Gå til innhold

Har du kjæreste?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har kjæreste. Var sammen i ca. ett år, så gjorde vi det slutt, men fant tilbake til hverandre igjen for ca. 3 mnd siden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du singel eller sammen med noen? Og hvor gammel er du? Hvor lenge har dere vært sammen?

Jeg er singel. Ble slutt med med exen for noen mnd siden. Vi hadde vært sammen i 4 år.

Jeg er 24år.

Nysgjerrig bare!

Jeg har et godt øye til en jente som er 24 år men som har hatt type. Er det deg så må du si det! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjæreste ja=) (litt frem og tilbake..slutt en gang på noen mnd, men fant sammen igjen) har tilsammen vert kjærester i 3 1/2 år, snart 4 å har det endelig kjempe bra!! ;)

Jeg er 21 og han 20... hehe, ja jeg er eldst.............=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente19aar_
Jeg og samboeren har vært sammen i fire år. han er 30 og jeg er 23.vi flyttet sammen etter to uker, forlovet oss etter tre uker, og jeg ble gravid når det var gått fire uker :hakeslepp:  :ler: ja,vi hade jo slettes ikke dårlig tid.. :ler: Vi er fremdeles lykkelig forelsket og gleder oss til gutt nr.to blir født neste mnd. :)

Shit ass. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er 25 år og sambuar med ein som er nokre få månadar yngre enn meg. Har vore ilag i snart 5 år. Sambuarar i snart 4 år. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et godt øye til en jente som er 24 år men som har hatt type. Er det deg så må du si det!  :hjerter_rundt:

He he, ja hvem vet. Hvor i landet bor du? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjæreste ja, verdens finaste type :hjerter_rundt: , men som jeg ikke får se på ca 2 mnd fordi han ikke får perm fra militæret før da :grine::sur:

Jeg er 19 og han er 20, og vi har vært sammen i ca 5 mnd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...