Gå til innhold

Melodi Grand Prix 2022

Highhopes

Anbefalte innlegg

Fjugur skrev (3 timer siden):

Tips til Nrk fra Aftenposten:
"– Skal jeg komme med et tips til NRK om de vil holde artisters identitet hemmelig, så er det å ikke legge vedkommendes garderobe rett ved utgangen fra presserommet. Døren inn til Subwoolfers rom sto åpen etter finalen, og ut derfra kikket en høy og smørblid brumunddøl rett mot meg, sier Gjestad.

– Men det er klart, han kan jo bare ha vært på besøk ..."

https://www.aftenposten.no/kultur/i/47Kv1a/tips-til-nrk-ikke-legg-de-hemmelige-artistenes-garderobe-rett-ved-p

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Enten har de bestemt på forhånd å avsløre seg på denne måten, litt etter litt, eller så er dette faktisk stygt gjort av VG og Aftenposten! Å sjekke bilskiltene syns jeg faktisk er litt drøyt! 

Anonymkode: eb1ca...ef7

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mulig Ben og Gaute har byttelånt bilene sine med Subwoolfer i fare for at noe slikt kunne skje. Leste at de har en ekspert på hemmelighold med på laget sitt som sikkert er god på avledningsmanøverer. Og siden alle overbevisste om at det er Ben og Gaute under maskene så bruker de det for det det er verdt. 

Jeg aner ikke, bare en teori fra min side…

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har journalistene i VG ingenting annet å gjøre enn å sjekke eierne på alle bilene som er parkert utenfor arenaen i dag? Og det får de godt betalt for🤡

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et bilde i VG-artikkelen viser en person i subwoolfer-kostyme på parkeringsplassen, så de er jo litt obs på å ikke bli sett. Ville kanskje da vært i overkant hjernedødt av Ben Adams å parkere en bil med skiltene "BA1" samme sted?

Anonymkode: 5a6e3...639

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

delias skrev (16 timer siden):

Noen som har det originale bildet med Starbucks-koppene (med navn) og Subwoolfers? Vet de sletta et og lasta opp på nytt uten navn. Kan det være ekte navn på bildet de sletta?

Det bildet med navn ligger fortsatt på deres egen Facebook-side og er en åpenbar avledninsmanøver. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Highhopes skrev (37 minutter siden):

Det bildet med navn ligger fortsatt på deres egen Facebook-side og er en åpenbar avledninsmanøver. 

ok, takk :) Så det aldri, så bare lurte på hvilke navn som sto på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trenger ingen gravejournalistikk for å høre hvem det er 😂

Anonymkode: 2a246...b21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Gaute Ormåsen? 🤔

Anonymkode: f7837...8c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reporter for P4 hadde gått forbi garderoben til subwolfer og hadde hørt en britisk stemme der inne. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pølsevann skrev (17 minutter siden):

Reporter for P4 hadde gått forbi garderoben til subwolfer og hadde hørt en britisk stemme der inne. 

Jepp, hørte det i morges 😁

Anonymkode: b84e0...730

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det overrasker meg ikke. Hele det norske pressekorpset er satt på saken, og før eller senere klarer de å spore opp personene bak maskene. Men vi vet jo allerede hvem det er.  😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, NordicViking said:

Det overrasker meg ikke. Hele det norske pressekorpset er satt på saken, og før eller senere klarer de å spore opp personene bak maskene. Men vi vet jo allerede hvem det er.  😁

Pressekorpset vet selvsagt hvem de er, men ønsker også å melke saken videre så lenge de kan.

Anonymkode: a159e...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo lenger de venter med å avsløre hvem de er, særlig nå når sangen skal sendes til den internasjonale finalen, jo mer puteflaut blir det om det viser seg å bare være Gaute Ormåsen under tenna og dressen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Momma skrev (9 minutter siden):

Jo lenger de venter med å avsløre hvem de er, særlig nå når sangen skal sendes til den internasjonale finalen, jo mer puteflaut blir det om det viser seg å bare være Gaute Ormåsen under tenna og dressen. 

Jaa, det burde jo minst være Madonna Og ELTON John under der om det Skulle være noe poeng i å holde det så sykt hemmelig 

Anonymkode: abd7a...1c5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Høres veldig ut som det er Gaute Ormåsen som synger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/20/2022 at 8:58 PM, AnonymBruker said:

Ben Adams og Gaute, nesten 100% sikker på det. Man hører nemlig ganske godt at han som synger 2 vers (eller andre avsnitt av første vers) er britisk, mens han andre høres unektelig ut som Gaute. Men jeg er faktisk mer sikker på at det er Ben enn at det er Gaute.

Kommer aldri noensinne til å vinne MGP, dette er et morsomt innslag som sikkert drar noen poeng, men det er hverken spesielt originalt eller sjarmerende.

Bilen til Ben stod parkert utenfor Telenor Arena, så du har hèlt rett i dine antakelser :Nikke:

Anonymkode: d679f...877

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ønsker at de skal forbli Keith og Jim. La de få kjøre det showet hele veien ut! Tenk interjvuene i Italia! Ingen tåredryppende historie om hvor dyp låten er for artisten/bandet eller annet bullshit de kommer med under intervjuene.

Kjøp på med månen og galaksen. Le litt a'!

Anonymkode: e0f42...78f

• Liker 15
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg ønsker at de skal forbli Keith og Jim. La de få kjøre det showet hele veien ut! Tenk interjvuene i Italia! Ingen tåredryppende historie om hvor dyp låten er for artisten/bandet eller annet bullshit de kommer med under intervjuene.

Kjøp på med månen og galaksen. Le litt a'!

Anonymkode: e0f42...78f

Beklager,jeg ser ikke humoren i dette.Mener ikke at alt må være gravalvor i MGP,tvert imot,men en viss kvaliet hadde vært fint.Dette bidraget blir for barnetvaktig for meg.

Anonymkode: da83b...3f6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...