Augustbrud02 Skrevet 25. oktober 2002 #21 Del Skrevet 25. oktober 2002 Jeg bruker stort sett bare høvel, det synes jeg er kjapt og greit og ikke så "klinete". Innimellom bruker jeg også krem når jeg vil at hårene skal være borte litt lenger. Forøvrig skulle jeg gjerne ha brukt voks, men etter å ha forsøkt det noen ganger uten heller har jeg gitt opp. Epilator er uaktuelt for meg, da jeg synes det er rene torturen. Så nå tyr jeg til Venus høvel, den synes jeg er helt topp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tiggergutt79 Skrevet 13. november 2002 #22 Del Skrevet 13. november 2002 Jeg har barbert bik og armh mange år.Men det kommer jo tilbake etter 1 dag.Leggene har jeg aldri barbert,bare voks der.Etter jeg ble hudpl. har jeg kun vokset legg bik armh.ok det er litt vondt,med det er verdt det.Så jeg anbefaler å prøve voks en stund,få det gjordt i salong mindre kliss enn og gjøre det selv,og det blir bedre resultat og.Men kan du ta laser er det best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2002 #23 Del Skrevet 13. november 2002 tiggerGUTT?? er du gutt eller???? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. november 2002 #24 Del Skrevet 14. november 2002 Jeg har brukt epilator i 10år og er fornøyd med det, selv om det er ganske (LES:helt jæ...) vondt de første gangene.. Kommer aldri mer til å bruke høvel på legger og lår mer fordi det stikker jo noe helt sinnsykt etter 2 dager.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bare meg 79 Skrevet 15. november 2002 #25 Del Skrevet 15. november 2002 Ja,nå har jeg byttet navn før var det tiggergutt!Kjæresten min påstod at det kunne høres ut som jeg var gutt,noe jeg ikke er!!!! Så da fannt jeg ut at jeg måtte bytte brukernavn,så sånn er det!Klem fra C Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2011 #26 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hvordan stilles diagnosen? Diagnosen stilles ved det typiske utseende. Hvis plagene er tilbakevendende bør man få tatt en bakterie- og evt. sopp prøve. Hvordan behandles hårrotsbetennelse De fleste episoder kan behandles med lokalbehandling. Mest brukt er diverse antiseptiske oppløsninger og kremer. I de tilfeller der dette ikke er tilstrekkelig vil en lege vurdere å gi antibiotika i tablettform. http://www.dermatologi.no/h%C3%A5rrotsbetennelse-hid-50.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charlott Skrevet 23. oktober 2011 #27 Del Skrevet 23. oktober 2011 Har tatt laser på de viktigste områder (les: bikini, legger/lår/under armer/armer), og er utrolig godt fornøyd med det. Hadde jeg hatt råd da jeg gjorde det, hadde jeg tatt mer. Vurderer det nå. Voks er jo veldig bra, men det at man må la håret gro før ny behandlig er et stort minus. Hei, Hvor mye koster laserbehandling da ,og hvor kan man få det? Bruker høvel og må slite med dette HVER DAG for å ha glatte legger. Skulle jeg hatt perfekt resultat burde jeg har barbert leggene to ganger daglig!! Har mørke hår på leggene...ikke noe særlig gøy:-) Synne Prisen varierer, og totalsummen avhenger av hvor mange behandlinger du må ha. Ikke alle responderer like godt på laser, det virker best på de med mørke hår. Uansett vil du oppleve en kraftig reduksjon i hårveksten. I USA der tok det, kaller de det gjerne "Laser Hair Reduction", da det ofte ikke er helt permanent for de fleste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå