AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #1 Del Skrevet 6. januar 2022 Hei. Blir henvist til IVF i Trondheim. Noen som har erfaringer å dele? Anonymkode: 6c20b...c75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #2 Del Skrevet 6. januar 2022 St.Olav? Anonymkode: 8ab96...eb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #3 Del Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): St.Olav? Anonymkode: 8ab96...eb6 Ja, glemte å presisere 😅 Anonymkode: 6c20b...c75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #4 Del Skrevet 6. januar 2022 Jeg hører til der 🙂 Noe spesielt du lurer på? 😁 Anonymkode: 8ab96...eb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #5 Del Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg hører til der 🙂 Noe spesielt du lurer på? 😁 Anonymkode: 8ab96...eb6 Hvor lang tid tok det fra dere ble henvist til dere kom inn? Og hvordan foregår det? ☺️ Anonymkode: 6c20b...c75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.bie Skrevet 6. januar 2022 #6 Del Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor lang tid tok det fra dere ble henvist til dere kom inn? Og hvordan foregår det? ☺️ Anonymkode: 6c20b...c75 Jeg var uheldig å trykke på anonym tidligere. Vi ble henvist i juni,(var ferdig utredet her på det lokale sykehuset) fikk samtale i august der de spurte om diverse psykiske og fysiske spørsmål, og vi ble «godkjent» til å motta ivf. Siden vi bor et stykke unna så fikk vi ha samtalen via skype 🤗 Etter dette fikk vi brev i posten med div info om st.Olav og med telefon nr jeg skulle ringe for å få behandlingsplan og enda mer info. Så gikk vell 2 mnd fra vi hadde første samtale til vi var i gang med hormoner. Hos meg ble det oppdaget væske på egglederen + jeg ble overstimulert med 30 + egg så ble totalfrys. Så måtte operere først, og ha to pausemnd. Har nå operert og skal kanskje få innsett nå i januar. Synes folkene og systemet fungerer bra, foreløpig. Har jo ikke vært i gamet så lenge men 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #7 Del Skrevet 6. januar 2022 frk.bie skrev (22 minutter siden): Jeg var uheldig å trykke på anonym tidligere. Vi ble henvist i juni,(var ferdig utredet her på det lokale sykehuset) fikk samtale i august der de spurte om diverse psykiske og fysiske spørsmål, og vi ble «godkjent» til å motta ivf. Siden vi bor et stykke unna så fikk vi ha samtalen via skype 🤗 Etter dette fikk vi brev i posten med div info om st.Olav og med telefon nr jeg skulle ringe for å få behandlingsplan og enda mer info. Så gikk vell 2 mnd fra vi hadde første samtale til vi var i gang med hormoner. Hos meg ble det oppdaget væske på egglederen + jeg ble overstimulert med 30 + egg så ble totalfrys. Så måtte operere først, og ha to pausemnd. Har nå operert og skal kanskje få innsett nå i januar. Synes folkene og systemet fungerer bra, foreløpig. Har jo ikke vært i gamet så lenge men 🙈 Tusen takk for svar! Godt å høre at samtale kunne tas over skype, vi bor også langt unna (6 timer). Håper det ordner seg for dere snart! Lykke til videre 🥰 Anonymkode: 6c20b...c75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.bie Skrevet 6. januar 2022 #8 Del Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Tusen takk for svar! Godt å høre at samtale kunne tas over skype, vi bor også langt unna (6 timer). Håper det ordner seg for dere snart! Lykke til videre 🥰 Anonymkode: 6c20b...c75 Vi bor også 6 timer unna, husk å ta vare på alle kvitteringer å søke om å få dekket reisen 🙂 vi fikk igjen for alle ultralydtimene + uttaket. Måtte til trondheim/bodø for alle ultralyder. Tusen takk, og masse lykke til ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.bie Skrevet 6. januar 2022 #9 Del Skrevet 6. januar 2022 Et annet tips er å skaffe politiattest, så har dere det klart. Det tok 2 uker fra vi søkte til vi fikk det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #10 Del Skrevet 6. januar 2022 frk.bie skrev (1 time siden): Et annet tips er å skaffe politiattest, så har dere det klart. Det tok 2 uker fra vi søkte til vi fikk det. Ja, må vel ha et slags bevis for å få politiattest også, så får vel ikke søkt om det på forhånd? Anonymkode: 6c20b...c75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.bie Skrevet 6. januar 2022 #11 Del Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, må vel ha et slags bevis for å få politiattest også, så får vel ikke søkt om det på forhånd? Anonymkode: 6c20b...c75 Hmm, vi søkte bare på nett vi ☺️ Trenger ikke noe bevis såvidt jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #12 Del Skrevet 6. januar 2022 frk.bie skrev (2 timer siden): Hmm, vi søkte bare på nett vi ☺️ Trenger ikke noe bevis såvidt jeg vet. Hmm så rart, måtte ha det tidligere i høst da jeg fikk ny jobb. Må sjekke ut ☺️ Anonymkode: 6c20b...c75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå