Gå til innhold

Melodi Grand Prix 2022

Highhopes

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

De synger virkelig ikke bedre. Men de var bedre humor enn det der. 

Anonymkode: dbb10...22f

Vegard Ylvisåker har en fantastisk stemme, så veldig uenig med deg der.

Anonymkode: 12fea...148

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg søkte litt på YouTube for å bekrefte stemmen til Ben og Gaute. Og jeg er helt helt sikker nå. Men kom over denne sangen, synes den var skikkelig kul, og den kunne vi også sendt til Eurovision. Hadde slått an med folkemusikk-delen.

I denne videoen synes jeg man hører veldig veldig tydelig at det er Gaute i Subwolfer (når tempoet går opp)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt og så gjennom instagrammen til Subwolfer nå og er helt 100 % sikker på at det ikke kan være Ylvis. I alle de videoene når de skal tulle (river ned bordet og hopper i sofaen, tuller med de ballongene osv) er de litt kleine i bevegelsene. Nesten som at de prøver å være morsomme, men ikke er helt komfortable med det eller vet helt hvordan uten å føle seg dumme. 

Ylvis-gutta er kjempeflinke i fysisk komedie - det har vært jobben deres i flere tiår! La frem dette til samboeren min som har vært helt sikker på at det er Ylvis og han var helt enig med meg, det kan ikke være de. 

Nå kan det selvfølgelig være de som har skrevet sangen da... 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, at de syns det er festlig forstår jeg. Men pinlig om de skal ta av masken og alle bare «hvem er det der?» 

Anonymkode: 1658f...adf

Du overtenker dette øyeblikket. Dette er folkefest, slapp av, det blir gøy.

Anonymkode: 722ea...195

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 time siden):

Jeg har ikke hørt sangen før, jeg hørte den nå. Jeg hører Gaute Ormåsen og Ben Adams :vetikke:

Du har rett 😁

Anonymkode: b84e0...730

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morsomt å se at folk skriver «Subwoolfers» under gamle A1 - videoer 😁

Anonymkode: b84e0...730

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Du overtenker dette øyeblikket. Dette er folkefest, slapp av, det blir gøy.

Anonymkode: 722ea...195

Ehh, jeg overtenker ingenting. Jeg slapper helt av 😊

Anonymkode: 1658f...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs Kaizer skrev (17 timer siden):

Det kan vel ikke være Gaute.. Kan ikke se for meg at han kan danse på den måten mens han synger. Han virket jo så ukomfortabel på stjernekamp når han måtte bevege litt på seg mens han sang. Jeg tror det er Ylvis! Det er bare de som får til å lage en så kul tullesang.

Hvorfor kommer alle med denne danseteorien? Det er jo verdens letteste dans. Hvis han øver nok så går nok det helt fint for Gaute

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (2 timer siden):

Hvorfor kommer alle med denne danseteorien? Det er jo verdens letteste dans. Hvis han øver nok så går nok det helt fint for Gaute

Jeg har liksom lagt fra meg spekulasjoner helt nå, orker ikke! :P Men jeg er helt enig med deg her. 

Først så tenkte jeg at kanskje det var TIX og broren, men det ble vel egentlig avblåst på MGP finalen, med mindre de satte inn en annen person i en av draktene, men det er jo usannsynlig. 

Så er det jo dette med disse bilene da, som jo er en kjempetabbe om det ikke er gjort slik for spekulasjonenes skyld. 

Jeg hører unektelig at det er Gaute inni der et sted, så jeg har faktisk gått litt i fra Ylvis-teorien nå. Så får jeg heller bare le om det er noen andre enn Gaute og Ben. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

netpuppy skrev (19 timer siden):

Jeg satt og så gjennom instagrammen til Subwolfer nå og er helt 100 % sikker på at det ikke kan være Ylvis. I alle de videoene når de skal tulle (river ned bordet og hopper i sofaen, tuller med de ballongene osv) er de litt kleine i bevegelsene. Nesten som at de prøver å være morsomme, men ikke er helt komfortable med det eller vet helt hvordan uten å føle seg dumme. 

