Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. april 2022 #81 Del Skrevet 4. april 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Ja. Hvor lenge har du hatt din? Sånn ca 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. april 2022 #82 Del Skrevet 4. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Sånn ca 7 år. Det er også bra, har du barn og sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. april 2022 #83 Del Skrevet 4. april 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Det er også bra, har du barn og sånn? Ingen barn. Bare en haug tantebarn. Kjekt det også 😄 Dere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. april 2022 #84 Del Skrevet 4. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Ingen barn. Bare en haug tantebarn. Kjekt det også 😄 Dere da? Ja. Men det tok en del år før vi fikk. Men hun hadde 1 fra før da. Har dere planer om barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kate Upton Skrevet 4. april 2022 #85 Del Skrevet 4. april 2022 (endret) Foreløpig har jeg det😊 Endret 4. april 2022 av Kate Upton Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. april 2022 #86 Del Skrevet 4. april 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Ja. Men det tok en del år før vi fikk. Men hun hadde 1 fra før da. Har dere planer om barn? Koselig da Mange? Nja, jo, nei, vet ikke 😂 Kanskje en gang, men usikker. Kan vel ikke vente alt for lenge heller. vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. april 2022 #87 Del Skrevet 4. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Koselig da Mange? Nja, jo, nei, vet ikke 😂 Kanskje en gang, men usikker. Kan vel ikke vente alt for lenge heller. vi får se Nei bare 1 sammen. Ja nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men du har vel god tid antar jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. april 2022 #88 Del Skrevet 4. april 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Nei bare 1 sammen. Ja nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men du har vel god tid antar jeg Okei Blir 35 så ikke veldig god tid 😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. april 2022 #89 Del Skrevet 4. april 2022 Kan svare også. Jeg 41, han ca det samme. og 11 år om ikke lenge🙂❤️ Jeg feirer alle årsdager. Han ler litt. Jeg bare juhuuu 9-årsjubileum. Champagne😃😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. april 2022 #90 Del Skrevet 4. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 timer siden): Okei Blir 35 så ikke veldig god tid 😮 Oi trodde du var yngre. Men uansett har du 5-10 års tid da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. april 2022 #91 Del Skrevet 4. april 2022 Rart å lese kommentarer her og tenke på at det er 17 år siden o: de som var 33 er 50 nå og de som var baby er myndige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. april 2022 #92 Del Skrevet 4. april 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Kan svare også. Jeg 41, han ca det samme. og 11 år om ikke lenge🙂❤️ Jeg feirer alle årsdager. Han ler litt. Jeg bare juhuuu 9-årsjubileum. Champagne😃😂 Trodde først du sa at han var 11 år 😅🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. april 2022 #93 Del Skrevet 4. april 2022 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Kan svare også. Jeg 41, han ca det samme. og 11 år om ikke lenge🙂❤️ Jeg feirer alle årsdager. Han ler litt. Jeg bare juhuuu 9-årsjubileum. Champagne😃😂 Alltid en unnskyldning for å ha fest for Fryden. Selv feira vi bare 10 og 16 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 5. april 2022 #94 Del Skrevet 5. april 2022 Dette var en gammel og fin tråd. Tiden flyr. Samboeren min har for lengst blitt mannen min og om et par måneder feirer vi 23 år sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. april 2022 #95 Del Skrevet 5. april 2022 (endret) lurven skrev (7 timer siden): Alltid en unnskyldning for å ha fest for Fryden. Selv feira vi bare 10 og 16 år Jeg fester lite altså, blitt så stor at det mer er vennemiddager med mange retter. Hadde dog en liten glipp etter covid da jeg endelig slapp ut av huset igjen. Drakk min egen vekt i vin. Som en russ. Har skikket meg etterpå😂 Endret 5. april 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. april 2022 #96 Del Skrevet 5. april 2022 Arkana skrev (3 minutter siden): Dette var en gammel og fin tråd. Tiden flyr. Samboeren min har for lengst blitt mannen min og om et par måneder feirer vi 23 år sammen. Ååå❤️❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. april 2022 #97 Del Skrevet 5. april 2022 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Jeg fester lite altså, blitt så stor at det mer er vennemiddager med mange retter. Hadde dog en liten glipp etter covid da jeg endelig slapp ut av huset igjen. Drakk min egen vekt i vin. Som en russ. Har skikket meg etterpå😂 Oi du drakk 33 kilo vin🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. april 2022 #98 Del Skrevet 5. april 2022 Arkana skrev (4 timer siden): Dette var en gammel og fin tråd. Tiden flyr. Samboeren min har for lengst blitt mannen min og om et par måneder feirer vi 23 år sammen. Ånei du slår meg ned i støvlene jo. Men jeg er glad på dine vegne da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. april 2022 #99 Del Skrevet 5. april 2022 lurven skrev (4 timer siden): Oi du drakk 33 kilo vin🤪 Og spydde meg ned i 32 kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. april 2022 #100 Del Skrevet 5. april 2022 lurven skrev (16 timer siden): Alltid en unnskyldning for å ha fest for Fryden. Selv feira vi bare 10 og 16 år Hvorfor akkurat 16? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå