Gå til innhold

Svigerinne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke i tre juler. Han var der sist og da var hun invitert. Hun kom ikke.

Anonymkode: 505fa...497

Men de har gitt beskjed at de vil ikke dele seg opp flere ganger. Så enten blir det jul hos hennes foreldre eller ingenting. Jeg bryr meg ikke egentlig. Det er som sagt mine foreldre det går utover. 

Anonymkode: 505fa...497

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hele slekten ? Nei 🤣 Absolutt ikke

Anonymkode: 505fa...497

Nei, men da ser man jo hvem av dere som er den hyggeligste og mest inkluderende da, og det er ikke deg. Hun har invitert deg og dine foreldre i tillegg til mannen, du gjengleder ikke invitasjonen og da er det mest naturlig at din bror velger hennes familie, dere velger jo å stå over. 

Anonymkode: 31c7b...231

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Åja, det er familien hennes spm drikker og hoier og har enkel humor? Ikke hun?

Anonymkode: ecbde...6b4

Hun også

Anonymkode: 505fa...497

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, men da ser man jo hvem av dere som er den hyggeligste og mest inkluderende da, og det er ikke deg. Hun har invitert deg og dine foreldre i tillegg til mannen, du gjengleder ikke invitasjonen og da er det mest naturlig at din bror velger hennes familie, dere velger jo å stå over. 

Anonymkode: 31c7b...231

Jeg kjenner ikke foreldrene hennes. Hvorfor skal jeg feire jul med kjæresten til min bror sine foreldre ? Totalt fremmede for meg og mine foreldre. Og de er som sagt en hurra gjeng som drikker og gjør veldig mye utav seg. Nei, takk😄 

Anonymkode: 505fa...497

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei så det er foreldrene hennes, ikke henne som inviterer? Og dere inviterte bare henne og ikke slekta da dere inviterte sist? Litt forskjellig info som kommer her, men jeg vet ærlig talk hvilken jul jeg ville valgt dersom det stod mellom a) storfamilie med hoiing og stemning og b) tre personer som er dannet og dempet stemning. 

Hos oss kommer nissen og vi går rundt treet og leker og har det så gøy, dannet er vi helt sikkert ikke men vi hygger oss fordet uten folk som dømmer (håper jeg ;) ). Vi bytter riktig nok på mellom mine foreldre og min svigerinnes foreldre annet hvert år men da er mannen min og hans foreldre alltid med (vi har barn da så det blir kanskje noe annet uansett).

Anonymkode: 6590c...692

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg kjenner ikke foreldrene hennes. Hvorfor skal jeg feire jul med kjæresten til min bror sine foreldre ? Totalt fremmede for meg og mine foreldre. Og de er som sagt en hurra gjeng som drikker og gjør veldig mye utav seg. Nei, takk😄 

Anonymkode: 505fa...497

Hvordan vet du hvordan de er hvis du ikke kjenner dem? 

Dere er invitert, men velger å stå over, så da er det ingen grunn til å bli furtetryner. 

Anonymkode: 31c7b...231

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg kjenner ikke foreldrene hennes. Hvorfor skal jeg feire jul med kjæresten til min bror sine foreldre ? Totalt fremmede for meg og mine foreldre. Og de er som sagt en hurra gjeng som drikker og gjør veldig mye utav seg. Nei, takk😄 

Anonymkode: 505fa...497

Hvordan vet du hvordan foreldrene hennes er hvis du ikke kjenner dem?

Anonymkode: ecbde...6b4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan vet du hvordan de er hvis du ikke kjenner dem? 

Dere er invitert, men velger å stå over, så da er det ingen grunn til å bli furtetryner. 

Anonymkode: 31c7b...231

Vi var ikke invitert. Foreldrene hennes vil det egentlig ikke heller. Det er HUN som presser på fordi hun ikke vil feire med mine.  Mine foreldre har truffet de og følte seg ikke særlig velkommen der. Så dette er hun som steller i stand. 

Anonymkode: 505fa...497

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Og at hun inviterte var kun for at HUN skulle ha alle der på sin hjemmebane.

Anonymkode: 505fa...497

 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vi var ikke invitert. 

Anonymkode: 505fa...497

Nå får du bestemme deg. 

Anonymkode: 31c7b...231

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi var ikke invitert. Foreldrene hennes vil det egentlig ikke heller. Det er HUN som presser på fordi hun ikke vil feire med mine.  Mine foreldre har truffet de og følte seg ikke særlig velkommen der. Så dette er hun som steller i stand. 

Anonymkode: 505fa...497

Herregud, nå er det mye fram og tilbake, ts..

Anonymkode: 6590c...692

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

 

 

Nå får du bestemme deg. 

Anonymkode: 31c7b...231

Okei. Ser at det kom feil ut. Dette var ett forslag. HUN ville at det skulle være slik men vi ville ikke. Derfor ble det sånn. Var ikke en ren invitasjon. Men enten så måtte ALLE feire jul hos hennes foreldres familie eller så kommer de aldri til oss. Er sånn det er. 

Anonymkode: 505fa...497

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Herregud, nå er det mye fram og tilbake, ts..

Anonymkode: 6590c...692

Voldsomst så hissig du er da🤣 Er du henne?

Anonymkode: 505fa...497

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som sier hun er så raus. Hvorfor kommer hun ikke til typen sine foreldre da men vil bare være med sine? 🤣 Hjelpemeg folk her inne er så teite!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Okei. Ser at det kom feil ut. Dette var ett forslag. HUN ville at det skulle være slik men vi ville ikke. Derfor ble det sånn. Var ikke en ren invitasjon. Men enten så måtte ALLE feire jul hos hennes foreldres familie eller så kommer de aldri til oss. Er sånn det er. 

Anonymkode: 505fa...497

Dere ville ikke ja. Og da valgte broren din den mest inkluderende familien å feire jul med. 

Anonymkode: 31c7b...231

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Nei, men da ser man jo hvem av dere som er den hyggeligste og mest inkluderende da, og det er ikke deg. Hun har invitert deg og dine foreldre i tillegg til mannen, du gjengleder ikke invitasjonen og da er det mest naturlig at din bror velger hennes familie, dere velger jo å stå over. 

Anonymkode: 31c7b...231

Hun har jo vært invitert men hun kommer ikke. Min bror måtte gå alene og det ble gitt beskjed at enten feirer alle hos hennes familie eller ingenting 🤣

Anonymkode: 505fa...497

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dere ville ikke ja. Og da valgte broren din den mest inkluderende familien å feire jul med. 

Anonymkode: 31c7b...231

Inkluderende ? Hun har vært invitert før men kommer ikke. Så ikke ta den er du snill.

Anonymkode: 505fa...497

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Voldsomst så hissig du er da🤣 Er du henne?

Anonymkode: 505fa...497

Heldigvis ikke! I min familie er vi rause med hverandre og alle svigerfamilier feirer sammen på julaften :) 

Synes fortsatt dere kan bytte på da og ha det annet hvert år. Evt at dere er annet hvert år alene og annet hvert år med hennes familie.

Anonymkode: 6590c...692

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun har jo vært invitert men hun kommer ikke. Min bror måtte gå alene og det ble gitt beskjed at enten feirer alle hos hennes familie eller ingenting 🤣

Anonymkode: 505fa...497

Men dere inviterte ikke hennes familie tilbake. 

Anonymkode: 31c7b...231

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Inkluderende ? Hun har vært invitert før men kommer ikke. Så ikke ta den er du snill.

Anonymkode: 505fa...497

Hun inviterer hele familien til din, dere inviterer ikke hennes familie tilbake, dermed er de mer inkluderende enn dere. 

Anonymkode: 31c7b...231

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Heldigvis ikke! I min familie er vi rause med hverandre og alle svigerfamilier feirer sammen på julaften :) 

Synes fortsatt dere kan bytte på da og ha det annet hvert år. Evt at dere er annet hvert år alene og annet hvert år med hennes familie.

Anonymkode: 6590c...692

Jeg står over. Hennes familie er ikke min og det vil det aldri bli heller. Jeg feirer med mine enkelt og greit. 

Anonymkode: 505fa...497

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...