Ylvis-gutta er kjempeflinke i fysisk komedie - det har vært jobben deres i flere tiår! La frem dette til samboeren min som har vært helt sikker på at det er Ylvis og han var helt enig med meg, det kan ikke være de. 

Nå kan det selvfølgelig være de som har skrevet sangen da... 

Nei, det er ikke Ylvis som har produsert denne låta. 

Anonymkode: 7a25d...ff5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper de beholder maskene på og forblir i karakter så lenge Eurovision varer. Noe annet vil ødelegge konseptet deres, tror jeg. Vi vet jo nesten helt sikkert hvem de er uansett.

Anonymkode: 2d653...427

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mrs Kaizer skrev (22 timer siden):

Det kan vel ikke være Gaute.. Kan ikke se for meg at han kan danse på den måten mens han synger. Han virket jo så ukomfortabel på stjernekamp når han måtte bevege litt på seg mens han sang. Jeg tror det er Ylvis! Det er bare de som får til å lage en så kul tullesang.

Tror ikke det kan være Ylvis, da hadde sangen vært bedre (ingenting mot sangen, jeg synes den er morsom, men den er svært enkel og egentlig helt innholds- og meningsløs. Ylvis kan bedre.)

Anonymkode: 5a6e3...639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en side tror jeg det er Ylvis, men det høres litt ut som Gaute. Samtidig så har jeg inntrykk av at låten og dansen ikke er helt hans stil… Jeg tar sikkert feil i det.

Anonymkode: 4f949...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sverige er på tredjeplass på oddsen. Hvorfor kommer de alltid så langt opp? Synes de sender kjedelig drit hvert år

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fame skrev (54 minutter siden):

Sverige er på tredjeplass på oddsen. Hvorfor kommer de alltid så langt opp? Synes de sender kjedelig drit hvert år

Sverige ligger alltid høyt på oddsen frem til de velger låt. Er vel noe med det at de er enkle å bette på, før alle låtene er klare, siden de stort sett gjør det bra i Eurovision. Tror ikke de forblir på den 3. plassen etter 12. mars. Har hørt klipp fra alle mello-låtene, som har kommet ut til nå, og det er fryktelig stusselig.

Anonymkode: 2d653...427

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Tror ikke det kan være Ylvis, da hadde sangen vært bedre (ingenting mot sangen, jeg synes den er morsom, men den er svært enkel og egentlig helt innholds- og meningsløs. Ylvis kan bedre.)

Anonymkode: 5a6e3...639

Helt enig. Sangen ville hatt bedre kvalitet om det var ylvis. Den er faktisk ikke sammenlignbar med The Fox, hvis en tenker musikalsk kvalitet. I tillegg henger det ikke sammen med sangstemmene.

Enig i at sangen overhode ikke er typisk Gaute sjanger, men med maske på så kan man tørre å gjøre ting man ikke ville gjort uten! Og vi har jo sett på maskorama hvordan flere av sangerne (blant annet Margaret berger) sang låter som absolutt ikke er innenfor deres «sjanger», på måter vi aldri har hørt før, for å holde seg anonyme. Jeg er veldig sikker på at det er Gautes myke stemme vi hører i den sangen.

Anonymkode: 668cb...9b7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker at folk skriver «danse på den måten» som om det er suuuuper avansert dans😂😂 det er noen bevegelser de aller fleste klarer😂🙋‍♀️ Ganske sikker på at den ene er Gaute. Sikkert lettere på mange måter å slå seg litt mer løs når man bokstavelig talt er gjemt bak en maske.

Anonymkode: 8bde9...235

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Liker at folk skriver «danse på den måten» som om det er suuuuper avansert dans😂😂 det er noen bevegelser de aller fleste klarer😂🙋‍♀️ Ganske sikker på at den ene er Gaute. Sikkert lettere på mange måter å slå seg litt mer løs når man bokstavelig talt er gjemt bak en maske.

Anonymkode: 8bde9...235

😂😂

Anonymkode: 39930...b65

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...