Gå til innhold

Melodi Grand Prix 2022

Highhopes

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det beste bidraget kommer 29.januar, med bananer 😁

Anonymkode: b84e0...730

Gleder meg til å høre den, selv om jeg "hører" den hele tiden nå. Den setter seg fast i hodet.  🤣

"Before that wolf eats my grandma give that wolf a banana...... "  🍌🍌🍌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, NordicViking said:

Gleder meg til å høre den, selv om jeg "hører" den hele tiden nå. Den setter seg fast i hodet.  🤣

Spent på den live, men Har troa hvis de er de jeg tror det er:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldretusse

Helt greit show i kveld (skuffet over at Mira gikk ut så fort, menmen..) Visste ikke at Annika var en så god programleder forresten. Det er vel hennes første oppdrag som programleder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (1 minutt siden):

Nå er jeg helt sikker på at en av Woolfers er Ben Adams. Hørte på låta nå og bare: veeent, denne stemmen har jeg hørt før. Å ja, selvfølgelig! A1! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå er jeg helt sikker på at en av Woolfers er Ben Adams. Hørte på låta nå og bare: veeent, denne stemmen har jeg hørt før. Å ja, selvfølgelig! A1! 

Da blir det seier til A1 på den ene eller andre måten uansett da. 😁 Synes ikke Elsie Bay imponerte i dag, vanskelig å tro at hun er forhåndsfavoritt.

Anonymkode: a159e...7af

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte på Subwolfers etter å ha lest her inne nå, og ble umiddelbart forelska! Så sykt kul og artig sang! Den kan vi jo faktisk vinne med. Den skiller seg nok ut. Minnet litt om samme følelse jeg fikk av den islandske ifjor. 

Anonymkode: 752fa...72f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Da blir det seier til A1 på den ene eller andre måten uansett da. 😁 Synes ikke Elsie Bay imponerte i dag, vanskelig å tro at hun er forhåndsfavoritt.

Anonymkode: a159e...7af

Enig i det. Frode Vassel lå helt sist i sitt heat på oddsen med Eline som storfavoritt, men vi så hvordan det gikk. Vil ikke legge for mye vekt på oddsen akkurat nå, men vente til finalen kommer. Tipper Subwoolfer vil klatre oppover jo nærmere finalen vi kommer. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huldretusse skrev (37 minutter siden):

Helt greit show i kveld (skuffet over at Mira gikk ut så fort, menmen..) Visste ikke at Annika var en så god programleder forresten. Det er vel hennes første oppdrag som programleder. 

Enig, hun overrasket veldig positivt. Så trygg og tydelig og rolig

Anonymkode: abd7a...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor er det kjempemange helt jævlige låter og dårlige fremførelser hvert eneste år? Det er så mange dyktige artister og folk rundt om, også er det dette som tas ut til mgp?!

Det lurer jeg også på. Av de hundrevis av bidragene som kommer inn, så er dette blant de beste? Lurer på hvem som sitter i den juryen 🤔 

Dagens delfinale var i alle fall en stor skuffelse. Dårlige alle låtene. Likte ikke den forhåndskvalifiserte heller, synes den var ganske kjedelig og intetsigende. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/5/2022 at 11:17 PM, Highhopes said:

Kunne ikke se at det var laget en tråd om MGP 2022 ennå, og da er det vel på tide!

Hvem tror eller håper dere skal delta i år?

Finland har en meget bra låt :

Jeg håper på at Norge kan bruke en låt som kan matche opp med de beste låtene. 😊

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjetter at Trollfest kommer videre i Siste sjansen. Det var iallefall gøy MGP-faktor på det bidraget. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Huldretusse
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Enig, hun overrasket veldig positivt. Så trygg og tydelig og rolig

Ja, hun overrasket veldig positivt 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg syns den andre stemmen kunne høres litt ut som Gaute Ormåsen 🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Highhopes skrev (På 1/14/2022 den 21.53):

Jeg simpelthen elsker dette bidraget! 
Likte den ikke sånn særlig første gang jeg hørte den, men etter å ha hørt den noen ganger til er det min soleklare favoritt.
Tror det vil stå mellom denne og Elsie Bay til slutt og at det blir årets Keiino vs. TIX

Hvilke sjanser dette bidraget har i Eurovision syns jeg er vanskelig å forutsi, men den vil i hvert fall legges merke til, og bare der er man langt på vei.  

Når det kommer til hvem som er inni maskene er jeg enig med mange andre, den første vokalisten MÅ være Gaute Ormåsen. Hører ikke Ylvis i det hele tatt og tror ikke det er dem.

Gaute Ormåsen er 189 cm og Ben Adams er 178 cm, så det kan stemme med den høydeforskjellen det ser ut som det er på de to vokalistene. 

Har den på hjernen. Fengende. Typisk Ylvis-låt, men kjente ikke igjen stemmene jeg heller. Gaute er vel altfor kjedelig til å gjøre noe slikt...? 

Den MÅ jo vinne både den norske og den europeiske finalen; en skikkelig hit. Fikk lyst å danse.

Endret av Lawyam
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ok, Ben Adams kan utelukkkes som en del av Subwoolfer. Han la ut flere stories på Instagram mellom 20 og 21 i går kveld hvor han filmer seg selv med MGP i bakgrunnen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huldretusse skrev (12 timer siden):

Haha 😂 morsomt å se hvor kleint NRK og mgp var før 

MGP er enda kleinere i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adrenalina1 skrev (Akkurat nå):

MGP er enda kleinere i dag.

Synes MGP har mistet den grandiose og pompøse storheten som har vært før. De står å slenger bak scenen og intervjuer deltakere mens kamerafolk og ansatte i NRK rusler i bakgrunnen, kabler og instrumentkasser slenger rundt. Hva skjedde med tiden da de introduserte deltakere på en flott måte, de sang, gikk av scenen, så ble neste presentert. Det er ingenting med denne sendingen som føles så «Big deal» som MGP skal være. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartland skrev (25 minutter siden):

Ok, Ben Adams kan utelukkkes som en del av Subwoolfer. Han la ut flere stories på Instagram mellom 20 og 21 i går kveld hvor han filmer seg selv med MGP i bakgrunnen. 

Deltok de i går da?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...