AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #21 Skrevet 6. januar 2022 Honey Dew skrev (3 minutter siden): Rett opp ryggen og vær stolt av kroppen din uansett hvordan den ser ut. En naturlig kropp er flott og jeg er sikker på at du ikke har noe å være flau av. Hilsen enmed 3. gradsforbrenning på ryggen, men som bærer arrene med stolthet, så får folk mene det de vil. Takk❤️❤️ Jobber med det, men har hatt en ganske dårlig periode i det siste. Anonymkode: 04083...0ce
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #22 Skrevet 6. januar 2022 25 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, har bestilt time nå. Er bare så usikker på brystene mine, da de er veldig små, og jeg i tillegg er atletisk bygd. Og jeg vet godt at legen ikke kunne brydd seg mindre, og at det er helsa som er viktig her. Men det er allikevel vanskelig for meg, når jeg har så dårlig selvbilde. Men nå har jeg uansett bestilt meg legetime. Anonymkode: 04083...0ce Jeg har selv vært i den situasjonen. Da var jeg kun tenåring, så jeg tok med mamma. Legen var en eldre mann, og veldig profesjonell. Har du en veldig god venninne/kjæreste som du kan ta med på den timen? Du kan ringe legekontoret og spørre om de har en kvinnelig lege som også jobber der, som kan være der mens legen undersøker deg. (Tidlig i svangerskapet jeg hadde skulle jeg en gang bli undersøkt av en mann. Han var ung, og tok selv initiativ til å spørre meg om vi skulle be en kvinnelig ansatt også være til stede, under undersøkelsen. Takknemlig for det.) Dette ordner seg! Anonymkode: 66f46...c5e 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #23 Skrevet 6. januar 2022 P.S. Husk at vi har lov til å bytte fastlege to ganger i året. Det kan gjøre gratis, og online uten at du trenger å snakke med fastlegen om det først. Så hvis du virkelig ikke ønsker å møte fastlegen din igjen etter undersøkelsen, så er det lett å bytte. Anonymkode: 66f46...c5e 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #24 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg har selv vært i den situasjonen. Da var jeg kun tenåring, så jeg tok med mamma. Legen var en eldre mann, og veldig profesjonell. Har du en veldig god venninne/kjæreste som du kan ta med på den timen? Du kan ringe legekontoret og spørre om de har en kvinnelig lege som også jobber der, som kan være der mens legen undersøker deg. (Tidlig i svangerskapet jeg hadde skulle jeg en gang bli undersøkt av en mann. Han var ung, og tok selv initiativ til å spørre meg om vi skulle be en kvinnelig ansatt også være til stede, under undersøkelsen. Takknemlig for det.) Dette ordner seg! Anonymkode: 66f46...c5e Takk!❤️ Kan sikkert få med meg noen ja😊Det tenkte jeg ikke på. Anonymkode: 04083...0ce
Silva Pluvialis Skrevet 6. januar 2022 #25 Skrevet 6. januar 2022 Du må ikke kle av deg og bli undersøkt. Det er frivillig. Du kan jo dra på samtale først og forklare problemet, og velge selv om du vil gjennomgå undersøkelse eller ikke? 1
Perelandra Skrevet 6. januar 2022 #26 Skrevet 6. januar 2022 Tråden er ryddet for krenkende innhold og svar til dette. Perelandra, mod. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #27 Skrevet 6. januar 2022 Gjenferdet skrev (56 minutter siden): Du må ikke kle av deg og bli undersøkt. Det er frivillig. Du kan jo dra på samtale først og forklare problemet, og velge selv om du vil gjennomgå undersøkelse eller ikke? Takk Ja, kanskje det. Men tror jeg skal klare å utfordre meg, når jeg allerede er der. Men jeg får se an på hvordan det går. Anonymkode: 04083...0ce 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #28 Skrevet 6. januar 2022 Er vel bare å bytte fastlege om du finner det ukomfortabelt med en mann. Mye bedre både for deg og for legen. Anonymkode: cf97b...67d
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #29 Skrevet 6. januar 2022 Gjenferdet skrev (2 timer siden): Du må ikke kle av deg og bli undersøkt. Det er frivillig. Du kan jo dra på samtale først og forklare problemet, og velge selv om du vil gjennomgå undersøkelse eller ikke? Det er absolutt ikke å anbefale, da det gjør henvisningen dårligere, noe som gir lengre ventetid. En presis henvisning av kulens form og plassering, brystet utseende, andre endringer, symmetri ect er høyst relevant for en god og riktig vurdering hos sykehuset. "Kul i brystet, engstelig, vil ikke la seg undersøke" kommer ganske langt ned i bunken. TS må uansett kle av seg, forran flere, når hun kommer på sykehuset, og enda flere hvis hun må ha behandling. Best å bare la det stå til hos fastlegen, som faktisk driter i hvordan hun ser ut. Anonymkode: 56986...049 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå