Gå til innhold

Jannike i Joviale mammaer

drivhus

Anbefalte innlegg

Jotun skrev (2 timer siden):

Og si nå ikke ett eneste ord om rastafari-flettene. Da klikker hun i vinkel. Men hun går rundt og sier hun gir faen hva folk tenker om henne. Altså, hun bryr seg! Hun har er enormt temperemant, og irriterer seg over den minste ting. Hun blokker fort den som bare prøver å være hyggelig.

Synest også den snufsinga og mumlinga og pirking i ansiketet er skikkelig motbydelig.

Men jeg lærte litt om hvordan flette inn rastahår. Jøje meg, litt av et arbeid. Men hver sin lyst. Vaske det èn gang i uka eller? Hvordan vasker mann egentlig slikt hår?

(Oi! Nå får jeg sikkert kjeft igjen) 😉

Man tar det vel av og kjører det i vaskemasin? Nå får jeg kjeft å🙈

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jotun skrev (5 timer siden):

Og si nå ikke ett eneste ord om rastafari-flettene. Da klikker hun i vinkel. Men hun går rundt og sier hun gir faen hva folk tenker om henne. Altså, hun bryr seg! Hun har er enormt temperemant, og irriterer seg over den minste ting. Hun blokker fort den som bare prøver å være hyggelig.

Synest også den snufsinga og mumlinga og pirking i ansiketet er skikkelig motbydelig.

Men jeg lærte litt om hvordan flette inn rastahår. Jøje meg, litt av et arbeid. Men hver sin lyst. Vaske det èn gang i uka eller? Hvordan vasker mann egentlig slikt hår?

Visste ikkje at ho har eit enormt temperament🤔 Da er ho god til å skjule det på snap må eg sei😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tott82 skrev (12 timer siden):

Visste ikkje at ho har eit enormt temperament🤔 Da er ho god til å skjule det på snap må eg sei😅

Hva heter hun på Snapchat? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sushiii skrev (48 minutter siden):

Hva heter hun på Snapchat? 

Jannike_ness

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er vanskelig å skjønne hva hun sier mange ganger og den pellinga i hår og ansikt hele tiden er bare ekkelt å se på. Ser aldri hun vasker hender etter hun har tatt på alle de kvisene eller byller hun har 🤮

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whitesnake69 skrev (9 timer siden):

Syns det er vanskelig å skjønne hva hun sier mange ganger og den pellinga i hår og ansikt hele tiden er bare ekkelt å se på. Ser aldri hun vasker hender etter hun har tatt på alle de kvisene eller byller hun har 🤮

Derfor klarer jeg ikke følge henne noe mer.  Det er bare ekkelt ( og jævlig irriterende) andre snappere som har samme uvane..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stille frå Jannicke siste dagane eller? Er det noko eg ikkje har fått med meg? 

Endret av Kikkisixx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heeipådeg
Kikkisixx skrev (1 time siden):

Stille frå Jannicke siste dagane eller? Er det noko eg ikkje har fått med 

Jeg er ikke så mye inne på snappen hennes akuratt nå om dagen. Pga snufsinga, (udiagnostisert misofeni😂). Men det jeg har fått med meg er at det skjer mye på privaten og hu er sliten... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støgga skrev (53 minutter siden):

Er hun i ferd med å møte veggen?😪

Det kan tenkes, hun gjorde det høsten 2020 også. 

Samlivsbrudd er en psykisk stor påkjenning, det i tillegg til adhd utredning, fibromyalgi osv kan nok bli for mye. 

Jobbmessig så syns jeg ikke hun jobber så enormt mye mer en en vanlig hel stilling. Men hun har jo alt ansvar, så det følger jo så klart med mye "tankejobb" når hun har fri også 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (12 minutter siden):

Det kan tenkes, hun gjorde det høsten 2020 også. 

Samlivsbrudd er en psykisk stor påkjenning, det i tillegg til adhd utredning, fibromyalgi osv kan nok bli for mye. 

Jobbmessig så syns jeg ikke hun jobber så enormt mye mer en en vanlig hel stilling. Men hun har jo alt ansvar, så det følger jo så klart med mye "tankejobb" når hun har fri også 

Ja det er mye, jeg har fibromyalgi å hadde ikke klart  det, men det kan man få i forskjellige grader og kunne jobbe før. Synd hvis hun presser seg forlangt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heeipådeg

Hadde kanskje vært bedre for psyken om dem faktisk hadde gått ifra hverandre og bare møttes for levering av barn. Men han bor jo stadig der. Og  deler seng osv... 

Så kanskje lett og få følelsen av at det ikke er slutt alikavel? Og når han reiser til sin bolig - og hu blir alene i huset.. Tærer sikkert på itilegg til det andre som blir nevnt over her🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jotun skrev (På 17.3.2022 den 19.23):

Og si nå ikke ett eneste ord om rastafari-flettene. Da klikker hun i vinkel. Men hun går rundt og sier hun gir faen hva folk tenker om henne. 

Synest også den pirkinga i ansiktet er ekkelt.

Men jeg lærte litt om hvordan flette inn rastahår. Jøje meg, litt av et arbeid. Men hver sin lyst. Vaske det èn gang i uka eller? Hvordan vasker man egentlig slikt hår?

Du får ikke vasket det skikkelig, det er saken. Jeg så en video her om dagen, der en hvit kvinne klippet av seg rastafariflettene sine ved hjelp av en venn. Da de kikket inn i midten av flettene som ble klippet av, fant de MUGG inne i håret i flettene...! 🤢 Det er ikke så rart, med tanke på fuktigheten som blir innesperret inne i den tettvevde hårmatten hver sånn flette er.

Fy flate for en uhygienisk frisyre... man får aldri gjennomvasket sånt hår!

PS! Jeg søkte på "mold inside rastafari hair" i google, og fikk nesten 1,5 millioner treff.... Kikket på noen, og det er visst NORMALT at sånt hår får mugg og begynner å lukte, fordi folk ikke orker tiden det tar å føntørke flettene etter å ha vært i dusjen (det tar lang tid å gjennomtørke sånt hår).

Endret av Million
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke hun har taklet det bruddet så bra som hun skulle ha det til. Har jo sagt at det var det riktige og at hun ikke angrer osv. Men hun virker så glad,når han er der og deppa,når han har dratt. Sikkert ikke lett det der etter å ha vært sammen i 16-17 år.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 1 måned senere...

I ferd med å møte veggen igjen hun tror jeg. Snakker kun om hvor sliten og trøtt hun er, starter hver eneste snap med dette. I tillegg ser det ut som kafeen kun drives med fleksitider.  Ikke enkelt å opprettholde et godt marked når det er så ustabilt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nillani skrev (3 minutter siden):

I ferd med å møte veggen igjen hun tror jeg. Snakker kun om hvor sliten og trøtt hun er, starter hver eneste snap med dette. I tillegg ser det ut som kafeen kun drives med fleksitider.  Ikke enkelt å opprettholde et godt marked når det er så ustabilt?

Ja det har jeg venta på lenge, hun driver rovkjør på seg selv og vil ikke innse at hun har trøbbel med helsa. I tilegg går shoppingen så det suser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...