Gjest Anerikke Skrevet 6. desember 2005 #161 Del Skrevet 6. desember 2005 Fikk positiv EL-test i dag også... Prøvde bare for gøy, men jeg trodde ikke den kunne få utslag flere dager etter hverandre?? Hmmmm... Hva vet vel jeg! Har jo aldri gjort dette før Det er bikkjekaldt ute!!!!!!!!!!!!!! Liker det, jeg! Heller det enn slaps og regn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 6. desember 2005 #162 Del Skrevet 6. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 6. desember 2005 #163 Del Skrevet 6. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisan Skrevet 6. desember 2005 #164 Del Skrevet 6. desember 2005 Å gurimalla så spennende da Geri!! Måtte innom å lese litt skikkelig her nå Ser dere har gjort skikkelig forarbeide jo, så bra!! Håper du ikke lar mannen slippe unna for litt ryggsmerter Nei kjør på Før, samtidig og etter EL, da har dere hvertfall gjort det dere kan denne pp. Kjempespennende, krysser som sagt alt som kan krysses (og nå som EL er over for meg kan jeg jo også krysse bein i kortere perioder, men ikke hele tida altså ) * Følger spent med videre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 7. desember 2005 #165 Del Skrevet 7. desember 2005 Nei, du må ikke knipe HELT igjen!! Joda, vi har gjort det vi skulle! Tror vi traff bra, men vet jo ikke om det funka... Leeeeenge å vente til IKM! Er ihvertfall kjempeglad for at det ser ut til at jeg har EL igjen, og at den kom akkurat da den skulle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 7. desember 2005 #166 Del Skrevet 7. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 8. desember 2005 #167 Del Skrevet 8. desember 2005 Er så sliiiiiiiten! Føles som om jeg jobber døgnet rundt... Kommer hjem til sykemeldt mann, som skal gjøre minst mulig, så det blir mye husarbeid på kveldstid. Vil jo legge tilrette for at han kan ta det mest mulig med ro. Bare noen usle timer med han før jeg må køye igjen, og så opp på jobb... Blæh! Vet godt at jeg syter litt, men det måtte bare ut. Vil bare legge meg og sove NÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 8. desember 2005 #168 Del Skrevet 8. desember 2005 Ikke slit deg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. desember 2005 #169 Del Skrevet 8. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 8. desember 2005 #170 Del Skrevet 8. desember 2005 Takk for klemmer! Er nok bare veldig trøtt. Tusler til køys nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 10. desember 2005 #171 Del Skrevet 10. desember 2005 Det er endelig helg, og jeg lå og dro meg i senga helt til 11!!! Leeeeenge siden sist! Får ofte litt vondt i hodet når jeg sover så lenge, men det var det jammen verdt Føler meg som et nytt menneske! Nå skal vi ut og shoppe noen julegaver, og i ettermiddag skal jeg bake en ny runde med pepperkaker. Laget deig i går kveld. Mannen har vært hjemme alene hele uka, og plutselig var kakeboksen tom, gett!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 10. desember 2005 #172 Del Skrevet 10. desember 2005 sånn var det her ifjor også.. Skulle servere gjester pepperkaker, men boksen var tom Slik var sambo da ; Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 10. desember 2005 #173 Del Skrevet 10. desember 2005 Mannfolk!!!! Er jo glad han liker dem, da! Fikk kjøpt fem julegaver i dag, og pakket dem inn, så jeg er såre fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 10. desember 2005 #174 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Så flink du er! :-D Endret 10. desember 2005 av Smurf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 10. desember 2005 #175 Del Skrevet 10. desember 2005 Flink og flink... Kjøpe julegaver er jo bare gøy! Pepperkakene er ferdige, så nå står brød klare til å settes i ovnen. Fajitas til middag i dag. Nam, nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. desember 2005 #176 Del Skrevet 10. desember 2005 Kos deg med fajitas og mannfolket! God lørdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisan Skrevet 11. desember 2005 #177 Del Skrevet 11. desember 2005 Heisan Geri Er bare innom med en jeg. Ser at du er flink og baker og ordner julegaver, har ikke fått begynt ennå en gang jeg! Begynner til uka, tror jeg Håper ellers alt er bra, tenker du går rundt og er spent nå, frem til neste ikm. Jeg har nesten krampe i fingrene her nå, krysser og krysser Hei og hopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 11. desember 2005 #178 Del Skrevet 11. desember 2005 Jo, har det fint jeg! Det er frustrerende å gå sånn og vente, men må nesten bare holde ut! Er ikke så kjempeoptimistisk, da... Føles bare ikke som om det klaffer Da er det vel bare å vente videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 11. desember 2005 #179 Del Skrevet 11. desember 2005 Ting tar den tiden det tar. Går det ikke nå så går det nok senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 11. desember 2005 #180 Del Skrevet 11. desember 2005 Hei! Innom med en liten hilsen til deg! Gleder meg til å lese gjennom dagboka di, men tror ikke jeg får tid før imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå