AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #1381 Del Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Bare lurte her.., når vi snakker om Gaute i denne tråden? Er det Gaute Grøtta Grav vi snakker om? Anonymkode: c1677...05d Ormåsen Anonymkode: f76fc...847 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 20. februar 2022 #1382 Del Skrevet 20. februar 2022 Jeg tar Subwoolfer over TIX hvilken som helst dag. Med tanke på alle de elendige bidragene i år, så gikk det som det måtte. Jeg tror de kommer til å gjøre det helt greit i Eurovision. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 20. februar 2022 #1383 Del Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Enkelt og greit. Er lenge siden jeg har mislikt et norsk bidrag så til de grader. Vi har levert mye dårlig oppigjennom, men dette er bare flaut, ræva og elendig på alle plan. Anonymkode: 5e846...4dd Jeg tenkte det samme i fjor. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #1384 Del Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Subwolfer er Jonas Thomassen, som er gitaristen til Vidar Villa, og Gaute Ormåsen. Anonymkode: ef082...060 Gaute og Jonas er venner, i hvert fall, men det hadde vært helt meningsløst å holde Jonas skjult bak en maske, folk vet jo ikke hvem han er her i Norge, engang. Jeg husker han bare fordi jeg hadde en crush på han da han kom på 2.plass i Idol bak Alexander With. Men kanskje Jonas er DJ-en? Det bør jo være minst én person som er kjent utenfor Europa bak maskene, så Ben Adams bør jo være med. Forresten veldig merkelig svar Gaute kom med til Dagbladet da han ble spurt om han var med i Subwoolfer: "Alle som kjenner meg, må forstå at det ikke er meg. Hvis noen har sett meg danse så bra, vil jeg gjerne se videoen." Kilde: https://www.seher.no/?playVideo=34bNhXOI&isLive=false Anonymkode: eb1ca...ef7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #1385 Del Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Gaute og Jonas er venner, i hvert fall, men det hadde vært helt meningsløst å holde Jonas skjult bak en maske, folk vet jo ikke hvem han er her i Norge, engang. Jeg husker han bare fordi jeg hadde en crush på han da han kom på 2.plass i Idol bak Alexander With. Men kanskje Jonas er DJ-en? Det bør jo være minst én person som er kjent utenfor Europa bak maskene, så Ben Adams bør jo være med. Forresten veldig merkelig svar Gaute kom med til Dagbladet da han ble spurt om han var med i Subwoolfer: "Alle som kjenner meg, må forstå at det ikke er meg. Hvis noen har sett meg danse så bra, vil jeg gjerne se videoen." Kilde: https://www.seher.no/?playVideo=34bNhXOI&isLive=false Anonymkode: eb1ca...ef7 Det er sånn man svarer når man er mennesket bak masken. Hvis man ikke er personen ville man ikke nektet, men sådd tvil og sagt at kanskje er det meg😄😄 Anonymkode: f76fc...847 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 20. februar 2022 #1386 Del Skrevet 20. februar 2022 (endret) Entern skrev (4 timer siden): 🥴🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂🤣🤣🤣🤣🤣 Hvorfor ikke ta til deg konstruktiv kritikk? Men det er klart denne reaksjonen understreker virkelig poenget til de brukere som reagerer på dine ufine respektløse kommentarer. Endret 20. februar 2022 av Oida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 20. februar 2022 #1387 Del Skrevet 20. februar 2022 (endret) 10 hours ago, Highhopes said: Man HØRER jo at det er Gaute og Ben. Hvorfor TROR du at det er Ylvis? Tenker det samme. Kan være Gaute og Ben. 😆 Men kan det være noen helt ukjente personer som ønsker skjult id på scenen? Endret 20. februar 2022 av Eloise12345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1 Skrevet 20. februar 2022 #1388 Del Skrevet 20. februar 2022 Skal man gå ut i fra Maskoramakonseptet så er jo hele poenget at artistene ikke skal høres ut som seg selv. Så siden dette høres ut som Gaute så er det nettopp derfor det mest sannsynlig ikke er Gaute. Selv om han har en karakteristisk stemme så finnes det mange flinke folk som kan kunsten å etterligne andres stemmer. Kristian Valen er en av de som mestrer dette godt. Nå tviler jeg på at han er en av ulvene, men han er et bevis på at det er mulig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #1389 Del Skrevet 20. februar 2022 Er det bare meg som synes Subwoolfers er litt sexy? 😵😵 Anonymkode: 47553...817 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #1390 Del Skrevet 20. februar 2022 NorthKid leverte den desidert beste låtprestasjonen av de to finalistene, men i MGP sammenheng blir det for kjedelig. Tror Subwoolfer er så "spaca" at de blir lagt merke til og kan nå langt. Se bare på Lordi, Netta osv. Jeg har faktisk tro Norge denne gang! Anonymkode: 7b1c2...fdb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 20. februar 2022 #1391 Del Skrevet 20. februar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (10 timer siden): Den skjeggete transkvinnen var fra Østerrike! Anonymkode: ef082...060 Ja, riktig. Jeg forvekslet Østerrike med Portugal, men det viser seg at begge landene drev på med sympatihøsting. AnonymBruker skrev (9 timer siden): Virker ikke som at du fulgte særlig godt med? Du skrev masse feil på forrige side også, så Eurovision er kanskje ikke noe du følger så godt med på? Tix kjørte jo full gass på PR, han faket til og med en romanse med Aserbadsjan deltager for å få enda mer PR. Og på en pressekonferanse oppførte han seg helt sprø, oppå bordet og alt mulig. Han kjørte steinhardt på PR. Mtp. alle koronatiltakene synes jeg han var en av de tydeligste deltakerne hva gjelder PR. Anonymkode: 439e2...3d7 "Masse feil" og "følger ikke med"? Jeg forvekslet Østerrike med Portugal, ellers stod innlegget mitt seg godt. Beklager at jeg ikke har en full Jostein Pedersen-mode, men jeg synes jeg traff godt. Forvekslingen mellom Østerrike og Portugal er for øvrig rettet opp. TIX kjørte ikke full gass. Hvis du husker transkvinnen fra Østerrike så hadde hen kjørt ut historien i mange uker i forkant, og man kunne lese om saken og deltakeren overalt. Blant annet i Dagbladet i Norge. Det samme med vedkommende med hjertetransplantasjon fra Portugal. De hadde drevet med omfattende "markedsføring" og sympatisanking i lang tid FØR ESC, og under sendingen hadde de en tårevåt historie om akkurat det samme. Det gjorde ikke TIX. At TIX rotet rundt med en Aserbajdsjansk deltaker og vært oppå et bord under sendingen er IKKE PR. Det så heller mer sprøtt ut enn noe annet. AnonymBruker skrev (9 timer siden): Herregud så mye feil … Portugal vant med Amar pelos dois. Fyren som sang hadde en hjertesykdom og trengte en transplantasjon. Søsteren hans hadde skrevet sangen. "Den skjeggete transkvinnen" var Conchita Wurst for Østerrike i 2014. Hva du mener med Palestinakonflikten (i bestemt form) vet jeg ikke, men det stemmer at Netta vant med Toy i 2018 så der klarte du faktisk å få en ting riktig. Annekteringen av Krim skjedde våren 2014, altså to år før Ukraina vant ESC. Jeg er enig i at triste fortellinger får for mye plass i ESC, men du må ha riktige fakta før du klager. Anonymkode: 881fb...c11 Ikke "mye feil", jeg forvekslet Portugal med Østerrike, og thats it. Det beklager jeg, men er nå korrigert. For øvrig interessant at både Østerrike OG Portugal kjørte sympatisanking, så helt på viddene var jeg da ikke. Annekteringen av Krim startet våren 2014, men den eskalerte ikke før en tid etter. Ukraina deltok ikke heller i ESC i 2015 (kanskje nettopp pga Krim-annekteringen?), men vant året etter med noe av det tørreste som noengang har vunnet, på tross for mange gode konkurrenter rundt seg: https://eurovisionworld.com/eurovision/2016/ukraine Jeg husker selv kommentatoren snakket flere ganger om "sympati fra Europa" pga. krig underveis. Utover det står jeg godt inne for innlegget mitt etter at Portugal/Østerrike er korrigert. Og det verste av alt, historien er full av slike eksempler hvor vinnerne av ESC skjer som følge av sympati, krig, politikk, sykdom, katastrofer og annet som trigger Europa i forkant. Spesielt i nyere tid. Kun en og annen gang er det musikken som vinner. Jeg innrømmer gjerne at jeg ikke er en ESC-kunnskapsbank og at jeg er kun en medioker ESC-seer, hvis det gjør saken bedre, men sympatistemmingen (og nabolandstemmingen) fra Europa preger faktisk resultatene år ut og år inn. Det kan dere ikke benekte. Endret 20. februar 2022 av Ctrl 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #1392 Del Skrevet 20. februar 2022 Jeg er en av de få utvalgte som faktisk vet hvem Subwoolfer er, men hvem som står bak er jeg mer usikker på. Jeg tror det må være Alan Walker, det er noe med sounden… Og DET hadde vært en aldri så liten sensasjon! De kommer aldri til å ta av maska, heller ikke når de vinner Eurovision - hvilket jeg er overbevist om at de gjør. Og dere som syns ar sangen er barnslig har andre ører enn meg. Hele sangen roper jo sex herfra og til evigheten 😂 Anonymkode: 642f2...9a2 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #1393 Del Skrevet 20. februar 2022 Kan det være Markus fra Kåss til kvelds som skjuler seg bak en av maskene. Else og Markus har smuget seg inn i kulissene på noen av delfinalene. Kan det være ett hint. Markus er jo flink til å synge.😀 Anonymkode: 0d133...28d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #1394 Del Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kan det være Markus fra Kåss til kvelds som skjuler seg bak en av maskene. Else og Markus har smuget seg inn i kulissene på noen av delfinalene. Kan det være ett hint. Markus er jo flink til å synge.😀 Anonymkode: 0d133...28d Markus Ulv Ekrem Neby Anonymkode: 0d133...28d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #1395 Del Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg er en av de få utvalgte som faktisk vet hvem Subwoolfer er, men hvem som står bak er jeg mer usikker på. Jeg tror det må være Alan Walker, det er noe med sounden… Og DET hadde vært en aldri så liten sensasjon! De kommer aldri til å ta av maska, heller ikke når de vinner Eurovision - hvilket jeg er overbevist om at de gjør. Og dere som syns ar sangen er barnslig har andre ører enn meg. Hele sangen roper jo sex herfra og til evigheten 😂 Anonymkode: 642f2...9a2 Jeg er en av de få utvalgte som faktisk vet hvem som skal være med på Maskorama denne sesongen. Jeg vet faktisk også at de ikke kommer til å ta av maskene og avsløre hvem de er. Dessuten har dere som ikke har samme musikk smak som meg andre ører enn meg. For den musikken jeg liker er riktig og roper sex herfra til evigheten 😂 Anonymkode: 88cd0...171 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #1396 Del Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det bare meg som synes Subwoolfers er litt sexy? 😵😵 Anonymkode: 47553...817 Enig Helt merkelig når man ikke ser hvordan de ser ut en gang 😂 Anonymkode: 79aae...122 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #1397 Del Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg er en av de få utvalgte som faktisk vet hvem Subwoolfer er, men hvem som står bak er jeg mer usikker på. Jeg tror det må være Alan Walker, det er noe med sounden… Og DET hadde vært en aldri så liten sensasjon! De kommer aldri til å ta av maska, heller ikke når de vinner Eurovision - hvilket jeg er overbevist om at de gjør. Og dere som syns ar sangen er barnslig har andre ører enn meg. Hele sangen roper jo sex herfra og til evigheten 😂 Anonymkode: 642f2...9a2 Så arrogant og nedlatende kommentar Anonymkode: b84e0...730 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #1398 Del Skrevet 20. februar 2022 Jeg hørte vinnerlåta først i dag. Genuint spørsmål: er det sånn at vi er nødt til å delta? For ellers ser jeg ikke poenget med å bruke penger på å arrangere en konkurranse her hjemme og kåre den banansangen til vinner. Kjedelig låt. Tåpelig tekst og matchende kostymer. De prøver å være morsomme? Feiler hardt. Hele greia står igjen som et stort "hvorfor?". Fullstendig meningsløst. Anonymkode: 9e41a...40b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 20. februar 2022 #1399 Del Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hørte vinnerlåta først i dag. Genuint spørsmål: er det sånn at vi er nødt til å delta? For ellers ser jeg ikke poenget med å bruke penger på å arrangere en konkurranse her hjemme og kåre den banansangen til vinner. Kjedelig låt. Tåpelig tekst og matchende kostymer. De prøver å være morsomme? Feiler hardt. Hele greia står igjen som et stort "hvorfor?". Fullstendig meningsløst. Anonymkode: 9e41a...40b Godt at de fleste i Norge som er interessert i ESC ikke tenker som deg da ^.^ elsker elsker elsker Subwoolfer og enig i de som mener hele opplegget er sexy. Aner ikke hvorfor 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #1400 Del Skrevet 20. februar 2022 Fame skrev (2 minutter siden): Godt at de fleste i Norge som er interessert i ESC ikke tenker som deg da ^.^ elsker elsker elsker Subwoolfer og enig i de som mener hele opplegget er sexy. Aner ikke hvorfor Aner heller ikke, men jeg synes også det. 😅 Anonymkode: 752fa...72f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå