Gå til innhold

Sommerfuglen er ute av magen!

Gjest Anerikke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anerikke

Sitter på jobb, og kjenner all verdens murringer i magen.

Innbildning alle som en!!!!!

Enda over en uke til IKM...

Tror jeg kan flytte den litt frem, siden jeg hadde EL den 5. Blir vel 19 da, istedet. Ikke store forskjellen, og like fordømt lenge å vente :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bellatrix

Bruk Skriv Svar når du svarer. Trykk B for fet skrift. For kursiv U for understrek. Skrift for å variere i skriften. Størrelse for å variere størrelse. Farge for å skifte farge. Skjønte du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :vinke:

Dette var jo kjempespennende!

Nå har jeg lest hele dagboka di og krysse fingre, tær og knær for at alt klaffer!

Og om du ikke vet hvem jeg er så er jeg venninna til Smurf!

Som du har chatta litt med på msn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Anerikke

Har hatt en lang og tung dag på jobb. SÅ godt å komme hjem! Kaldt, vått og slaps ute.

Jeg laget suppe av hønsekraft fra fryseren, og hadde en kylling i småbiter oppi. Poteter og gulrøtter til. Supergodt!!!!

Ellers skjer det lite. Grugleder meg veldig til om en uke eller så....!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Må tilstå at jeg brukte den nest siste pinnen på EL-testen i morges :sjenert:

Slo ikke ut i det hele tatt!

Det er jo en litt usikker metode, og det er TIDLIG, men fikk litt følelsen av at jeg ALDRI kommer til å bli gravid i det hele tatt...

Litt smådeppa i dag :tristbla: Mere skal det altså ikke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Dakkar.. Kjenner meg litt igjen altså. Jeg har vel EL i disse dager, men sambo ville ikke .... i går... og jeg kommer ikke hjem før på fredag.. Ble litt :frustrert: på han altså.. De gutta skjønner ikke dette med EL og perioder, og sånn.

Men kan vel hende vi er litt vel hormonelle fordi vi prøver?? Litt sarte kanskje??

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Det er mange følelser i sving, ja.

Jeg forteller mannen når jeg har EL i god tid, så han vet at da er det bare å trå til!! Har gått greit så langt, men hvis denne prøvinga blir langvarig ser jeg for meg at det kan bli tungt å "måtte" .......

Akkurat nå er jeg drittlei hele prøviga, og å tenke så mye på det, men det går vel over ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...