AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #1 Del Skrevet 5. januar 2022 Hadde tenkt å trene i dag og så nesten litt frem til det, men kjenner at jeg brygger på et migreneanfall så det er dumt å pushe. Enhver form for pulsøkning/anstrengelse gjør det verre. Har for eksempel gjort den megatabben å ha sex selv om jeg ante et migreneanfall på trappene, det var veldig dumt (og endte smertefullt). Så. Hva gjør du når du ikke kan ta i på trening? Bare hviler? Burde kanskje det, men er liksom inne i en god flyt og føler for å gjøre "noe". Anonymkode: 988d4...be4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #2 Del Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde tenkt å trene i dag og så nesten litt frem til det, men kjenner at jeg brygger på et migreneanfall så det er dumt å pushe. Enhver form for pulsøkning/anstrengelse gjør det verre. Har for eksempel gjort den megatabben å ha sex selv om jeg ante et migreneanfall på trappene, det var veldig dumt (og endte smertefullt). Så. Hva gjør du når du ikke kan ta i på trening? Bare hviler? Burde kanskje det, men er liksom inne i en god flyt og føler for å gjøre "noe". Anonymkode: 988d4...be4 Tar en pleiende meditasjon, så kroppen er klar til å trene litt i morgon Anonymkode: e89d3...271 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #3 Del Skrevet 6. januar 2022 Jeg liker å gå turer. Hvis jeg ikke orker å gå ut, går jeg inne. Anonymkode: 8deab...181 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 6. januar 2022 #4 Del Skrevet 6. januar 2022 Tøyeøvelser? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooey Skrevet 6. januar 2022 #5 Del Skrevet 6. januar 2022 Slapper av. Det er ikke så mye jeg kan gjøre hvis jeg kjenner at jeg begynner å få migrene. Det blir verre hvis jeg prøver å pushe gjennom. Legger vekk skjerm, legger meg og hører på en lydbok eller leser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 6. januar 2022 #6 Del Skrevet 6. januar 2022 Gamer World of Warcraft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #7 Del Skrevet 6. januar 2022 Migrene eller syk=trener ikke. Trøtt og slapp=går en lang tur, trener lett styrke eller yoga. Anonymkode: 6c998...4d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 7. januar 2022 #8 Del Skrevet 7. januar 2022 Migrene = avstå helt fra trening til anfallet er over. Ellers blir det verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #9 Del Skrevet 8. januar 2022 parmanoia skrev (13 timer siden): Migrene = avstå helt fra trening til anfallet er over. Ellers blir det verre. Ja, det er egentlig min erfaring også. Men noen dager har jeg den følelsen over flere dager uten at det bryter ut ordentlig. Så tenkte om det var noe jeg kunne gjort som gjorde godt for kroppen men uten å provosere hodet. Men hvile er jo også bra Anonymkode: 988d4...be4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #10 Del Skrevet 8. januar 2022 Jeg har ikke erfaring med migrene. Men jeg tyr gjerne til yoga om jeg ikke bør ha høy puls, for eksempel ved en lett forkjølelse. Er jeg enda dårligere, eller kroppen fusker på annen måte, setter jeg gjerne på tøyeøvelser. Eller veldig lett pilates. Du finner mye bra på youtube. Anonymkode: 61c51...774 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 8. januar 2022 #11 Del Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ja, det er egentlig min erfaring også. Men noen dager har jeg den følelsen over flere dager uten at det bryter ut ordentlig. Så tenkte om det var noe jeg kunne gjort som gjorde godt for kroppen men uten å provosere hodet. Men hvile er jo også bra Anonymkode: 988d4...be4 Da ville jeg prøvd noe rolig. Gå tur, sykle eller yoga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive_North Skrevet 8. januar 2022 #12 Del Skrevet 8. januar 2022 Meditasjon og Hatha. Eller så går jeg turer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå