AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #41 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): I alle dager Anonymkode: 402de...040 Ja. Det verste var at jeg elsket mine kluter og håndduker som jeg har hatt i mange år, men etter bare 2 ganger på 90, ble de til filler. Hadde også Lexington håndklær, de er dyre, de ble ødelagt også. Så skjønner ikke. Anonymkode: 147a9...ce0
Fjelltopp Skrevet 8. januar 2022 #42 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg gjorde etter tips fra andre, og alle mine håndduker og kluter ble ødelagt 😟 Bra jeg ikke gjorde det samme med sengetøy. Anonymkode: 147a9...ce0 Da lurer jeg på hvilke kluter og håndduker du kjøper ? Jeg vasker håndklær, undertøy,sengetøy, kluter og mopper på 90 grader, ingenting er blitt ødelagt . Ellers er mitt råd ang lukt i maskinen å kjøre den tom på 90 grader 2 ganger, dette er for å løse opp rester av såpe, så en gang på 30 grader med eddik i . La alltid døren stå på en glipe og samme med beholderen for vaskemiddler og tøymykner. Du kan også prøve å kutte ut tøymykner i klesvaskene og bruke litt eddik i stede. 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #43 Skrevet 8. januar 2022 Fjelltopp skrev (4 minutter siden): Da lurer jeg på hvilke kluter og håndduker du kjøper ? Jeg vasker håndklær, undertøy,sengetøy, kluter og mopper på 90 grader, ingenting er blitt ødelagt . Ellers er mitt råd ang lukt i maskinen å kjøre den tom på 90 grader 2 ganger, dette er for å løse opp rester av såpe, så en gang på 30 grader med eddik i . La alltid døren stå på en glipe og samme med beholderen for vaskemiddler og tøymykner. Du kan også prøve å kutte ut tøymykner i klesvaskene og bruke litt eddik i stede. Jeg kjøper vanlige håndduker, noen er fra Sparkjøp ol. Håndklær og sengetøy er fra Lexington og Gant. Og på alt jeg bruker står det 60 grader. Da skjønner jeg egentlig hvorfor de ble ødelagt, for temp var for høy. Står jo ikke «grader» for ingenting. Anonymkode: 147a9...ce0
Fjelltopp Skrevet 8. januar 2022 #44 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg kjøper vanlige håndduker, noen er fra Sparkjøp ol. Håndklær og sengetøy er fra Lexington og Gant. Og på alt jeg bruker står det 60 grader. Da skjønner jeg egentlig hvorfor de ble ødelagt, for temp var for høy. Står jo ikke «grader» for ingenting. Anonymkode: 147a9...ce0 Ja ok, skjønner det når det gjelder sengetøyet , men håndklær, kluter, mopper osv bør virkelig kunne tåle en kokevask . 1
Sola de Skrevet 8. januar 2022 #45 Skrevet 8. januar 2022 Du må sette på en maskin på 90 grader langtidsprogram. Jeg vasker all kokevask på 90 grader minimum. Det være seg sengetøy, undertøy, håndklær, kluter, mopper. Tåler det fint. 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #46 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg kjøper vanlige håndduker, noen er fra Sparkjøp ol. Håndklær og sengetøy er fra Lexington og Gant. Og på alt jeg bruker står det 60 grader. Da skjønner jeg egentlig hvorfor de ble ødelagt, for temp var for høy. Står jo ikke «grader» for ingenting. Anonymkode: 147a9...ce0 Kanskje maskinen din er problemet? Jeg har kokvasket håndduker fra Sparkjøp i flere år og de er ikke blitt til filler. Litt rart at dette bare skjer hos deg. Anonymkode: 402de...040 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå