iss Skrevet 19. desember 2005 #221 Del Skrevet 19. desember 2005 Må bare... Spennende med testing snart da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 19. desember 2005 #222 Del Skrevet 19. desember 2005 Måtte le jeg også! Var jo bare urkomisk! JA, det er veldig spennende!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hår: :hår: :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 20. desember 2005 #223 Del Skrevet 20. desember 2005 Iiiiiiiiiiiiingen mensen.... Ikke antydning engang! Bare rare pupper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. desember 2005 #224 Del Skrevet 20. desember 2005 :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 21. desember 2005 #225 Del Skrevet 21. desember 2005 Nei, ingen Bare masse !!!!!! Mensen kom i går, og slo meg helt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. desember 2005 #226 Del Skrevet 21. desember 2005 Jaja, da er iallefall en ny pp i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 21. desember 2005 #227 Del Skrevet 21. desember 2005 Ny PP - Nye muligheter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 21. desember 2005 #228 Del Skrevet 21. desember 2005 Syns mensen var ille nok på pilla, men nå tar det jo helt av! Kan det være riktig at det skal være så vondt???? Fristende å kaste meg over pillebrettet igjen... Eller grave meg ned... Takk for hilsninger og lykkeønskninger til neste pp!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 21. desember 2005 #229 Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) Endret 21. desember 2005 av Smurf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 23. desember 2005 #230 Del Skrevet 23. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. desember 2005 #231 Del Skrevet 23. desember 2005 Jeg vil med dette få ønske deg en STRÅLENDE GOD JUL!! OG ET FRYKTELIG GODT NYTT ÅR!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 23. desember 2005 #232 Del Skrevet 23. desember 2005 Goooooooood juuuuuuuuul!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 23. desember 2005 #233 Del Skrevet 23. desember 2005 Takker og bukker!!! Nå har julefreden senket seg. Alle gaver er klare, julevasken er tatt, maten er på plass, og vi er akkurat ferdige med å pynte treet. GOD JUL!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 24. desember 2005 #234 Del Skrevet 24. desember 2005 Riktig GOD JUL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 24. desember 2005 #235 Del Skrevet 24. desember 2005 Takker, Cr@sh! Nå har vi vært hos min eldste søster og feiret jul med henne, mannen og barna. Kjempekos! Mye sang og spill, og masse fine gaver. I morra drar vi til min andre søster, også eldre enn meg. Så er det mannens familie som står for tur. Blir sånn når man er de eneste uten barn. Enn så lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 25. desember 2005 #236 Del Skrevet 25. desember 2005 Nå har vi kommet oss til svigers, og her er det fullt hus! 8 voksne og 5 barn! Blir mye lyd Skal sove på verdens minste soverom, med enkeltseng og madrass på gulvet. Men vi har det fint, og mannen storkoser seg sammen med brødrene sine. Har tenkt nesten ingenting på prøving. Har ikke regnet ut når jeg får EL, og kommer IKKE til å kjøpe EL-tester! Ikke engang satt meg opp på IKM-januar. Vil virkelig ikke bli så opphegt i det, og så skuffa, som sist måned. Vi kan ikke treffe stort bedre enn vi gjorde da, og likevel gikk det ikke. Så da er det ikke så mye jeg kan gjøre, føler jeg. Bare håpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 25. desember 2005 #237 Del Skrevet 25. desember 2005 Tror det beste er å ikke styre så mye med det, ja. Alle tankene om det kan jo utløse stress som igjen gjør kroppen vrien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 25. desember 2005 #238 Del Skrevet 25. desember 2005 Merkelige greier... Det er ikke lett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 25. desember 2005 #239 Del Skrevet 25. desember 2005 Nei, men jeg tror det beste er å slappe av. Og tar det veldig lang tid så bør dere kanskje begynne med målinger og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 25. desember 2005 #240 Del Skrevet 25. desember 2005 Ja. Har ikke prøvd lenge, bare jeg som er så utålmodig! Må vel ha prøvd i godt over et år, før man kan begynne å lete etter noe som er galt. Har bare prøvd to mnd, eller en mnd som jeg vet jeg hadde EL. Oker ikke mye styr med det. Skal se det går helt fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå