Gjest Mrs. Potter Skrevet 21. oktober 2005 #21 Del Skrevet 21. oktober 2005 Grattis med dagbok,og lykke til med prøvinga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 21. oktober 2005 #22 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hallo! Har mensen... Ikke gøy i det hele tatt! Siste pilleblødning, og så er det bare å vente i spenning på EL!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisan Skrevet 21. oktober 2005 #23 Del Skrevet 21. oktober 2005 Heisan Ja det er kjipt, men husk dette er jo siste fake mens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 21. oktober 2005 #24 Del Skrevet 21. oktober 2005 Når de først skulle lage en fake mens, kunne de ihvertfall lage den sånn at det ikke gjør vondt!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisan Skrevet 21. oktober 2005 #25 Del Skrevet 21. oktober 2005 I know!! Sliter med samme selv så gruer meg til mens uten pilla, da er det jo enda verre Bare for å muntre deg opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 21. oktober 2005 #26 Del Skrevet 21. oktober 2005 Jepp! Har gått på pilla lenge, men jeg husker godt at det var enda vondere før! Snille mannen prøver å trøste, men det eneste som hjelper er varmeflaske og Naproxen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisan Skrevet 21. oktober 2005 #27 Del Skrevet 21. oktober 2005 Stakar Har du prøvd Brexidol? Få's på resept, har letta veldig for meg, klarer faktisk gå på jobben. Verdt et forsøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 21. oktober 2005 #28 Del Skrevet 21. oktober 2005 Aldri prøvd... Har aldri hatt så vondt at jeg ikke klarte å gå på jobb, da. Hjalp med pillene, så jeg har vært ute og skiftet til vinterdekk. Bedre føre var! Så har jeg laget middag, vasket opp, vasket klær og hengt dem opp. Og er ganske så fornøyd med meg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 21. oktober 2005 #29 Del Skrevet 21. oktober 2005 Håper du får ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 21. oktober 2005 #30 Del Skrevet 21. oktober 2005 Heisann og velkommen med ny dagbok! Håper dere får full klaff snart da. Ang Naproxen skal du undersøke litt. De tok det opp på et tv-prog i fjor, mener det var puls, og de hadde funnet ut at de tablettene muligens kunne ha innvirkning på fertillitet hos kvinner, i negativ forstand. Ikke for å skremme deg, men kanskje du har andre smertestillende når du har mens. Ha en god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 22. oktober 2005 #31 Del Skrevet 22. oktober 2005 Takk for tips. Det skal undersøkes, ja! God helg til dere alle sammen!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 22. oktober 2005 #32 Del Skrevet 22. oktober 2005 Sjekka ut artikkelen om betennelssdempende medisiner og graviditet på Puls, og det blr ikke flere Naproxen på meg på LENGE! Tar ingen sjanser, selv om det ikke er store mengder jeg har tatt. Da har jeg heller vondt. Gruer meg til neste gang, for mensen uten piller er så mye vondere og mer langvarig! Har lest litt rundt på KG, og i forskjellige dagbøker, og det er så utrolig mange forskjellige historier! Noen ble gravid med en gang, og noen må prøve så lenge! Skummelt og tenke på at det kan gjelde oss. Hadde et opphold i pillene for over et år siden, og da kom EL og mensen i gang med en gang, men jeg vet jo ikke hvordan det blir denne gangen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 22. oktober 2005 #33 Del Skrevet 22. oktober 2005 Har regnet litt her, og hvis alt går som jeg håper kan jeg vente EL rundt den 4 november. "Krysser fingrene" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisan Skrevet 22. oktober 2005 #34 Del Skrevet 22. oktober 2005 Sjekka ut artikkelen om betennelssdempende medisiner og graviditet på Puls, og det blr ikke flere Naproxen på meg på LENGE! ← Hei La du merke til om det sto noe om Brexidol der? *krysser fingrene jeg og* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 22. oktober 2005 #35 Del Skrevet 22. oktober 2005 Heisann! Ville bare stikke innom å si lykke til med prosjekt "bolle i ovnen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 22. oktober 2005 #36 Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) artikkelen Stod om de også , ja... Endret 22. oktober 2005 av Geri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 22. oktober 2005 #37 Del Skrevet 22. oktober 2005 Heisann! Ville bare stikke innom å si lykke til med prosjekt "bolle i ovnen" ← Hei på deg, Dødspingvinen! Takk for lykkeønsninger! En prøver du også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binke Skrevet 22. oktober 2005 #38 Del Skrevet 22. oktober 2005 Hei Geri! Gratulerer med dagbok, og lykke til med prøvingen! Som du sikkert har lest her i dagbøkene og på forumet så er det svært varierende hvor lang tid man bruker på å bli gravid etter pille-kutt. Selv var jeg heldig og kom inn i normal syklus med det samme. Men følte difinitivt ikke at kroppen var "normal". Har ikke følt meg så hormon-sprø verken før eller senere, som måneden etter pille-kutt. Ikke for å skremme deg, altså. Vil bare si at det er mye som er normalt. Nå er jeg gravid og gleder meg til å bli mor for første gang i april. Håper at du (og alle andre prøvere) slår følge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 22. oktober 2005 #39 Del Skrevet 22. oktober 2005 Så koselig, Binke! Aner virkelig ikke hva jeg går til, eller hva jeg kan forvente meg. Hvor lang tid tok det før du ble gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 22. oktober 2005 #40 Del Skrevet 22. oktober 2005 Innom med lørdags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå