annen ting jeg er ganske bestemt på, er at jeg skal jobbe 80 % stilling når jeg får barn. Ha fri hver onsdag. Så deilig...!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 22. januar 2006 #443 Del Skrevet 22. januar 2006 Alternativet er jo å begynne med prevensjon igjen... Kommer jo selvfølgelig ikke til å gjøre det, men det er tungt med disse nedturene!!! Kan vel ikke annet enn å vente??? Heldigvis har jeg en fabelaktig mann å vente sammen med!!! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 22. januar 2006 #444 Del Skrevet 22. januar 2006 Hei, Ephemera! Postet før jeg så at du hadde skrevet. Kanskje det er noe langt mer spennende enn mensen på vei??? Ikke trekk deg fra lista enda, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 22. januar 2006 #445 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Tror nok dessverre ikke det, Geri... Vi har ikke fått satt igang prøvinga ennå, fordi jeg først hadde spotting, jobbet kveldsskift og så ble helt utslått av forkjølelse... Men jeg ser an saken noen dager til før jeg trekker meg fra lista. Endret 22. januar 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 22. januar 2006 #446 Del Skrevet 22. januar 2006 Jeg var vel litt VEL optimistisk der, det skal jeg innrømme!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 22. januar 2006 #447 Del Skrevet 22. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 24. januar 2006 #448 Del Skrevet 24. januar 2006 Himla godt med kaffepause!!!! Jobbet til sju i går kveld, og så rett på quis, som vi vant denne gangen også Tilogmed pappan min var med!!!! Morsomt, men sliten i dag... Skal jobbe til sju i dag også, men resten av uka har jeg fri på kveldene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 24. januar 2006 #449 Del Skrevet 24. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 24. januar 2006 #450 Del Skrevet 24. januar 2006 Synes du danser innmari raskt i dag, iss???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 24. januar 2006 #451 Del Skrevet 24. januar 2006 Hei på deg! Måtte bare innom og se om det er bra med deg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 24. januar 2006 #452 Del Skrevet 24. januar 2006 Hei, Cr@sh! Alt er bare bra med meg, vettu! Jeg har jobbet hele dagen, så mannen har laget kjempegod hjemmelagd pizza, vasket opp og bakt brød... :kys_2: til han!!!!! Nå danser iss i normalt tempo igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 24. januar 2006 #453 Del Skrevet 24. januar 2006 Hei Geri! Vet du hva... Jeg har trukket meg fra IKM februar- tråden I dag har jeg menstruasjonsblødning igjen, så kroppen min er helt i kluss Noen dager med, noen dager uten, så jeg tror jeg må vente med PP1 til alt er i orden. Krysser likevel fingrene for at du lykkes snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 25. januar 2006 #454 Del Skrevet 25. januar 2006 Kryss kjempehardt!!!!! Håper det stabiliserer seg snart, da. Er vel helt vanlig med sånne småblødninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 25. januar 2006 #455 Del Skrevet 25. januar 2006 Så jeg var i farta altså??? Hehe, men nå ser det normalt ut.. Kanskje det var da jeg trena? Da gikk det unna... Ha en feiende flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 25. januar 2006 #456 Del Skrevet 25. januar 2006 Glemte å si at idag er den store hoppedagen!!!! :hoppe::hoppe::hoppe: Hopp ivei, overalt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 25. januar 2006 #457 Del Skrevet 25. januar 2006 Naboen er i Thailand, og vi tilbød oss å vanne blomstene deres. Vi gjorde det i dag, og jeg titta oppi det svære akvariet deres på vei ut. Der lå det fire veldig daue fisk, gett! Og de er store! Superekkelt!!!! Mannen fikk dem opp, og jeg sendte ei melding til nabodama. Tåpelig å reise fra fiskene uten å sørge for at de har det bra... Det var jo iskaldt der inne!!!!! Kunne godt passa på hvis jeg visste om det Ellers er mensen borte vekk, og vi er i full gang igjen!! :kys_2: :kys_2: :kys_2: :kys_2: :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 25. januar 2006 #458 Del Skrevet 25. januar 2006 Kryss kjempehardt!!!!! Håper det stabiliserer seg snart, da. Er vel helt vanlig med sånne småblødninger ← Men jeg vil jo bli graviiiiiiiiiiiiiid.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 25. januar 2006 #459 Del Skrevet 25. januar 2006 Bare vent, Ephemera... Du er gravid før du vet ordet av det!!! Vi driver på å planlegge en litt forsinka bryllupsreise!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vi må jo bare ta den på hurtigruta, siden det var der vi traff hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 25. januar 2006 #460 Del Skrevet 25. januar 2006 Vi driver på å planlegge en litt forsinka bryllupsreise!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vi må jo bare ta den på hurtigruta, siden det var der vi traff hverandre ← Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå