AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #21 Del Skrevet 7. januar 2022 Eirill, Othilie, Ingrid, Ada, Konstanse, Jennifer, Aurora, Nora Anonymkode: 35ee6...4f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #22 Del Skrevet 7. januar 2022 Sara, Anna, Olivia, Lilly, Julie, Astrid, Johanne, Lovise, Mari, Julia, Klara, Molly, Eva, Alvilde, Mia, Tomine. Anonymkode: 9feaf...1af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #23 Del Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Uffda Anonymkode: be162...765 Ingenting å uffe seg over, dette er fantastiske jenter som lyser opp hverdagen for oss som kjenner dem Anonymkode: 4d505...9af 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #24 Del Skrevet 7. januar 2022 Astrid, Louise, Sofia Anonymkode: e6e94...496 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #25 Del Skrevet 7. januar 2022 Linda Anonymkode: ca2f4...cf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #26 Del Skrevet 7. januar 2022 Anea,mari, Selma, oda,Eira ,tilje Anonymkode: dda75...914 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #27 Del Skrevet 8. januar 2022 Johanne, Lydia, Oline, Nora, Tiril, Astrid, Ingrid, Aurora, Anne, Ida, Sara og Helene Anonymkode: be605...5c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #28 Del Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Amelia, Lea, Ada, Anna, Anne, May, Olea, Guro, Liva, Lily, Aurora, Anonymkode: b0a41...842 Her var det mange fine navn! Er i uke 27, og har de fleste på lista😀 Liker særlig Guro, Ada og Lilly. Anonymkode: 866bf...4f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #29 Del Skrevet 8. januar 2022 Oda, Margrete, Ida, Nina, Henriette. Anonymkode: 7afe3...49e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 8. januar 2022 #30 Del Skrevet 8. januar 2022 Linea, Amalie, Ingrid, Emma, Thea, Nora, Isabella, Maria, Hannah, Anna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #31 Del Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Her var det mange fine navn! Er i uke 27, og har de fleste på lista😀 Liker særlig Guro, Ada og Lilly. Anonymkode: 866bf...4f9 Heter selv Guro. Grusomt navn. Anonymkode: 13deb...172 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #32 Del Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Heter selv Guro. Grusomt navn. Anonymkode: 13deb...172 Ser det er mange som kommenterer i ulike tråder at Guro ikke er fint. Klarer ikke skjønne hvorfor. Anonymkode: 0035f...ad5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #33 Del Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ser det er mange som kommenterer i ulike tråder at Guro ikke er fint. Klarer ikke skjønne hvorfor. Anonymkode: 0035f...ad5 Fordi det er stygt. Alle utlendinger som hører navnet mitt og ikke ser meg tror jeg er en mann. Det er så maskulint. Og alle utlendinger sier: «GORO!» og det begynner jaggu å bli mange utlendinger i dette landet og det passer da selvfølgelig ikke i utlandet. Dessuten er det er kjerringnavn på linje med Wenche og Bjørg. Heldigvis har jeg et fornavn nummer 2 og har fjerna «Guro.» ingen får lov å kalle meg det lengre. Grusomt navn. Anonymkode: 13deb...172 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 8. januar 2022 #34 Del Skrevet 8. januar 2022 Nora, Marie, Nathalie, Victoria, Elma, Selma, Andrea og Lily. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #35 Del Skrevet 8. januar 2022 Malin, June, Amalie, Olivia, Elise, Sunniva, Sofia, Leah, Lilly, Anna, Ida, Jorunn, Synne, Ella, Elvira, Eir, Eli, Aurora, Selma, Ada, Marie, Vanessa, Ylva, Liv. Anonymkode: 49750...45f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #36 Del Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fordi det er stygt. Alle utlendinger som hører navnet mitt og ikke ser meg tror jeg er en mann. Det er så maskulint. Og alle utlendinger sier: «GORO!» og det begynner jaggu å bli mange utlendinger i dette landet og det passer da selvfølgelig ikke i utlandet. Dessuten er det er kjerringnavn på linje med Wenche og Bjørg. Heldigvis har jeg et fornavn nummer 2 og har fjerna «Guro.» ingen får lov å kalle meg det lengre. Grusomt navn. Anonymkode: 13deb...172 Synes det er nydelig! Kjenner bare fine jenter som heter Guro, og har veldig gode assosiasjoner til navnet. Har selv et navn som er mye vanskeligere å uttale for utlendinger. Jobber mye internasjonalt, og det går HELT fint. Anonymkode: 866bf...4f9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #37 Del Skrevet 8. januar 2022 Saga, Noelle, Milla, Elvira, Lotte, Filippa, Emma. Anonymkode: 4f5bb...81c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #38 Del Skrevet 8. januar 2022 Carmen, Ella, Erika, Leah, Sophie, Oda, Regine. Anonymkode: dde97...af8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #39 Del Skrevet 8. januar 2022 Alexandra, Cornelia, Victoria,Christiane,Mathilde Anonymkode: ddcfc...bb3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #40 Del Skrevet 8. januar 2022 Datter og vennekrets er i 13-årsalderen. Venninnene heter Sofie, Sofia, Ella, Erle, Emilie, Amalie, Mille, Synne, Hermine, Mathilde, Linnea. Dette er et ganske typisk Oslo vest-miljø. Det er fine navn, men veldig hyperfeminine, og jeg ser at venner som har små barn nå gir dem litt mer "stødige" og eldre navn, som Astrid, Åse og Ingrid. Jeg er selv opptatt av at man skal ha et navn som er voksent nok til at du kan vokse inn i det, og ikke et som bare gir assosiasjoner til en ung pike. Anonymkode: abb72...f61 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå