Gå til innhold

Melodi Grand Prix 2022

Highhopes

Anbefalte innlegg

Ukraina er andre plass på oddsen nå. Tragisk det som skjer der, men synes det blir så dumt når folk blander inn politikk i denne konkurransen

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fame skrev (15 timer siden):

Ukraina er andre plass på oddsen nå. Tragisk det som skjer der, men synes det blir så dumt når folk blander inn politikk i denne konkurransen

Enig. Hvor gøy er det å vinne hvis det åpenbart er pga sympati? 

Anonymkode: eb1ca...ef7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at finalen er over, skjer det noe mgp-relatert i kveld likevel?

Anonymkode: 47553...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.2.2022 den 10.24):

Liker at folk skriver «danse på den måten» som om det er suuuuper avansert dans😂😂 det er noen bevegelser de aller fleste klarer😂🙋‍♀️ Ganske sikker på at den ene er Gaute. Sikkert lettere på mange måter å slå seg litt mer løs når man bokstavelig talt er gjemt bak en maske.

Anonymkode: 8bde9...235

Gaute kan være DJ en… Nå tror jeg også de fleste klarer å lære seg den dansen, men hvis man ser på finale sendingen og da de synger sangen for siste gang, hører man på slutten at det skraper i mikrofonen og en ser at DJ en prøver å rette på noe…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere tar feil alle sammen. Jeg har ikke hørt låta, men krystallkulen min sier at det er Boyzvoice! Hilsen Synske Sasja 

Anonymkode: fc349...614

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (1 time siden):

Gaute kan være DJ en… Nå tror jeg også de fleste klarer å lære seg den dansen, men hvis man ser på finale sendingen og da de synger sangen for siste gang, hører man på slutten at det skraper i mikrofonen og en ser at DJ en prøver å rette på noe…

Den skrapelyden har jeg også lagt merke til på ca 2:47. DJen er ikke i bildet da, men subwoolfer til venstre (Keith?) stryker ned over jakken. 

Anonymkode: 1e8e1...d0c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (På 22.2.2022 den 21.19):

Jeg har ikke hørt sangen før, jeg hørte den nå. Jeg hører Gaute Ormåsen og Ben Adams :vetikke:

My thoughts exactly! 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Er det Adresse i kveld?

Nei, det kommer nok ikke ennå - pleier å starte i april (?).

Anonymkode: f4bc8...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Er det Adresse i kveld?

Nei, de sender ikke "Adresse Torino", før alle land har hatt sine finaler, naturligvis.

Siste finalene går 12.mars. 

Semifinalene i Eurovision starter Tirsdag 10.mai :Nikke:

Tipper Adresse Torino sendes ca  Lørdag 7.mai, Lørdag 30.April, Lørdag 23 April og Lørdag 16.April 🙂 Var av en eller annen grunn lettere å telle bakover :Knegg:

Anonymkode: d679f...877

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Har tre favoritter i eurovision nå. Det er Tsjekkia, Hellas, og Nord Makedonia. Det er en norsk ung dame som synger for Hellas. Det er to norske menn i det tsjekkiske bandet. 

Mine 3 favoritter: Bananas kan desverre ikke måle seg med disse etter min mening.

Endret av Eloise12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (17 timer siden):

Har tre favoritter i eurovision nå. Det er Tsjekkia, Hellas, og Nord Makedonia. Det er en norsk ung dame som synger for Hellas. Det er to norske menn i det tsjekkiske bandet. 

Mine 3 favoritter: Bananas kan desverre ikke måle seg med disse etter min mening.

Bare Tsjekkia som er bra her

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eloise12345 skrev (17 timer siden):

Det er en egen tråd for Eurovision :) 

Anonymkode: 9aea4...c87

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Det er en egen tråd for Eurovision :) 

Anonymkode: 9aea4...c87

Flott!  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

netpuppy skrev (På 22.3.2022 den 8.43):

Er det noen som vet noe om dette? Får ikke lest saken.

"Men då maskene fall, var sjokket mindre enn venta. For bak maskene var tidlegare redaktør i Fjordenes Tidende, Erling Wåge, og redaktør for Nynorsk pressekontor, Jan Inge Fardal, som berre skulle sette tonen for den store lokalavisfesten laurdag" 

Kun klikkbait og ingen ekte avsløringer her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Ryuk said:

"Men då maskene fall, var sjokket mindre enn venta. For bak maskene var tidlegare redaktør i Fjordenes Tidende, Erling Wåge, og redaktør for Nynorsk pressekontor, Jan Inge Fardal, som berre skulle sette tonen for den store lokalavisfesten laurdag" 

Kun klikkbait og ingen ekte avsløringer her. 

Æsj, så kjedelig 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 26.2.2022 den 19.24):

Nei, de sender ikke "Adresse Torino", før alle land har hatt sine finaler, naturligvis.

Siste finalene går 12.mars. 

Semifinalene i Eurovision starter Tirsdag 10.mai :Nikke:

Tipper Adresse Torino sendes ca  Lørdag 7.mai, Lørdag 30.April, Lørdag 23 April og Lørdag 16.April 🙂 Var av en eller annen grunn lettere å telle bakover :Knegg:

Anonymkode: d679f...877

Første episode går fredag 29. april klokken 20:05 på NRK1.  (Link)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...